Ik heb reeds sinds een maand of 3 - 4 problemen met de connectie tussen mijn 4 PC's en mijn Tele 2 modem-router (eerste generatie all-in). Dit heeft dus tot een tijd terug perfect gewerkt, uitgenomen de gekende opstart- problemen van Tele 2 zelf

. Ik ben geen computer expert

, maar als ik het scherm "beschikbare draadloze netwerken" open, krijg ik naast het mijne nog twee andere te zien. Het zijn net deze momenten die mij grijze haren bezorgen

en het uitvallen van mijn WLAN. Er zijn dus periodes dat mijn gezin perfect kan internetten zonder problemen en er zijn momenten dat de connectie router <-> PC regelmatig terug moet opgezet worden, zelfs in die mate dat internetten op zijn zachtst gezegd niet leuk meer is

. Ik heb al regelmatig contact opgenomen met de helpdesk en het enige vruchtbare dat er is uitgekomen is dat ik dan maar moet overstappen op een bedraad netwerk. Voor de PC in de living zou dit nog eventueel te doen zijn maar voor de 3 PC's op de kamers van de kinders is dit zekers geen optie; dus is er iemand met een beter idee

Stilte is het enige dat niet verkeerd kan worden geciteerd ...