vrijwillige oplevering raw copper line
Kan dit?
Facturatie/melding na 5 maanden. Kan dit?
heropgenomen met edpnet. btw, het perspectief van de meeste posters hier is duidelijk voor verbetering vatbaar
Facturatie/melding na 5 maanden. Kan dit?
heropgenomen met edpnet. btw, het perspectief van de meeste posters hier is duidelijk voor verbetering vatbaar
Laatst gewijzigd door sedatg 17 mei 2007, 13:54, in totaal 3 gewijzigd.
Zou je niet beter tegen Belgacom klagen dat zij je discovery lijn hebben opgezegd?
Je hebt waarschijnlijk ook niet geklaagd of je vragen gesteld als je geen factuur voor je Belgacom discoverylijn meer kreeg?
Je hebt waarschijnlijk ook niet geklaagd of je vragen gesteld als je geen factuur voor je Belgacom discoverylijn meer kreeg?
waarom gaat ge geen verhaal halen bij belgacom? die zijn afaik toch verantwoordelijk voor het wegvallen van uw discovery lijn waardoor edpnet een aanvraag voor een raw copper heeft moeten indienen.
als gij kunt aantonen dat uw discovery lijn onrechtmatig is opgezegd kan dit worden aangepast worden in de belgacom boekhouding, zodoende kan edpnet verhaal gaan halen voor die raw copper. (btw gij merkt dat niet dat ge ineens geen belgacom facturen meer krijgt ofzo?)
dus stop met op edpnet te kakken en kuis eerst uwe 'stierenstront' met belgacom op
als gij kunt aantonen dat uw discovery lijn onrechtmatig is opgezegd kan dit worden aangepast worden in de belgacom boekhouding, zodoende kan edpnet verhaal gaan halen voor die raw copper. (btw gij merkt dat niet dat ge ineens geen belgacom facturen meer krijgt ofzo?)
dus stop met op edpnet te kakken en kuis eerst uwe 'stierenstront' met belgacom op
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Is precies een feit dat Belgacom dat onterecht opzei. Nu kan dat allemaal wel goed en wel zijn, maar oktober - april is wel 6 maand... Een factuur van Belgacom komt elke 2 maand. Nooit niks gemist?
EDPnet rekent U terecht een raw copper door, aangezien er een fysieke draad loopt die in gebruik is en waar zij dus bijgevolg kosten voor betalen. Hen valt in feite niets te verwijten, zij factureren U wat hen gefactureerd wordt.
EDPnet rekent U terecht een raw copper door, aangezien er een fysieke draad loopt die in gebruik is en waar zij dus bijgevolg kosten voor betalen. Hen valt in feite niets te verwijten, zij factureren U wat hen gefactureerd wordt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Ehm... Daar zit je dus fout. Als jij geen fysieke lijn hebt, kan EDPnet je geen DSL abbo leveren. Had je liever gehad dat je geen internet meer had en EDPnet je aangaf dat je dan best even eerst je telefoonlijn weer liet activeren? Dat zou dan willen zeggen dat jij je internet bij EDPnet blijft betalen, en geen verhaal hebt dat je verbinding niet werkt, aangezien je lijn er fysiisch niet meer is.
dus gij hebt zelf de opzegging van die discovery line aangevraagd?sedatg schreef:Dat is het punt niet. Het gaat niet over verhaal halen.
Belgacom heeft weldegelijk mijn lijn terecht opgezegd, maar niet de moeite kunnen nemen om mij in te lichten.
denk in't vervolg dan effe 2 keer na hé, ge hebt een koperpaar nodig om dien dsl tot bij u te krijgen, dat staat trouwens in de verkoopsvoorwaarden van edpnet
Heb een soortgelijk incidentje gehad met edpnet, je bent niet alleen.
Je bent door zo laat te reageren op het faktuur van edpnet wel niet volledig meer in je recht te betwisten maar voor het overige sta je volledig recht in je schoenen.
Vaak is het zo dat raw copper duurder is als een discovery line en belgacom speelt een vuil spelletje door de discovery line op te zeggen en dan een faktuur van raw copper aan de provider door te spelen. De kleinere providers kunnen niet anders dan deze door te faktureren aan de klant. Dat je geen faktuur van Belgacom meer krijgt is jouw probleem niet, maar het eenzijdig opzeggen van de discovery line door belgacom wel. Schijnbaar is er hier dan ook nog eens geantidateerd om het extra grof te maken.
Met andere woorden, faktuur betwisten van raw copper, zeker niet betalen en klacht indienen met de ombudsdienst voor telecommunicatie.
Je bent door zo laat te reageren op het faktuur van edpnet wel niet volledig meer in je recht te betwisten maar voor het overige sta je volledig recht in je schoenen.
Vaak is het zo dat raw copper duurder is als een discovery line en belgacom speelt een vuil spelletje door de discovery line op te zeggen en dan een faktuur van raw copper aan de provider door te spelen. De kleinere providers kunnen niet anders dan deze door te faktureren aan de klant. Dat je geen faktuur van Belgacom meer krijgt is jouw probleem niet, maar het eenzijdig opzeggen van de discovery line door belgacom wel. Schijnbaar is er hier dan ook nog eens geantidateerd om het extra grof te maken.
Met andere woorden, faktuur betwisten van raw copper, zeker niet betalen en klacht indienen met de ombudsdienst voor telecommunicatie.
