Idd, daar staat het als freeware.. gisteren avond had SubZero het als Shareware gevonden, vandaar dat ik zei dat dit vermoedelijk shareware ging zijn...
Nu ik heb het nog nooit gebruikt, omdat de meeste van die functies ofwel zelf in Windows zitten, heb je die tool niet voor nodig en de andere dingen die er niet of héél moeilijk inzitten gebruik ik andere tools: Dameware NT utilities & TweakXp.
Nu wat betreft die taal, zeker dat het een error was? Geen bevestiging of warning dat die vertaling fouten kan bevatten? (ze durven dat soms eers eens laten weten..) Kan ook gewoon zijn, dat er in de lang_files een foutje stond ivm ' ( ) / ofzo.. afhankelijk van hoe die file moet gebruikt worden in het programma kan het zijn dat hij daar moeilijk over doet, net zoals de php-parser, die doet ook moeilijk over haakjes en aanhalingstekens
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Kan zijn dat er hier en daar maybe niet iets vertaald is.. dat hij vanaf dat stuk niet verder gedaan heeft ofzo..
Allez ja, tis vaag zonder error en ja, ik heb het programma hier niet. Sub zal dat misschien wel eens uittesten
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)