ik heb men netconnect abonement bij dommel aangevraagd via het net(18-05-2007). het contract getekend en terug gestuurd pdf formaat,eerste betaling via homebanking betaald.(19-05-2007).
Gisteren (21-05-2007) ging ik is zien naar het gedeelte voor de klanten en daar drukte ik op de " r ". Ik kreeg gegevens zoals login en paswoorden enz via mail dan binnen.
Ik dacht mmm maybe kan ik al op het internet(zit nu op adsl go belgacom).
maar dit lukte me nog niet.
Ik ging eens kijken of ik een mailbox kon aanmaken en dit ging wel,ik kan al zelfs mails sturen naar men dommel emailadress.
vandaag wou ik nog eens probere om in te loggen via dommel maar dit lukte me nog niet.
outlook daarentegen heb ik juist ingesteld met men dommelgegevens en dit gaat dan weer wel dus ik kan men emails van dommel opvragen via outlook.
nu heb ik wel zoiets van zou men internet via dommel dan ook niet moeten gaan ?? of moet ik gewoon nog wachten ?
Het enige wat ik toch moet doen is men log in .....@schedom en men paswoord intypen dat ik via mail heb gekregen...???
ik heb hier nog een oude asus diva adsl usb modem(klein zwart plat doosje) werkt perfect met men belgacom adsl go abo.
waarschijnlijk moet ik gewoon nog even wachten....
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)