Hey,
Ik ben hier nieuw, maar wilde meteen iets zeggen over Dommel.
Ik zit (gelukkig nog maar een paar dagen) bij tele2.
Wat een kl..te bedrijf.
Maar goed, daar ging het niet om. Ik heb op dit forum eens wat rond geneusd en ben op Dommel uitgekomen.
Klonk allemaal vrij posietief. Dus ik besloot om mij bij Dommel aan te melden.
Helaas echter, als hun internet verbinding net zo goed is als hun service, bedankt.
Ik heb zeker 5 mails gestuurd, waarvan GEEN enkele werd beantwoord.
Ik heb dagenlang geprobeerd te bellen waarvan ik GEEN enkele keer iemand aan de lijn kreeg. Alleen maar het gepiep van de fax.
Ik ben dus nu naar Scarlet gegaan.
Hoop dat ze beter zijn dan tele2.
Groetjes D
contact met Dommel
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
briardje schreef:Hey,
Ik ben hier nieuw, maar wilde meteen iets zeggen over Dommel.
Ik zit (gelukkig nog maar een paar dagen) bij tele2.
Wat een kl..te bedrijf.
Maar goed, daar ging het niet om. Ik heb op dit forum eens wat rond geneusd en ben op Dommel uitgekomen.
Klonk allemaal vrij posietief. Dus ik besloot om mij bij Dommel aan te melden.
Helaas echter, als hun internet verbinding net zo goed is als hun service, bedankt.
Ik heb zeker 5 mails gestuurd, waarvan GEEN enkele werd beantwoord.
Ik heb dagenlang geprobeerd te bellen waarvan ik GEEN enkele keer iemand aan de lijn kreeg. Alleen maar het gepiep van de fax.
Ik ben dus nu naar Scarlet gegaan.
Hoop dat ze beter zijn dan tele2.
Groetjes D
Ben redelijk tevreden wat betrefd het verleden maar ook ik krijg geen antwoord op een aangemaakt ticket . Bellen das het laatste wat ik probeer . Hopelijk is dit maar van korte duur .
Ik heb hier een ZEER stabiele verbinding, en ik hoef amper contact met hun op te nemen dus.. Geen probleem.
Nu als ik wel iets moest vragen, duurde het ook wel 3-4 dagen voordat ik antwoord kreeg.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik heb begrip voor deze situatie.
Nu als ik wel iets moest vragen, duurde het ook wel 3-4 dagen voordat ik antwoord kreeg.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik heb begrip voor deze situatie.
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
briardje schreef:Hey,
Ik ben hier nieuw, maar wilde meteen iets zeggen over Dommel.
Ik zit (gelukkig nog maar een paar dagen) bij tele2.
Wat een kl..te bedrijf.
Maar goed, daar ging het niet om. Ik heb op dit forum eens wat rond geneusd en ben op Dommel uitgekomen.
Klonk allemaal vrij posietief. Dus ik besloot om mij bij Dommel aan te melden.
Helaas echter, als hun internet verbinding net zo goed is als hun service, bedankt.
Ik heb zeker 5 mails gestuurd, waarvan GEEN enkele werd beantwoord.
Ik heb dagenlang geprobeerd te bellen waarvan ik GEEN enkele keer iemand aan de lijn kreeg. Alleen maar het gepiep van de fax.
Ik ben dus nu naar Scarlet gegaan.
Hoop dat ze beter zijn dan tele2.
Groetjes D
Curieus. Wanneer heb je proberen bellen?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Robinvv schreef:Nu als ik wel iets moest vragen, duurde het ook wel 3-4 dagen voordat ik antwoord kreeg.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik heb begrip voor deze situatie.
Idd, wat geduld hebben, duurde hier wel wat langer maar gisteravond antwoord had op mn ticket na 22u…!! vandaag heb ik mn gevraagde downgrade dan ook had…
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
kaise1 schreef:Robinvv schreef:Nu als ik wel iets moest vragen, duurde het ook wel 3-4 dagen voordat ik antwoord kreeg.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik heb begrip voor deze situatie.
Idd, wat geduld hebben, duurde hier wel wat langer maar gisteravond antwoord had op mn ticket na 22u…!! vandaag heb ik mn gevraagde downgrade dan ook had…
Sorry, maar als het waar is wat de TS zegt, dan is dat toch een serieuze misser van Dommel.
Ik heb een vermoeden dat bij een andere ISP zou iedereen véél minder geduld hebben.
Het is een sympathiek bedrijfje en ze bieden een goed product aan (ik heb het zelf ook), maar de (toekomstige) klant is nog altijd koning imo.
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 1371
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Ik heb me gisteren aangemeld bij dommel als nieuwe klant, ben al enkele malen in contact geweest met dommel via mail.briardje schreef:Ik heb zeker 5 mails gestuurd, waarvan GEEN enkele werd beantwoord.
Mijn mailtjes werden wel vrij snel beantwoord.
Dus?
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Heb het ook al voorgehad, dat ik 3x10 minuten heb mogen staan wachten, om daarna geknipt te worden.
Maar de 4e keer lukte het dan toch wel.
Blijven proberen kan helpen.
Probeer het anders ook is op verschillende tijdstippen, of saves op hun speciaal nummer.
Maar de 4e keer lukte het dan toch wel.
Blijven proberen kan helpen.
Probeer het anders ook is op verschillende tijdstippen, of saves op hun speciaal nummer.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Het is wel zo en denk dat dit ver het enigste minpunt is ga er niet over muggeziften dat ik ondervind dat wanneer ik vroeger een probleem had sneller geholpen werd.
Tegenwoordig moet je idd een paar keer proberen voor je geholpen word,zouden ze iets aan moeten doen.
Tegenwoordig moet je idd een paar keer proberen voor je geholpen word,zouden ze iets aan moeten doen.
Dommel is the way!
-
- Starter
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 28 feb 2007, 17:31
ik heb in totaal een 5 tickets aangemaakt en deze werden tot nu toe allemaal beantwoord,niet dezelvde dag maaar toch zeker binnen de 2 dagen dus ja .... is al te zien denk ik,verder dik tevreden over dommel
greets
greets