PHILIPS SNA6500 firm 0.53b 8)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gesloten
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

Hallo luitjes,


Hebben jullie me gemist zoals ik u heel hééél erg heb gemistjes? hahaha

Ik wou gewoon effe kwijt dat mijn :angel: FLIPJE :angel: nog steeds goed verzend maar vooral ontvangt sinds ik die heb opgewaardeerd naar de 0.53b hehe

Dommel is héél goed op weg naar de top Nr uno als je het mij vraagt!!
Ik raad de mensen van wie de BC/Telenet etc.. abo stillaan afbetaalt is hahaha om over te schakelen naar (soms ver) maar de laatste tijd meer en meer dommel lol.
Men heeft net mijn data limiet (KOSTENLOOS) op getrokken van 50 naar maar liefst 75 GBytjes (met boostpack 85GB). Heerlijk gewoon vindt je nietjes hahaha.
Om van te smullen :drool: hmmmmm bytjes hahahaha.
Kindtje als je daar ergens nog rond doolt en dit leest, dommel stijgt meer en meer in mijn achting :-D

Mijn router gegevens stralen:

Noise margin = 24db up 27down
Autenuation = 7db up 6 down
Data Rate = 4670Kbitsps down 512kbps up

Juist lijntje getest en ik haal op mijn sokjes 3846 kbps down 486 kbps UP = 48 - 49 KB/sec

Alstublieftjes mijn dames en heren jongens en meisje kleuters en peuters ahahahah.


Alléé nu is het nog aan de ongelovige/onzekere thomasjes om je flipje op te waarderen hahahahahah lol



MvHahaas Return_of_kabster,
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Amai iemand is percies goed gezind. Thread heeft in mijn ogen niet veel nut maar soit ik ben blij dat je blij bent.
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

broli schreef:Amai iemand is percies goed gezind. Thread heeft in mijn ogen niet veel nut maar soit ik ben blij dat je blij bent.


Tjah brolitje,


Vrolijk, goed gezind zijn m.a.w Kabukijo zijn hahah, dat heb je of je hebt het helemaal nietjes hahahah.

Trouwens, deze thread werpt pas vruchtjes afjes als je heeft meegemaakt wat ik heb ervaren in een zekere zinnetje hahaha. + een flipje sna6500 of eronder is een must om je pas nuttigtjes te maken hahah. Maar als je nu echt de ULTIEME kick will beleven van deze thread. Wel dan, dan zou ik je echt echt aanraden om over te schakelen naar dommel hahahahahahaha tjonge jonge meisje hahah


mvHaas kabster,
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Return_of_kabukijo schreef:Hallo luitjes,

Mijn router gegevens stralen:

Noise margin = 24db up 27down
Autenuation = 7db up 6 down
Data Rate = 4670Kbitsps down 512kbps up

Juist lijntje getest en ik haal op mijn sokjes 3846 kbps down 486 kbps UP = 48 - 49 KB/sec

Alstublieftjes mijn dames en heren jongens en meisje kleuters en peuters ahahahah.

Alléé nu is het nog aan de ongelovige/onzekere thomasjes om je flipje op te waarderen hahahahahah lol

MvHahaas Return_of_kabster,

Sorry maar er klopt niets van dit verhaal !!! :twisted: :lol:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

Patje schreef:
Return_of_kabukijo schreef:Hallo luitjes,

Mijn router gegevens stralen:

Noise margin = 24db up 27down
Autenuation = 7db up 6 down
Data Rate = 4670Kbitsps down 512kbps up

Juist lijntje getest en ik haal op mijn sokjes 3846 kbps down 486 kbps UP = 48 - 49 KB/sec

Alstublieftjes mijn dames en heren jongens en meisje kleuters en peuters ahahahah.

