Na uwen limiet van 50 gb: prijzen? (+tel. vraagske)

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Forcemaster
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mei 2007, 16:36

Okay, ik zit op ong. 46 gig nu, teller wordt binnen een week gereset, nu kreeg ik ne mail van schedom:

optie a) u kiest ervoor om uw lijn om te schakelen op mediumband (1 Mbps down en 256 Kbps up). Dit is de standaard optie. U dient hiervoor geen verdere handelingen te verrichten.
optie b) klik hier als u ervoor kiest om uw snelheid (4 Mbps down en 256 Kbps up) te behouden tot een maximum van 100 Gb. Bij het bereiken van deze 100 Gb zal u terugvallen op mediumband (1 Mbps down en 256 Kbps up).
optie c) klik hier als u ervoor kiest om uw snelheid (4 Mbps down en 256 Kbps up) te behouden tot de volgende teller reset.

Er staat bij dak die prijzen kan vinden op de crm.schedom site, maar ik vidnt die nergens, weet iemand die toevallig? ^^

En is der geen manier om zeg maar... 5 gig ofzo bij te kopen?

Nog iet: ons ma probeerde een paar keer naar schedom te bellen (iets ivm met facturen), en na da "druk op 1 voor nederlands" krijgen we enkel een of ander geluidje (da geluidje dat ge krijgt als ge op dial-up zit en ge pakt den telefoon op: enkel gekraak), heeft iemand da ook al gehad?
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

B lijkt me wat je wilt ..
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Het is 0,40 EUR / gig tot 100 gig. Informatie kun je vinden op
http://dommel.com/nl/adsl/netconnect.php?cust=home

Mediumband is niet zo slecht hoor trouwens
Forcemaster
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mei 2007, 16:36

Ah, dus voor elke gig dat ik na mijn limiet opgebruik betaal ik 0.40€ tot 100 gig? Merci ^^ Kheb wss nog een paar gig nodig om wa te Dl'en, dus da komt goe uit >.> Ik dacht dat ge dan nen hoop moest betalen en dat ge dan 50gig bijkrijgt.

En die extra gigs, worden die ineens bij de volgende domiciliering verekend of is daar een aparte factuur van?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Forcemaster schreef:Ah, dus voor elke gig dat ik na mijn limiet opgebruik betaal ik 0.40€ tot 100 gig? Merci ^^ Kheb wss nog een paar gig nodig om wa te Dl'en, dus da komt goe uit >.> Ik dacht dat ge dan nen hoop moest betalen en dat ge dan 50gig bijkrijgt.

En die extra gigs, worden die ineens bij de volgende domiciliering verekend of is daar een aparte factuur van?
nee, het is weldegelijk per gig dat je bijbetaalt.

Ik denk van wel ja. Af te leiden van de dommel FAQ.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Forcemaster schreef:En die extra gigs, worden die ineens bij de volgende domiciliering verekend of is daar een aparte factuur van?


Die worden 1 of 2 maand later in rekening gebracht op je maandelijkse factuur.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Doe gewoon niks en probeer eerst mediumband eens - dan kost je verbruik je niets extra.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Vind idd de mediumband best te doen,heb deze maand wat gezondigd en ging er effe over.
Dommel is the way!
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

nogChoco schreef:Doe gewoon niks en probeer eerst mediumband eens - dan kost je verbruik je niets extra.


Idd, je kan rustig blijven verder downloaden aan 90-100 kB/s, zonder meerkost! Ideaal dus :wink:
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Mediumband werkt gewoon goed ja, al surfend merk je er niets van, downen gaat idd langzamer, maar nog steeds snel genoeg voor vanalles binnen te halen.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”