. . . Ok, het is een verbetering, maar toch vind ik het wel triestig, . . en zelfs enigszins schofferend hoor.
2gig meer . . . in deze tijden van youtube (and the likes), steeds expanderende demos en distros, toenemende uitwisseling van fotos's en filmpjes (home movies), video blogs, etc
Das echt iemand met een kluit in't riet sturen.
Het aller ergste is nog dat ze de PLUS klanten gewoon vergeten. Ben ik nu blij dat ik mijn PLUS abo heb opgezegd in januari om naar Dommel te gaan. Met mijn boostpack erbij ben ik nog bijna 20euro/maand goedkoper af, voor op zijn minst het dubbele volume.
De mensen zouden echt is de vergelijkingen van de volumes en prijzen tussen de ISPs onder hun neus geschoven moeten krijgen. Het verschil tussen EDPnet,Scarlet en Dommel aan de ene kant en BGC/Telenet anderzijds begint nu echt wel belachelijk te worden he.
Dommel gaat zijn klanten vanaf volgende maand dan nog eens 50% meer volume geven..... 50 . .
50% meer op 50/100gig ipv 20% op 10/30gig . .
Het is ook belachelijk duidelijk nu dat Telenet en BGC enkel naar elkaar kijken he, de ene voegt zijn 10gig download en 2gig upload samen, en even nadien geeft de andere 2gig bij zijn 10gig bij.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)