Return_of_kabukijo schreef:Xi schreef:Zoek hulp, U gedrag hier op het forum leunt tegen het manische aan, ik heb geen zin om over een paar dagen te lezen dat een userbase bezoeker zelfmoord pleegde.
Zoek hulp of pas u gedrag hier aan, ik heb geen zin om hulpdiensten in te schakelen nog minder heb ik zin in een knagend geweten
Maar xitje toch terug,
Ik tracht juist wat verdwaalde schaapjes te bekeren, lees je dat dan nietjes of wil je het niet zien. Ik straal één en al vrede uit, euforie volgens somigen .... Kom kom nu, zet je zwarte VUILE brilletje eens afje (jakkes wat is ie nou vuil zeg HAHAHAHAHA) en zet eens eeen nette lief roos kleurige brilletjes opjes wil je hahahahah. Dat houd zoveel het licht niet tegen zie je hahahah. En Xitjes, als het je in het vervolg hoog zit en je will van 13 etages hoog naar beneden struikelen kom eerst eens langs bij kabster
![Student :student:](./images/smilies/icon_student.gif)
Of daarnaa
![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)
. Waneer het voor u past hahahatjes
Xi schreef:
Werk aan de winkel, voor een moderator denk ik >>
@ Return_of_kabukijo, lees de forum regels, vooral deze 4
Post geen berichten om een persoon aan te vallen.
Post geen onzinnige antwoorden.
Geen postflooding (het opzettelijk posten van zinloze berichten met als doel het forum te overbelasten)
Geen smileyflooding, wij verwachten van onze gebruikers dat zij op een volwassen manier omgaan met smilies.
Xitjes toch opnieuw en alweertjes,
Spreek toch voor uzelfjes...
En pas een forum regeltje of 50 toe op jezelfjes mijn verdwaalde zoontje/dochterje. HHAHAHAHAHAHA
Zie hier waarom...
Xi schreef:
Zoek hulp of pas u gedrag hier aan, ik heb geen zin om hulpdiensten in te schakelen nog minder heb ik zin in een knagend geweten
En DAAR...
Xi schreef:
raadpleeg een arts bij aanhoudende euforie
Eerst en vooral,
het is zo dat artsen/psychjes er gebaat bij zijn om zelf eens elkander te
raadplegen voor het welzijn van de véle potentiele patientjes onsite
userbase zoals jijtjes hahaha.
Mijn psych heeft ooit wenend zijn praktijk verlaten in de eerste 10 min, midden in zijn spreek uren hahahaaha
Wat u betreft, lijken die uitspraken toch sterk op uitlokking (entrapment) is het niet hahahahah.
Dat gezegd zijnde, ga je daarmeetjes niet een klein beetje in overtreding met jou eigen link/regeltje
4.4 !!???
Geef nu zelf toch eens toetjes, zo begin je toch meestaltjes een (hoe zou ik dit tactvol formuleren) VLAMMEN OORLOG a.k.a flamewars aan provokaties die leiden tot beschuldigingen en uiteindelijk eindigen in manish depresievelingetjes die jij juist wil voorkomen dacht ik zootjes
hahahahah tjes.
Maar, ik lachjes dat gewoontjes wegjes hoortjes hahahahahahahah
Moet je ook eentjes proberen. Is een heel goed middeltje tegen depresies.
Maar wat ik ook zeg of doe, ik moet helaas aanvaarden dat alle hulp te laat is voor sommigen tot mijn grote spijt
S|N schreef:
Verdorie, is ie nou weer uit da gesticht ontsnapt???
Maak er maar weer een lol potje van...
BWAAAahahahhahah LOL,
SSssst, kheb hulp gehad van een grote banaan
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
indiaan
hahahahatjes
Mvhahas,
kabster,