Alléé nu is het nog aan de ongelovige/onzekere thomasjes om je flipje op te waarderen hahahahahah lol

MvHahaas Return_of_kabster,

Sorry maar er klopt niets van dit verhaal !!! :twisted: :lol:



Hahaha, grappig patje lol

Nee mensen patje wil ook zijn hemeltje verdienen (de arme stakker), maar patje dan wel geen duivelse plannen smeden tegen mij hé. Anders zouden de hemelpoortjes welleens geslootjes blijven voor je mijn verloren zoon.
En als de info niet klopt dan is er een flinke haartje in de boter onsite userbase. Want ik heb namelijk de lijn getest via jullie site lol.

mv :angel: :angel: :angel: en euh.. minder :twisted: :twisted: wil je patje toe nou...

kabster,
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

trouwens patje, ik loop nog steeds op men 3846 en 486 kbps sokjes HAHAHAHAHAHAH tjonge jonge
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

je droomt daar mss van, blijven dromen ....
Return_of_kabukijo schreef:Noise margin = 24db up 27down
Autenuation = 7db up 6 down
Data Rate = 4670Kbitsps down 512kbps up

Juist lijntje getest en ik haal op mijn sokjes 3846 kbps down 486 kbps UP = 48 - 49 KB/sec


Data rate bestaat niet op 4670 (wel op 4640) 3846 zal je nooit halen met je dommel lijntje
486 kbps is niet gelijk aan 48-49KB
daarom zuig je alles uit je duim ....
aan de ene kant stom dat ik hier op reageer ,maar kon het niet laten om dit tegen te spreken.
verder veel geluk in je droomwereld :-)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

Patje schreef:je droomt daar mss van, blijven dromen ....
Return_of_kabukijo schreef:Noise margin = 24db up 27down
Autenuation = 7db up 6 down
Data Rate = 4670Kbitsps down 512kbps up

Juist lijntje getest en ik haal op mijn sokjes 3846 kbps down 486 kbps UP = 48 - 49 KB/sec


Data rate bestaat niet op 4670 (wel op 4640) 3846 zal je nooit halen met je dommel lijntje
486 kbps is niet gelijk aan 48-49KB
daarom zuig je alles uit je duim ....
aan de ene kant stom dat ik hier op reageer ,maar kon het niet laten om dit tegen te spreken.
verder veel geluk in je droomwereld :-)



Patje patje men patatje toch,

Ok ik zat ernaast met mijn upload het was ietwat minder (scheeltjes gekeken)

Wat ik nu toon, is niet voor gevoelige kijkertjes hahahahahahha

ZIE HIER :eek:

OK het is geen 3846 meer lol maar ietwat hoger, je weet ook wel dat datt schommelt hé.
Dus nu niet daarover muggeziften a.u.b tjes hahahah
Bijlagen
router01.jpg
KIJK EN HUIL
(46.26 KiB) 49 keer gedownload
userbase01.jpg
EN OPNIEUW....LAAT DE ZAKDOEKJES Maar WaPPerren hahahah
(64.29 KiB) 54 keer gedownload
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

LOL....

100 ijverige lezertjes en nog steeds aan het optellen hahahaha. In zo een klein eurotjes lol.

Zozo zie je maar patatje, dat er beste wel wat mensen zijn die berreid zijn om mij te geloven hahahah.


Mvhahas

kabster,
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Return_of_kabukijo schreef:
Wat ik nu toon, is niet voor gevoelige kijkertjes hahahahahahha

ZIE HIER :eek:

OK het is geen 3846 meer lol maar ietwat hoger, je weet ook wel dat datt schommelt hé.
Dus nu niet daarover muggeziften a.u.b tjes hahahah


Arme jongen:

down
Your DOWNLOAD Speed:
12786 kbps or 1598 KB/sec

up
Your UPLOAD Speed:
890 kbps or 111 KB/sec

Eat that ...
FUBAR
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 dec 2004, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Niet oud genoeg om op stap te gaan. Ofwel is hij heel lelijk.
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

Het gebruik van dommel kan een negative impact hebben op het oordelings vermogen, geniet maar met maten.

raadpleeg een arts bij aanhoudende euforie

KB 10.245 7/2007
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

FUBAR schreef:Niet oud genoeg om op stap te gaan. Ofwel is hij heel lelijk.


