jv 16 powertools

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
mie maaiself and aaike

hallokes forumlezers, :lol:

ik heb net jv 16 powertools van het net gedownd en graag had ik voor ik er aan begin,enkele tips gehad over dit freeware programma!
wie heeft dit ook op zen pc staan,wie heeft er goede en of slechte ervaringen mee,hier heeft de nederlandse vertaling van jv 16 een error,wie heeft dat ook,alle info is welkom!
alvast bedankt !!! :wink:
groetjes van een forumfan
grote smurf
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 sep 2003, 13:14

kijk eens op deze pagina: dat is mijn favoriet: http://www.kellys-korner-xp.com :? :? :?
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

mie maaiself and aaike,

Allereerst even opmerken dat jv 16 powertools geen freeware is maar wel shareware...(toch volgens mijn info)

Wat betreft die error, je kan ons je error misschien eens mededelen dan kunnen we misschien helpen.. als we geen error boodschap hebben hoe kunnen we dan raden wat het probleem is?
I love it when a plan comes together!
Gast

:-D hoi,

http://www.pcmedixwebs.com/jv16.htm

daar staat de jv 16 om te downen,dacht wel dat dit freeware is,zulle
enfin,het probke me de error is er niet,als je de taal instelde naar "dutch"
stond er zoiets van deze vertaling bevat een error,weet u zeker dat u wil verdergaan,heb da gedaan en blijkt dus niks aan de hand met die vertaling,se(ik sla ook veel te rap in paniek,hé hahaha)
enfin,heb mijn vraag hier ook op ander forum gezet en ook daar heel
weinig respons,dus zijn er blijkbaar niet te veel mensen die van die jv16
afweten,hoop nog steeds op commentaar :idea:
groetjes en alvast thx om te reageren :wink:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ahzo... Wel ik heb hier een regcleaner staan van www.jv16.org maar nu is die site veranderd naar een site met sharewareprogramma's. Dus we hebben op verschillende plaatsen gekeken. Ik zal deze avond die powertools eens testen. En zoals je zegt, het is freeware.

We hadden het gewoon op een andere site. :-)

Cheers
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Idd, daar staat het als freeware.. gisteren avond had SubZero het als Shareware gevonden, vandaar dat ik zei dat dit vermoedelijk shareware ging zijn...


Nu ik heb het nog nooit gebruikt, omdat de meeste van die functies ofwel zelf in Windows zitten, heb je die tool niet voor nodig en de andere dingen die er niet of héél moeilijk inzitten gebruik ik andere tools: Dameware NT utilities & TweakXp.

Nu wat betreft die taal, zeker dat het een error was? Geen bevestiging of warning dat die vertaling fouten kan bevatten? (ze durven dat soms eers eens laten weten..) Kan ook gewoon zijn, dat er in de lang_files een foutje stond ivm ' ( ) / ofzo.. afhankelijk van hoe die file moet gebruikt worden in het programma kan het zijn dat hij daar moeilijk over doet, net zoals de php-parser, die doet ook moeilijk over haakjes en aanhalingstekens :).

Kan zijn dat er hier en daar maybe niet iets vertaald is.. dat hij vanaf dat stuk niet verder gedaan heeft ofzo..

Allez ja, tis vaag zonder error en ja, ik heb het programma hier niet. Sub zal dat misschien wel eens uittesten :)
I love it when a plan comes together!
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik heb het juist eens afgehaald en wat mee gespeeld. Ik kan er niet aan doen, maar ik vind echt niks gemakkelijk aan dat programma. Intuïtiviteit is er totaal niet aanwezig, gemakkelijk in gebruik ook al niet en de functies dat het heeft heeft windows ook, alleen moet je soms wat zoeken. Maar eens gevonden zijn ze wel gemakkelijker dan jv16 power tools. En als ge het installeert, dan nestelt het zich in mijn taakbalk en ik kan er niets aan veranderen. Dat alleen al houdt me tegen :wink: Ik klink nu misschien als een freak, maar dat zijn toch opties die je als gebruiker zelf moet kunnen beslissen. Dit is gewoon ongezouten mijn mening. En die registry cleaner, die heb ik nog apart staan, van dezelfde maker trouwens. Die is veel gemakkelijker in gebruik en is alles wat ik ooit zou gebruiken uit die powertools. De rest zijn voor mij toeters en
bellen :-)

Wat betreft die foutmelding.. Er is gewoon een fout gebeurd tijdens de vertaling. De fout zit em ergens in een regel die getoond wordt bij de opties (voorkeuren > geavanceerd2 > laatste optie).

Als je Dutch.lng opent en dan onder de rubriek [advanced options 2] deze regel bijvoegt dan is er al 1 fout weg. Er zijn er nog aanwezig hoor. Wees gerust, bugs for everyone :-) . Je kan Dutch.lng openen met notepad.

Code: Selecteer alles

17=Geen bevestiging in the File Tool


Cheers
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”