Hallo
Dikwijls staan hier berichten dat je bij een vraag aan Dommel een ticket krijgt. Welnu, graag had ik geweten waar je dit kunt terugvinden?
Ik heb nu reeds 2 mails gestuurd zonder reactie. Dit via mijn klanten panel en daar contacteer ons / supportdesk (lijkt zelfde te zijn). Heb al 2x te lezen gekregen dat ik binnen de 12-24 uur reactie ging krijgen, maar nog niks gezien. Moet ik reactie in mijn mail verwachten? Of kan ik ergen die zogezegde "tickets" terugvinden?
grtz,
Wouter
Tickets bij Dommel
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
zo een ticket zou je terug gestuurd moeten krijgen naar je e-mail die jij ingevoerd/gekregen hebt
-
- Elite Poster
- Berichten: 1571
- Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 147 keer
Hm, nog nooit iets terug gekregen. E-mail adres is nochtans correct. Zou het kunnen dat er een verschil is tussen "contacteer ons" en "support desk" ?Lord Utopia schreef:zo een ticket zou je terug gestuurd moeten krijgen naar je e-mail die jij ingevoerd/gekregen hebt
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ja, dat zou kunnen. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk ![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Probeer anders eens de helpdesk te bereiken, als niet-klant.
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Probeer anders eens de helpdesk te bereiken, als niet-klant.
- regeri
- Pro Member
- Berichten: 414
- Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
- Locatie: Riemst
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 2 keer
Heb ook al regelmatig via de support desk een mail gestuurd echter antwoord krijgen ho maar.Via mail kreeg ik dan wel een nummer welke verwees naar de opdracht of vraag die ik gesteld had ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Live life to the Max
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik heb ook al mails gestuurd naar hen, en ik ben ook beantwoord geweest. Ben je al beantwoord geweest regeri ?
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Denk dat ze sinds gisteren de brug aan het doen zijn voor Hemelvaart.
Heb sinds eergisteren ook geen antwoord meer gekregen.
Heb sinds eergisteren ook geen antwoord meer gekregen.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 1371
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Heb gisteren nog een reply van hen mogen ontvangen 10:18u.Robbe schreef:Denk dat ze sinds gisteren de brug aan het doen zijn voor Hemelvaart.
Heb sinds eergisteren ook geen antwoord meer gekregen.
-
- Starter Plus
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 07 mei 2006, 17:20
Het zal er inderdaad druk zijn maar ik vind dit toch geen goede evolutie. Een jaar geleden kreeg ik meestal binnen de 2 à 3 uur een antwoord.
Dat telefonische support een hogere prioriteit heeft is normaal, maar 2 weken moeten wachten op een mail is toch wel heel lang.
Dit doet mij een beetje denken aan de support die je bij Telenet kreeg via mail...
Dat telefonische support een hogere prioriteit heeft is normaal, maar 2 weken moeten wachten op een mail is toch wel heel lang.
Dit doet mij een beetje denken aan de support die je bij Telenet kreeg via mail...
Mails van Dommel worden toch niet tegengehouden door één of andere spamfilter langs uw kant?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1571
- Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 147 keer
Crap, damn f********, lapKrekkie schreef:Mails van Dommel worden toch niet tegengehouden door één of andere spamfilter langs uw kant?
ja, idd dus
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
In mijn webbased gmail had ik blijkbaar een label "schedom" gemaakt. Maar om de één of andere reden toonde hij dit label niet bij mijn overige labels. Is gefixt nu.
Dank alvast en redelijk stom van mijn kant
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)