In mei bestelde ik bij dommel netconnect plus, tijdens de bestelling werd mij duidelijk verteld dat dommel mijn abonnement bij skynet zou afzeggen en het adsl signaal behouden.
Een week of 2 later kon ik inloggen en surfen via dommel. Echter stond het crm systeem van dommel dat mijn lijn nog niet geinstalleerd was. Na een support ticket aan te maken bij dommel stond de volgende dag mijn lijn op actief.
2 weken later kon ik nog steeds inloggen met mijn skynet account en dus schreef ik een support ticket aan dommel met de vraag of mijn abonnement bij skynet reeds afgezegd was. Plots krijg ik het antwoord dat ik mijn abonnement zelf moet opzeggen, wat ik dan ook gedaan heb. De volgende maand krijg ik een creditnota van belgacom voor mijn fysieke toegang tot het adsl netwerk, dus niet voor mijn adsl go abonnement.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
(maar dat had ik toen niet door)
Nu vandaag krijg ik plots een factuur van skynet waarin mij wordt gevraagd te betalen voor mijn oud adsl go abonnement
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ik bel naar de belgacom helpdesk en na 1 uur aan de telefoon en 3 doorverwijzingen wordt mij duidelijk dat mijn adsl signaal opgezegd is
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Nu zit ik dus nog steeds opgescheept met mijn oud adsl abonnement en (volgens de facturatie gezien) zonder adsl signaal op mijn telefoonlijn.