Well mijn donzige FuBAR hahahatjes,


Het is net omgekeerd,

Ik ben juist te oud om nog op stap te gaan (oudjes alleen op straat weet je welletjes :help: :cop: ) hahahahtjes
Zeg en euhh tussen ons gezegd en gezwegen, ik heb vandaag all 3846+ stapjes gezet op mijn sokjes. Het is al welletjes geweest voor vandaag. Morgen is er terug een nieuwe dag om stapjes per seconde te zetten hahahtjes.

xi schreef:Het gebruik van dommel kan een negative impact hebben op het oordelings vermogen, geniet maar met maten.
raadpleeg een arts bij aanhoudende euforie


Maar xitjes,

Ik heb niet geoordeeltjes maar liever userbase heeft een oordeel geveld over mijn toch stralende prestaties van mijn flipje hahahahatjes.
Doe kabster eens een lolletje.....toe nou xi .... doe mij een lolletjes en kijk nogeens aandachtig naar het bordje met de prentjes in de klas.

Mvhahas,

kabster,
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

Zoek hulp, U gedrag hier op het forum leunt tegen het manische aan, ik heb geen zin om over een paar dagen te lezen dat een userbase bezoeker zelfmoord pleegde.

Zoek hulp of pas u gedrag hier aan, ik heb geen zin om hulpdiensten in te schakelen nog minder heb ik zin in een knagend geweten
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Werk aan de winkel, voor een moderator denk ik >>

@ Return_of_kabukijo, lees de forum regels, vooral deze 4

Post geen berichten om een persoon aan te vallen.

Post geen onzinnige antwoorden.

Geen postflooding (het opzettelijk posten van zinloze berichten met als doel het forum te overbelasten)

Geen smileyflooding, wij verwachten van onze gebruikers dat zij op een volwassen manier omgaan met smilies.
Afbeelding
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

Verdorie, is ie nou weer uit da gesticht ontsnapt???

Maak er maar weer een lol potje van...
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Foorum time!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

Return_of_kabukijo schreef:
Xi schreef:Zoek hulp, U gedrag hier op het forum leunt tegen het manische aan, ik heb geen zin om over een paar dagen te lezen dat een userbase bezoeker zelfmoord pleegde.

Zoek hulp of pas u gedrag hier aan, ik heb geen zin om hulpdiensten in te schakelen nog minder heb ik zin in een knagend geweten


Maar xitje toch terug,


Ik tracht juist wat verdwaalde schaapjes te bekeren, lees je dat dan nietjes of wil je het niet zien. Ik straal één en al vrede uit, euforie volgens somigen .... Kom kom nu, zet je zwarte VUILE brilletje eens afje (jakkes wat is ie nou vuil zeg HAHAHAHAHA) en zet eens eeen nette lief roos kleurige brilletjes opjes wil je hahahahah. Dat houd zoveel het licht niet tegen zie je hahahah. En Xitjes, als het je in het vervolg hoog zit en je will van 13 etages hoog naar beneden struikelen kom eerst eens langs bij kabster :student: Of daarnaa :angel:. Waneer het voor u past hahahatjes

Xi schreef:Werk aan de winkel, voor een moderator denk ik >>

@ Return_of_kabukijo, lees de forum regels, vooral deze 4

Post geen berichten om een persoon aan te vallen.

Post geen onzinnige antwoorden.

Geen postflooding (het opzettelijk posten van zinloze berichten met als doel het forum te overbelasten)

Geen smileyflooding, wij verwachten van onze gebruikers dat zij op een volwassen manier omgaan met smilies.



Xitjes toch opnieuw en alweertjes,

Spreek toch voor uzelfjes...
En pas een forum regeltje of 50 toe op jezelfjes mijn verdwaalde zoontje/dochterje. HHAHAHAHAHAHA

Zie hier waarom...

Xi schreef:Zoek hulp of pas u gedrag hier aan, ik heb geen zin om hulpdiensten in te schakelen nog minder heb ik zin in een knagend geweten


En DAAR...


