SantaSCSI schreef:Belgacom moet maar Een aantal dingen doen:
1) infrastructuur opwaarderen.
2) hogere limieten.
Overigens zijn grotere bedrijven als belgacom doorgaans beter qua hulpverlening en support ( let op het woord doorgaans ).
Feit is, als we nu overal opeens limieten van 100Gb of geen gaan doorvoeren valt alles "in de patatten". De infrastructuur is er niet op voorzien op die massas trafiek. (dit is uit goede bronnen uit de telecomsector itself btw)
Daarnaast moet de dekking ook beter worden. Ik heb liever DSL met 12Gb dan ergens te wonen waar gewoon geen dsl mogelijk is. Gewoon proberen om overal zeker binnen de 4Km te dekken.
Voor de rest: ook al is het maar een kleine verhoging, we komen er wel. Er zal wel een moment komen waarop we echt aan het plafond zitten, en dan is de enige richting het verhogen van de limieten, snelheden, al die dingen.
Dat is dus ook hetgene mij weerhoud om naar een andere provider over te stappen (of dat nu nog een Edpnet of Dommel is laten we in het midden).
Ik geloof niet in hun schaalbaarheid met de producten en diensten (vooral hoeveelheid traffiek dan) die ze leveren.