Gamefreak977 ik twijfel er niet aan dat je erg veel weet voor je leeftijd, maar er zijn nu eenmaal dingen die je nog niet kan weten op die leeftijd.
Puur in theorie is een server zetten niet moeilijk:
- geld nodig
- hardware ineen steken
- software installen (een beetje werk om alles goed te zetten)
- server in datacenter zetten
en bollen maar...
De echte uitdaging ligt echter daar niet, je moet je server aan het bollen kunnen houden, maw de problemen die nadien de kop op steken de baas kunnen... zie niet alles te rooskleurig in.
bvb je moet je server secure maken en ook houden (er zijn mensen die al 20 jaar niks anders doen dan security en toch noch geen 100% zekerheid kunnen bieden, verwacht dus niet dat jij daar even een fool proof systeem zal neerzetten).
Er is zoveel waar je moet mee rekening houden en dan spreken we enkel nog maar over de hardware en zijn onderhoud.
Geld is ook al zo iets, jij zegt dat dat geen probleem is -> kan zijn, maar daar ga je best niet van uit!
Ik zeg het u, het zal u wel lukken ze om zo iets op te zetten, maar de vraag is hoe lang ge het gaat volhouden... (ik ken u niet dus ga ik niet zeggen dat ge geen kans maakt)
Maar kom, ik begrijp uw reactie, sommigen hierboven reageerden nogal spottend en ik geef je geen ongelijk dat je je verdedigt.
Ik kan je nu alleen nog maar geluk toe wensen. Als het nu niet lukt zal het in ieder geval binnen een tien jaar wel lukken, want inzet, wil en doorzettingsvermogen heb je blijkbaar wel (als daar dan nog eens echte kennis bij komt kan je nog een grote meneer worden

).
Good Luck