Xi schreef:raadpleeg een arts bij aanhoudende euforie



Eerst en vooral,
het is zo dat artsen/psychjes er gebaat bij zijn om zelf eens elkander te
raadplegen voor het welzijn van de véle potentiele patientjes onsite
userbase zoals jijtjes hahaha.


Mijn psych heeft ooit wenend zijn praktijk verlaten in de eerste 10 min, midden in zijn spreek uren hahahaaha


Wat u betreft, lijken die uitspraken toch sterk op uitlokking (entrapment) is het niet hahahahah.

Dat gezegd zijnde, ga je daarmeetjes niet een klein beetje in overtreding met jou eigen link/regeltje 4.4 !!???
Geef nu zelf toch eens toetjes, zo begin je toch meestaltjes een (hoe zou ik dit tactvol formuleren) VLAMMEN OORLOG a.k.a flamewars aan provokaties die leiden tot beschuldigingen en uiteindelijk eindigen in manish depresievelingetjes die jij juist wil voorkomen dacht ik zootjes
hahahahah tjes.


Maar, ik lachjes dat gewoontjes wegjes hoortjes hahahahahahahah
Moet je ook eentjes proberen. Is een heel goed middeltje tegen depresies.

Maar wat ik ook zeg of doe, ik moet helaas aanvaarden dat alle hulp te laat is voor sommigen tot mijn grote spijt :cry:

S|N schreef:
Verdorie, is ie nou weer uit da gesticht ontsnapt???

Maak er maar weer een lol potje van...


BWAAAahahahhahah LOL,

SSssst, kheb hulp gehad van een grote banaan :banana: indiaan

hahahahatjes


Mvhahas,

kabster,
Gebruikersavatar
TL@
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 12 jun 2007, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Volgens mij moet gij dringend den drank laten staan, want zone zatte zever gij hier verkoopt :roll:
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

TL@ schreef:Volgens mij moet gij dringend den drank laten staan, want zone zatte zever gij hier verkoopt :roll:




HHAHAHAH@@@@@tjes.... wat je toch allemaal niet leest tegenwoordig tjonge jonge... :|


Kijk TLatje,

Misschien moet jij juist wel naar de drank :nono: grijpen om te weten waarover je eigenlijkjes spreekt, vind je ookjes nietjes hahahaha..

Als ik je ermee kan troosten, ik ben hoegenaamd niet aan de drank. Maar de drank is aan mij.

Ok Ok Tl@_@tje, ik drink ....... maar ik sipjes met maatjes hahahahaha tjes

Trouwens... moeten we al niet ZOVÉÉÉÉLtjes hmmm
kom ik geef een paar voorbeeldjes:

1. Onze rekeningen op tijd betalen
2. ons aan de forum regels houden
3. stoppen voor een rood licht
4. vertragen voor een oranje licht
5. misschien het belangrijkst: geen openbare dronkenschap hahahatjes


Met vele :beerchug:, O en jij staat links van me (in het geval je die feestbeestjes dubbeltjes zietjes) ahahahahahaaa

The Return Of kabster,
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

voor mijn part is het "bye bye_to_kabukijo"

Ik heb niet geoordeeltjes maar liever userbase heeft een oordeel geveld over mijn toch stralende prestaties van mijn flipje


geflipt is het minst wat je kan zeggen :?

forumregels zijn er niet voor niets. En aan dat overbodig gel*l heeft niemand iets. Hang op café de marginalen uit maar niet op een (tot nu toe) goed forum

ik drink ....... maar ik sipjes met maatjes hahahahaha tjes


zolang je je maten maar niet meebrengt naar het forum :?
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Amaaai, daar zijn kosten aan...
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

Kenneth schreef:voor mijn part is het "bye bye_to_kabukijo"
geflipt is het minst wat je kan zeggen :?


hAHAHAHAHAH"TJES" lol tjonge jonge hahahahahaTJES

Mijn beste bovenste beste KETNETJE hahahahajtes,

-puntje 1:

