Oei, nog eentje die iets tracht te compenseren door z'n stapel DVD'szertox schreef:ik heb nu al zo weinig tijd om alles te bekijken
Telenet zet breedbandformule in de markt voor € 20
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Wat ik me ook afvraag:
Waarom moeten we met BasicNet de mensen lastigvallen met moeilijke principes zoals downloadlimiet, uploadsnelheid, enz...
Is een abonnement om de digitale kloof te dichten niet verplicht om het internet zo simpel en zo basic mogelijk te houden? Volgens mij hoort dan daar zeker GEEN limiet bij.
Waarom moeten we met BasicNet de mensen lastigvallen met moeilijke principes zoals downloadlimiet, uploadsnelheid, enz...
Is een abonnement om de digitale kloof te dichten niet verplicht om het internet zo simpel en zo basic mogelijk te houden? Volgens mij hoort dan daar zeker GEEN limiet bij.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ja, geen limiet voor de snelheid bij het up- en downloaden
Alweer: omdat zo'n abbo voor mensen is die niet vaak surfen. toen mijn oma internet nam vroeg ze mij gewoon wat een goedkoop abbo was. Downloadlimiet, down/up snelheden interreseerden haar geen ZAK. Het enige wat zij wou was gewoon kunnen surfen, mailen en eens een fotoke doorsturen via msn. Voor zo'n mensen is dit abbo een goede keuze, al blijf ik erbij dat de prijs toch lager mag voor dit product. Prijs == drempel!
Voor de rest zie ik het nut ok niet helemaal ivm freesurf. Deze twee abbo's liggen elkaar duidelijk in de weg.
Over de limieten (again): Ik verdedig ze zeker niet, en ik zie zelf ook liever een limietloos ISPland hier. Maar leef ermee, het zal NIET veranderen in de nadere toekomst (heel misschien dat de privatisering van BGC een zetje kan geven). Het heeft dus gewoon geen zin om erover te zagen.
Voor de rest zie ik het nut ok niet helemaal ivm freesurf. Deze twee abbo's liggen elkaar duidelijk in de weg.
Over de limieten (again): Ik verdedig ze zeker niet, en ik zie zelf ook liever een limietloos ISPland hier. Maar leef ermee, het zal NIET veranderen in de nadere toekomst (heel misschien dat de privatisering van BGC een zetje kan geven). Het heeft dus gewoon geen zin om erover te zagen.
-
- Deel van't meubilair
Tja... meer dan 213 seconden per dag kan je er ook niet aan volle "snelheid" mee werken !SantaSCSI schreef:Alweer: omdat zo'n abbo voor mensen is die niet vaak surfen.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Laat ons weten wanneer ze haar eerste extra volumeblok mag aankopen.SantaSCSI schreef:Het enige wat zij wou was gewoon kunnen surfen, mailen en eens een fotoke doorsturen via msn.
PS: sommige sites zijn echt wel zwaar tegenwoordig, en de digitale fotookes worden er ook al niet kleiner op.
Over de gekke filmpjes via mail daar zwijgen we dan nog maar over.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Pas maar op, want dit kan zeer snel evolueren. In onze familie is er ook een ouder iemand begonnen op internet, en nu zit die bezig met voip (allerlei obscure chat programmas) te praten met andere mensen. Zuipt redelijk veel, dus in dat geval zal je met dit 'abonnement' niet echt rondkomen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Ja, dit is een abonnement voor de gepensioneerden onder ons.
Die mensen zijn dan dolgelukkig als ze op woensdagnamiddag eens op de kleinkinderen mogen passen, en ze er even mee op internet gaan.
Ik moet er toch geen tekening bij maken, dat die maandlimiet van 400 Mb er snel doorgejaagd zal zijn, hé.
Die mensen zijn dan dolgelukkig als ze op woensdagnamiddag eens op de kleinkinderen mogen passen, en ze er even mee op internet gaan.
Ik moet er toch geen tekening bij maken, dat die maandlimiet van 400 Mb er snel doorgejaagd zal zijn, hé.
-
- Deel van't meubilair
Ik vrees dat jou voorstelling van gepensioneerden totaal voorbijgestreefd is... ik ken er zelfs die meer verbruiken dan ikzelf.tomg1804 schreef:Ja, dit is een abonnement voor de gepensioneerden onder ons. Die mensen zijn dan dolgelukkig als ze op woensdagnamiddag eens op de kleinkinderen mogen passen, en ze er even mee op internet gaan.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Contacteer:
Wie zegt dat het over dvd's gaat Alles perfect legaal hier hoorr2504 schreef:Oei, nog eentje die iets tracht te compenseren door z'n stapel DVD'szertox schreef:ik heb nu al zo weinig tijd om alles te bekijken
Anyway... Nen music stream heel de dag opzetten gebruikt wel veel van men limiet (hangt van de stream af natuurlijk) ... En dan heb ik wel zoiets van ... gvd dat mogen ze niet meetellen
Dan maar via digicorder naar de radio luisteren
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Revolutionair !
http://www.telenet.be/nl/thuis/internet ... index.page
Jawel, voor maar liefst 400 MB aan gegevens versturen en ontvangen.
http://basicnet.telenet.be/?solution=Te ... =Topbanner
er is zelfs een minisite
http://www.telenet.be/nl/thuis/internet ... index.page
Jawel, voor maar liefst 400 MB aan gegevens versturen en ontvangen.
http://basicnet.telenet.be/?solution=Te ... =Topbanner
er is zelfs een minisite