Beste,
Sedert vandaag ben ik online met EDPnet.
Tot op heden ben ik zeer tevreden.
Na activatie van een belgacom lijn (2 weken wachttijd) heb ik mijn adsl abonnement bij edpnet laten activeren (1,5 week wachttijd, hoewel er eerst 2 a 3 weken werd gezegd > ben ik dus zeer tevreden over)
Er was slechts één klein probleem, ze waren de hardware vergeten op te sturen. 2 dagen na een telefoontje stond de postbode echter met een pakje voor de deur.
Ik ben over het algemeen tevreden over de service van EDPnet. Tickets (rapportering van een klacht) werden binnen de 24 uur beantwoord.
Toen de technieker van Belgacom de lijn is komen aansluiten heb ik ook voor een meting tot de centrale gevraagd. Het antwoord was 1,52 KM. Ik heb totaal geen idee of dit goed of slecht is, ik meld het maar.
Ik plaats dit bericht omdat ik zelf zeer lang heb zitten twijfelen de overstap naar een kleinere provider te maken. Mijn grootste twijfel was de stabiliteit van de verbinding. Daar kan ik momenteel nog niets over vertellen, moest het slecht zijn zal ik dit zeker op userbase melden. Aan mensen die twijfelen aan de service, bij mij verliep alles prima!
Ik heb ook nog even een snelheidmeting gedaan, denk wel dat de snelheid goed zit
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Snelheidsmeting userbase
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 4936 kbit/s or 617 kbyte/s
- Upload speed : 537 kbit/s or 67 kbyte/s
Wed Jul 4 2007 at 10:42:49 UTC+0200
Snelheidsmeting speedtest.nl
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Gegevens opgeslagen ?
428.0 KByte/sec (=3424 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Gegevens opgeslagen ?
60.8 KByte/sec (=486 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Gegevens opgeslagen ? 65.0 Conn/min