Wanneer je afscheidjes neemt van iemand hoort het "BEY BEYtjes te zijntjes"....

want -Puntje 2:

BYE BYEtjes is eigenlijk UIT DEN BOZE = hahahahtjes
want zeg nu zelfjes, niemand neemt graag afscheidjes en al helemaal niet van vrolijke vrolijke kabukitriootje hahahahatjes

wat ons allemaaltjes bij

-puntje 3: brengt hahahaah

3. mijn geflipte FLIPJE doet het nog steeds prima , dank u stijfjes hahahahahtjes

Kenneth schreef:zolang je je maten maar niet meebrengt naar het forum :?


Welnutjes Ketnetje,

Ik heb er ook nog aan gedacht om dit forum vrolijk te gaan stemmen met een paar volgelingen van me hahahahtjes. Maar ik vrees dat ik je moet teleurstellen. Dit is een
ONE MAN SHOW HAHAHATJES

Maar nodigen we eigenlijk een beetjes ons zelfjes nietje uitjes héé ketnetjes als je begrijpt wat ik bedoeltjes hahahahatjes

Vieten schreef:
Amaaai, daar zijn kosten aan...


Neentjes hoortjes Vietjes,

Deze DRAADJE is volledig gesponserd door jullie allemaal ijvirige lezertjes/postertjes/kootertjes van Quotertjes hahahahahahahahahahaha


MvKosten

Return_of_kabstertje

hahahah
Laatst gewijzigd door Return_of_kabukijo 19 jul 2007, 23:56, in totaal 3 gewijzigd.
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

Eventjes terzijdje,


Héél erg bedankt voor de véle reactietjes op mijn draadje :P .

Dat houd mijn JOnG en WILD RoooAAAAARrr hahahahatjes



de uwe voor eeuwig en altijdjes (en zodus geen bye byetjs noch bey beytjes voor u ketnetje hahahah)

Return_of_kabstertj
dreamrocker
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

ik ben dees topic gaan lezen omdat ik met dezelfde router zit met nog nen bgc firmware , dus dacht ik hier het antwoord te vinden hoe je deze kan updaten naar die filips firmware , maar da staat er hier dus niet tussen als iemand hier het antwoord op heeft
thnx dan :worship:
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

dreamrocker schreef:ik ben dees topic gaan lezen omdat ik met dezelfde router zit met nog nen bgc firmware , dus dacht ik hier het antwoord te vinden hoe je deze kan updaten naar die filips firmware , maar da staat er hier dus niet tussen als iemand hier het antwoord op heeft
thnx dan :worship:



beste doch ietwat :nono: luie dagdromerke,

Als je wat had gezochtjes mijn beste, dan zou je op zijn minst

op de grote netsnelweg zijn gekomen HIer: http://www.userbase.be/forum/viewforum.php?f=43

dan had je maar juist deze afrit te nemen:

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=
:roll:

Nu heb ik je dit niet zomaar opgediend op een zilver presenteer plaatje, want op dat opdienbladje ligt jou huiswerkje en die bestaat eruit om dat draadje eens aandachtig te lezen en niet metteentjes om hulp hollen wanneer je iets niet begrijpt

Wat bij mij de vraag doet rijzen beste ADMINS
:evil:

Die topic : http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=
is een DIKKE VETTE STICKY waard :| !!!!!

Dus PLAKKEN DIE ZOOI ..... de grote :judge: KABUKI :judge: HEEFT GESPROKEN hahahahatjes

Trouwens dees draadje was eigenlijk maar bestemd voor de nabestaanden van wie hun router al was opgewaardeertjes naar de originele flipje 0.43 of hoger !!! Vandaar de TOPiC TiTEL dromerke :wink:


MV hahahatjes,

kabstertje,
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

ditCh schreef:
Return_of_kabukijo schreef:
Wat ik nu toon, is niet voor gevoelige kijkertjes hahahahahahha

ZIE HIER :eek:

OK het is geen 3846 meer lol maar ietwat hoger, je weet ook wel dat datt schommelt hé.
Dus nu niet daarover muggeziften a.u.b tjes hahahah


Arme jongen:

down
Your DOWNLOAD Speed:
12786 kbps or 1598 KB/sec

up
Your UPLOAD Speed:
890 kbps or 111 KB/sec

Eat that ...



