Okay, ik zit op ong. 46 gig nu, teller wordt binnen een week gereset, nu kreeg ik ne mail van schedom:
optie a) u kiest ervoor om uw lijn om te schakelen op mediumband (1 Mbps down en 256 Kbps up). Dit is de standaard optie. U dient hiervoor geen verdere handelingen te verrichten.
optie b) klik hier als u ervoor kiest om uw snelheid (4 Mbps down en 256 Kbps up) te behouden tot een maximum van 100 Gb. Bij het bereiken van deze 100 Gb zal u terugvallen op mediumband (1 Mbps down en 256 Kbps up).
optie c) klik hier als u ervoor kiest om uw snelheid (4 Mbps down en 256 Kbps up) te behouden tot de volgende teller reset.
Er staat bij dak die prijzen kan vinden op de crm.schedom site, maar ik vidnt die nergens, weet iemand die toevallig? ^^
En is der geen manier om zeg maar... 5 gig ofzo bij te kopen?
Nog iet: ons ma probeerde een paar keer naar schedom te bellen (iets ivm met facturen), en na da "druk op 1 voor nederlands" krijgen we enkel een of ander geluidje (da geluidje dat ge krijgt als ge op dial-up zit en ge pakt den telefoon op: enkel gekraak), heeft iemand da ook al gehad?
Na uwen limiet van 50 gb: prijzen? (+tel. vraagske)
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Het is 0,40 EUR / gig tot 100 gig. Informatie kun je vinden op
http://dommel.com/nl/adsl/netconnect.php?cust=home
Mediumband is niet zo slecht hoor trouwens
http://dommel.com/nl/adsl/netconnect.php?cust=home
Mediumband is niet zo slecht hoor trouwens
-
- Starter Plus
Ah, dus voor elke gig dat ik na mijn limiet opgebruik betaal ik 0.40€ tot 100 gig? Merci ^^ Kheb wss nog een paar gig nodig om wa te Dl'en, dus da komt goe uit >.> Ik dacht dat ge dan nen hoop moest betalen en dat ge dan 50gig bijkrijgt.
En die extra gigs, worden die ineens bij de volgende domiciliering verekend of is daar een aparte factuur van?
En die extra gigs, worden die ineens bij de volgende domiciliering verekend of is daar een aparte factuur van?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
nee, het is weldegelijk per gig dat je bijbetaalt.Forcemaster schreef:Ah, dus voor elke gig dat ik na mijn limiet opgebruik betaal ik 0.40€ tot 100 gig? Merci ^^ Kheb wss nog een paar gig nodig om wa te Dl'en, dus da komt goe uit >.> Ik dacht dat ge dan nen hoop moest betalen en dat ge dan 50gig bijkrijgt.
Ik denk van wel ja. Af te leiden van de dommel FAQ.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Die worden 1 of 2 maand later in rekening gebracht op je maandelijkse factuur.Forcemaster schreef:En die extra gigs, worden die ineens bij de volgende domiciliering verekend of is daar een aparte factuur van?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)