Oei, nog eentje die iets tracht te compenseren door z'n stapel DVD'szertox schreef:ik heb nu al zo weinig tijd om alles te bekijken
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Oei, nog eentje die iets tracht te compenseren door z'n stapel DVD'szertox schreef:ik heb nu al zo weinig tijd om alles te bekijken
Tja... meer dan 213 seconden per dag kan je er ook niet aan volle "snelheid" mee werken !SantaSCSI schreef:Alweer: omdat zo'n abbo voor mensen is die niet vaak surfen.
Laat ons weten wanneer ze haar eerste extra volumeblok mag aankopen.SantaSCSI schreef:Het enige wat zij wou was gewoon kunnen surfen, mailen en eens een fotoke doorsturen via msn.
Ik vrees dat jou voorstelling van gepensioneerden totaal voorbijgestreefd is... ik ken er zelfs die meer verbruiken dan ikzelf.tomg1804 schreef:Ja, dit is een abonnement voor de gepensioneerden onder ons. Die mensen zijn dan dolgelukkig als ze op woensdagnamiddag eens op de kleinkinderen mogen passen, en ze er even mee op internet gaan.
Wie zegt dat het over dvd's gaatr2504 schreef:Oei, nog eentje die iets tracht te compenseren door z'n stapel DVD'szertox schreef:ik heb nu al zo weinig tijd om alles te bekijken