Oh hottekkes bijnatjes vergeten,

Eerst en vooraltjes dtich,

wie het kleine niet waardeert is het grote niet waard (of iets in die lijn)

Trouwentjs jij klein klein groot vals spelertje hahahatjes

Hoor je je niet die snelheden te klokken met de onFEILBARe userbase SPEEDTEST metertje

hier laat mij u helpen:
http://www.userbase.be/speedtest/index_ ... 6163b2bdb6

Alstublieftjes

Dat zou mij meer overtuigen dan uw natte duimpje,
jij klein vals spelende duimpje hahahaahatjes

mvboeha

kabster,
kabouter007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 maa 2007, 18:51

Zeker nooit verdertjes geraakt dan de kleuterklasje? :roll: Alzek uw spreekwoordenkens bekijkje, zittek er ni ver naastekes :)
Jaloers van ditcheke zijn snelheidje?
Kheb genoeg gezien van uw one man showtje, ge moogt naar huisje gaan, vaarweltjes, goodbye ;)
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

kabouter007 schreef:Zeker nooit verdertjes geraakt dan de kleuterklasje? :roll: Alzek uw spreekwoordenkens bekijkje, zittek er ni ver naastekes :)
Jaloers van ditcheke zijn snelheidje?
Kheb genoeg gezien van uw one man showtje, ge moogt naar huisje gaan, vaarweltjes, goodbye ;)




Bwahhahahahahaha tjes lol tjonge jongetjes ...... nog meer kooterkes die willen spelen met papa kabuki hahahahahahatjes


Wel plopje,

Ik was er net door dankzij het volgende liedje die ik toen brach en graag nogeens wil brengen voor de véle kootertjes onder jullie.

uhum test 1, test 1 2...


Klein klein kleuterke

Klein klein kleuterke

wat doe jij in mijn hof?

Je plukt er al de bloempjes af

en maak het veel te grof

Mamaatje die zal kijven,

papaatje die zal slaan

Klein klein kleuterke

laat al die bloempjes staan


kabouter007 schreef:Jaloers van ditcheke zijn snelheidje?



neentjes hoor, BIJLANGETJES NIETJES HAHAHA . In tegendeel mijn euforie bereikt nu al zijn piek bij dommel. Kan je je inbeelden wat vuurwerk dat zou geven als mijn snelheden dat van ditch zou overstijgen hahahahahahahtjes. Dan kunnen de meeste kootertjes onder jullie wel mijn bloed drinken ahahahahhaha tjes

hahahahahahatjes
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 751
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Er is éne een berg vijzen kwijt, zoniet allemaal... Ben dit topic al een tijdje aan het volgen, hilarisch is het wel maar begin toch serieus mijn twijfels te krijgen over het verstand van de TS... :?
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ditCh schreef:
Arme jongen:

down
Your DOWNLOAD Speed:
12786 kbps or 1598 KB/sec

up
Your UPLOAD Speed:
890 kbps or 111 KB/sec

Eat that ...



Hoe lang nog via Chello :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

The invasion of kabukijo has begun ...

