Tickets bij Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Hallo

Dikwijls staan hier berichten dat je bij een vraag aan Dommel een ticket krijgt. Welnu, graag had ik geweten waar je dit kunt terugvinden?

Ik heb nu reeds 2 mails gestuurd zonder reactie. Dit via mijn klanten panel en daar contacteer ons / supportdesk (lijkt zelfde te zijn). Heb al 2x te lezen gekregen dat ik binnen de 12-24 uur reactie ging krijgen, maar nog niks gezien. Moet ik reactie in mijn mail verwachten? Of kan ik ergen die zogezegde "tickets" terugvinden?

grtz,
Wouter
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

zo een ticket zou je terug gestuurd moeten krijgen naar je e-mail die jij ingevoerd/gekregen hebt
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Lord Utopia schreef:zo een ticket zou je terug gestuurd moeten krijgen naar je e-mail die jij ingevoerd/gekregen hebt
Hm, nog nooit iets terug gekregen. E-mail adres is nochtans correct. Zou het kunnen dat er een verschil is tussen "contacteer ons" en "support desk" ?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ja, dat zou kunnen. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk :P
Probeer anders eens de helpdesk te bereiken, als niet-klant.
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Heb ook al regelmatig via de support desk een mail gestuurd echter antwoord krijgen ho maar.Via mail kreeg ik dan wel een nummer welke verwees naar de opdracht of vraag die ik gesteld had :roll:
Live life to the Max
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ik heb ook al mails gestuurd naar hen, en ik ben ook beantwoord geweest. Ben je al beantwoord geweest regeri ?
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Heeft er iemand al recent geprobeerd van Dommel te contacteren? Ik heb nu reeds 3 mails gestuurd, en krijg nog steeds geen ticket...

grtz
Wouter
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Denk dat ze sinds gisteren de brug aan het doen zijn voor Hemelvaart.
Heb sinds eergisteren ook geen antwoord meer gekregen.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

@Lord Utopia.

Op 2 van de 3 tickets heb ik na een 2 weken antwoord gekregen.
Live life to the Max
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Robbe schreef:Denk dat ze sinds gisteren de brug aan het doen zijn voor Hemelvaart.
Heb sinds eergisteren ook geen antwoord meer gekregen.
Heb gisteren nog een reply van hen mogen ontvangen 10:18u.
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

Tickets heb ik na een aantal pogingen opgegeven, duurt te lang naar mijn zin eer je een reply krijgt.

Ik bel onmiddellijk dan ben je steeds snel geholpen. Maar ja dat is dan niet gratis natuurlijk.
Gebruikersavatar
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 15 maa 2007, 17:38

Ik heb anders 2 dagen na mailen een antwoord gekregen. Het zal er druk zijn zeker.
penguinpower
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 mei 2006, 17:20

Het zal er inderdaad druk zijn maar ik vind dit toch geen goede evolutie. Een jaar geleden kreeg ik meestal binnen de 2 à 3 uur een antwoord.
Dat telefonische support een hogere prioriteit heeft is normaal, maar 2 weken moeten wachten op een mail is toch wel heel lang.
Dit doet mij een beetje denken aan de support die je bij Telenet kreeg via mail...
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Ik had na 2-3 uur al antwoord :s, (als niet-klant)
m'n vraag was hoever ik van de centrale woonde...
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Ja, maar blijkbaar krijgen jullie wel een ticketnummer toegewezen. Ik krijg zelfs geen mail waarin een ticketnummer wordt opgegeven...

grtz
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Mails van Dommel worden toch niet tegengehouden door één of andere spamfilter langs uw kant?
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Krekkie schreef:Mails van Dommel worden toch niet tegengehouden door één of andere spamfilter langs uw kant?
Crap, damn f********, lap

ja, idd dus :roll:
In mijn webbased gmail had ik blijkbaar een label "schedom" gemaakt. Maar om de één of andere reden toonde hij dit label niet bij mijn overige labels. Is gefixt nu.

Dank alvast en redelijk stom van mijn kant :oops:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”