contact met Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
briardje
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2007, 20:06

Hey,
Ik ben hier nieuw, maar wilde meteen iets zeggen over Dommel.
Ik zit (gelukkig nog maar een paar dagen) bij tele2.
Wat een kl..te bedrijf.
Maar goed, daar ging het niet om. Ik heb op dit forum eens wat rond geneusd en ben op Dommel uitgekomen.
Klonk allemaal vrij posietief. Dus ik besloot om mij bij Dommel aan te melden.
Helaas echter, als hun internet verbinding net zo goed is als hun service, bedankt.
Ik heb zeker 5 mails gestuurd, waarvan GEEN enkele werd beantwoord.
Ik heb dagenlang geprobeerd te bellen waarvan ik GEEN enkele keer iemand aan de lijn kreeg. Alleen maar het gepiep van de fax.
Ik ben dus nu naar Scarlet gegaan.
Hoop dat ze beter zijn dan tele2.

Groetjes D
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

briardje schreef:Hey,
Ik ben hier nieuw, maar wilde meteen iets zeggen over Dommel.
Ik zit (gelukkig nog maar een paar dagen) bij tele2.
Wat een kl..te bedrijf.
Maar goed, daar ging het niet om. Ik heb op dit forum eens wat rond geneusd en ben op Dommel uitgekomen.
Klonk allemaal vrij posietief. Dus ik besloot om mij bij Dommel aan te melden.
Helaas echter, als hun internet verbinding net zo goed is als hun service, bedankt.
Ik heb zeker 5 mails gestuurd, waarvan GEEN enkele werd beantwoord.
Ik heb dagenlang geprobeerd te bellen waarvan ik GEEN enkele keer iemand aan de lijn kreeg. Alleen maar het gepiep van de fax.
Ik ben dus nu naar Scarlet gegaan.
Hoop dat ze beter zijn dan tele2.

Groetjes D


Ben redelijk tevreden wat betrefd het verleden maar ook ik krijg geen antwoord op een aangemaakt ticket . Bellen das het laatste wat ik probeer . Hopelijk is dit maar van korte duur .
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

Ik heb hier een ZEER stabiele verbinding, en ik hoef amper contact met hun op te nemen dus.. Geen probleem.

Nu als ik wel iets moest vragen, duurde het ook wel 3-4 dagen voordat ik antwoord kreeg.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik heb begrip voor deze situatie.
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

briardje schreef:Hey,
Ik ben hier nieuw, maar wilde meteen iets zeggen over Dommel.
Ik zit (gelukkig nog maar een paar dagen) bij tele2.
Wat een kl..te bedrijf.
Maar goed, daar ging het niet om. Ik heb op dit forum eens wat rond geneusd en ben op Dommel uitgekomen.
Klonk allemaal vrij posietief. Dus ik besloot om mij bij Dommel aan te melden.
Helaas echter, als hun internet verbinding net zo goed is als hun service, bedankt.
Ik heb zeker 5 mails gestuurd, waarvan GEEN enkele werd beantwoord.
Ik heb dagenlang geprobeerd te bellen waarvan ik GEEN enkele keer iemand aan de lijn kreeg. Alleen maar het gepiep van de fax.
Ik ben dus nu naar Scarlet gegaan.
Hoop dat ze beter zijn dan tele2.

Groetjes D


Curieus. Wanneer heb je proberen bellen?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Robinvv schreef:Nu als ik wel iets moest vragen, duurde het ook wel 3-4 dagen voordat ik antwoord kreeg.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik heb begrip voor deze situatie.


Idd, wat geduld hebben, duurde hier wel wat langer maar gisteravond antwoord had op mn ticket na 22u…!! vandaag heb ik mn gevraagde downgrade dan ook had…
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Ik kan alleen maar zeggen dat ze mij altijd correct behandelt hebben (3 maand terug).
Het zou kunnen dat ze het razend druk hebben ?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

kaise1 schreef:
Robinvv schreef:Nu als ik wel iets moest vragen, duurde het ook wel 3-4 dagen voordat ik antwoord kreeg.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik heb begrip voor deze situatie.


Idd, wat geduld hebben, duurde hier wel wat langer maar gisteravond antwoord had op mn ticket na 22u…!! vandaag heb ik mn gevraagde downgrade dan ook had…


Sorry, maar als het waar is wat de TS zegt, dan is dat toch een serieuze misser van Dommel.

Ik heb een vermoeden dat bij een andere ISP zou iedereen véél minder geduld hebben.

Het is een sympathiek bedrijfje en ze bieden een goed product aan (ik heb het zelf ook), maar de (toekomstige) klant is nog altijd koning imo.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Normaal als je een email stuurt wordt er een ticket aangemaakt. Het kan natuurlijk ook zijn dat hun emails in uw spam filter terecht gekomen zijn of omgekeerd :)
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

briardje schreef:Ik heb zeker 5 mails gestuurd, waarvan GEEN enkele werd beantwoord.
Ik heb me gisteren aangemeld bij dommel als nieuwe klant, ben al enkele malen in contact geweest met dommel via mail.
Mijn mailtjes werden wel vrij snel beantwoord.

Dus?
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Heb het ook al voorgehad, dat ik 3x10 minuten heb mogen staan wachten, om daarna geknipt te worden.
Maar de 4e keer lukte het dan toch wel.

Blijven proberen kan helpen.
Probeer het anders ook is op verschillende tijdstippen, of saves op hun speciaal nummer.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Het is wel zo en denk dat dit ver het enigste minpunt is ga er niet over muggeziften dat ik ondervind dat wanneer ik vroeger een probleem had sneller geholpen werd.
Tegenwoordig moet je idd een paar keer proberen voor je geholpen word,zouden ze iets aan moeten doen.
Dommel is the way!
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ze hebben anarchy toch al aangenomen daarvoor :), mss moeten er nog een paar mensen bijkomen :wink:
robbiemores
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 feb 2007, 17:31

ik heb in totaal een 5 tickets aangemaakt en deze werden tot nu toe allemaal beantwoord,niet dezelvde dag maaar toch zeker binnen de 2 dagen dus ja .... is al te zien denk ik,verder dik tevreden over dommel

greets
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”