Code: Selecteer alles

(23:22:23) (+Kabukijo) wat zien mijn oogjes daar, Penguutje die mijn tere kaakje een peertje wil verkopen ?
(23:22:41) (+Kabukijo) en ocharmkes toch, het koterke weeg amper 65kg
(23:22:57) (+Pengu2) ja en uw peer zal straks zo rood als een tomat zen :P
(23:23:19) (+Kabukijo) ik hoop dat je dan veel spiertjes hebt en genoeg spinaziepotjes bijhebt voor je popeye truukjes,anders kom je er niet om kabukietje pijn te doen hoor
(23:23:40) (+Kabukijo) hahahahaaatjes toch, die Pengay :)
(23:23:54) (+Pengu2) om den duur zoude nog pijzen da gij da echt zijt
(23:23:55) (+Pengu2) :P
(23:24:02) (+Kabukijo) wie weetjes
(23:24:12) (+Pengu2) lol
(23:24:18) (+Kabukijo) heb je al een iepeetje opgezoch met uwer admin krachtjes ?
(23:24:43) (+Pengu2) vraag da aan sub zerootje
(23:24:52) (+Kabukijo) of is ons arm tapdansertje geen adminnetje ? oooh ....
(23:25:10) (+Kabukijo) ondernulletjeuh, heb jijtjes al eens een iepeetje opgezocht, hahahahaatjes ?


Alle rechtjes opzijgezet voor mezelf, dit stukje is :hahahahahaaatjes toch: gebaseerdjes op fictieve (dus niet echte ... hihihihietjes) persoontjes. sommigen van deze persoontjes heb stoortjes in de bovenpoortjes ... haahahaaaatjes toch.


Heb ondertussen voor mijn goeie vriendje Kabukietje ook een versje geschreven:

Code: Selecteer alles

Dag kabukieetje, daag, daaahaag, kabukieeee, moehoehaaahaaaaa(tjes)


Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

* Sub-Zer0 gaat lichtjes strijk :D
Afbeelding
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

X-2datop schreef:The invasion of kabukijo has begun ...

Code: Selecteer alles

(23:22:23) (+Kabukijo) wat zien mijn oogjes daar, Penguutje die mijn tere kaakje een peertje wil verkopen ?
(23:22:41) (+Kabukijo) en ocharmkes toch, het koterke weeg amper 65kg
(23:22:57) (+Pengu2) ja en uw peer zal straks zo rood als een tomat zen :P
(23:23:19) (+Kabukijo) ik hoop dat je dan veel spiertjes hebt en genoeg spinaziepotjes bijhebt voor je popeye truukjes,anders kom je er niet om kabukietje pijn te doen hoor
(23:23:40) (+Kabukijo) hahahahaaatjes toch, die Pengay :)
(23:23:54) (+Pengu2) om den duur zoude nog pijzen da gij da echt zijt
(23:23:55) (+Pengu2) :P
(23:24:02) (+Kabukijo) wie weetjes
(23:24:12) (+Pengu2) lol
(23:24:18) (+Kabukijo) heb je al een iepeetje opgezoch met uwer admin krachtjes ?
(23:24:43) (+Pengu2) vraag da aan sub zerootje
(23:24:52) (+Kabukijo) of is ons arm tapdansertje geen adminnetje ? oooh ....
(23:25:10) (+Kabukijo) ondernulletjeuh, heb jijtjes al eens een iepeetje opgezocht, hahahahaatjes ?


Alle rechtjes opzijgezet voor mezelf, dit stukje is :hahahahahaaatjes toch: gebaseerdjes op fictieve (dus niet echte ... hihihihietjes) persoontjes. sommigen van deze persoontjes heb stoortjes in de bovenpoortjes ... haahahaaaatjes toch.


Heb ondertussen voor mijn goeie vriendje Kabukietje ook een versje geschreven:

Code: Selecteer alles

Dag kabukieetje, daag, daaahaag, kabukieeee, moehoehaaahaaaaa(tjes)


Grtz,
X




Hahahahahatjes, slechts een verkrachte imitatie van mijtjes hahaha maar toch leuk om eens dat vanop de eerste rij te mogen zien hahahaha lMaOtjes hahaha Rofltjes hahaah

tjonge jonge jonge meisje toch hahahaaha


Sub Zero schreef:* Sub-Zer0 gaat lichtjes strijk Very Happy


hahaha nog een mk kootertje, ik heb hier anders nog wel wat strijk liggen waarmee je plat op je buikje mag gaan subzeRoTje hahahahaha .


Alweer met véle Hahaaa"s

kabster,
Gesloten

Terug naar “Dommel”