-
- Erelid
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Ik hoop dat edpnet u netjes in volgorde een incassobureau op u dak stuurt , en u vervolgens voor de rechtbank daagt , en vervolgens nog netjes alle kosten op u verhaalt ook.
Dat zal u leren met u farse houding, ge moet maar maken dat ge u zaken op orde hebt. Als ik , of eender welk normaal mens, 1 of 2 maanden geen facturen ontvang van een firma waar ik een product afneem op regelmatige basis, dan ga ik me daar vragen bij stellen. (en zeker na 5 maanden ...)
Zeker als een product (adsl in dit geval) afhankelijk is van eerdergenoemd product.
in dit geval zijt ge niet alleen kwaadwillend (ge hebt zelf de lijn opgezegd bij bgc voor zover ik kan opmaken), maar ge zijt ook voorbijgegaan aan het feit van "goede huisvader" want ge hebt niet gereageerd op het ontbreken van facturen gedurende X maanden.
Dus edpnet hoeft u helemaal geen tegenvoorstel te doen, ze kunnen het geld ook wel op een andere manier uit u krijgen als ze willen
En edpnet in gebreke stellen gaat u al helemaal niet lukken, want zij zijn hun diensten gewoon blijven leveren, desondanks het feit dat jij hebt geprobeerd om het hun onmogelijk te maken door toe te laten dat uw discovery line werd opgezegd, zonder hier edpnet van op de hoogte te stellen en uw adsl te laten disactiveren. Dus in principe kan edpnet u ook nog een mooie factuur voor administratieve kosten sturen die ze door u nalatigheid hebbe moeten doen ...
eigenlijk vind ik dit wel amusant, het gebrek van inzicht van u kant uit ...
Leuk he, zo een koekje van eigen deeg
Dat zal u leren met u farse houding, ge moet maar maken dat ge u zaken op orde hebt. Als ik , of eender welk normaal mens, 1 of 2 maanden geen facturen ontvang van een firma waar ik een product afneem op regelmatige basis, dan ga ik me daar vragen bij stellen. (en zeker na 5 maanden ...)
Zeker als een product (adsl in dit geval) afhankelijk is van eerdergenoemd product.
in dit geval zijt ge niet alleen kwaadwillend (ge hebt zelf de lijn opgezegd bij bgc voor zover ik kan opmaken), maar ge zijt ook voorbijgegaan aan het feit van "goede huisvader" want ge hebt niet gereageerd op het ontbreken van facturen gedurende X maanden.
Dus edpnet hoeft u helemaal geen tegenvoorstel te doen, ze kunnen het geld ook wel op een andere manier uit u krijgen als ze willen
En edpnet in gebreke stellen gaat u al helemaal niet lukken, want zij zijn hun diensten gewoon blijven leveren, desondanks het feit dat jij hebt geprobeerd om het hun onmogelijk te maken door toe te laten dat uw discovery line werd opgezegd, zonder hier edpnet van op de hoogte te stellen en uw adsl te laten disactiveren. Dus in principe kan edpnet u ook nog een mooie factuur voor administratieve kosten sturen die ze door u nalatigheid hebbe moeten doen ...
eigenlijk vind ik dit wel amusant, het gebrek van inzicht van u kant uit ...
Leuk he, zo een koekje van eigen deeg
Laatst gewijzigd door FlashBlue 17 mei 2007, 09:57, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Pfffffffffff. Je beweert zelf dat Belgacom terecht je discovery line heeft opgezegd, dus heb je terecht een faktuur gekregen van EDPNET voor de raw copper. Voila, zo simpel is het. En als het in de algemene voorwaarden van EDPNET staat dat ze u een raw copper mogen aanrekenen als je geen actieve telefoonlijn hebt, dan staan ze recht in hun schoenen. Ipv te kakken zou je beter die enkele EUR betalen omdat je eigenlijk zelf in de fout bent. Straks staat er een deurwaarder aan je deur en ga je nog veel meer mogen betalen.
verbert_p schreef:waarom gaat ge geen verhaal halen bij belgacom? die zijn afaik toch verantwoordelijk voor het wegvallen van uw discovery lijn waardoor edpnet een aanvraag voor een raw copper heeft moeten indienen.
als gij kunt aantonen dat uw discovery lijn onrechtmatig is opgezegd kan dit worden aangepast worden in de belgacom boekhouding, zodoende kan edpnet verhaal gaan halen voor die raw copper. ...
Lezen is blijkbaar een verheven kunst geworden voor sommigen onder ons. Dit is overigens een louter juridisch geschil, het is niet jouw probleem dat belgacom geen fakturen meer stuurt maar eenmaal je weet dat er een probleem is moet je wel ter goeder trouw handelen of je gaat door de vrederechter in het nadeel gesteld worden. Door niets te doen en geen verzet aan te tekenen ben je op voorhand verloren en ga je enkel de gerechtkosten mee moeten betalen.
Aan de laatste trash posters, zeg iets zinvols of zwijg!
Bwa
ik hoop dat edpnet voet bij stuk houdt. Jij wilt niet betalen voor geleverde diensten. Je hebt mijn inziens geen poot om op te staan.
btw
De winstmarges op een ADSL aansluiting van 29.95 euro, bedragen echt geen 11,40 (?) euro per maand zodat ze je raw copper zomaar op hun kunnen nemen.
ik hoop dat edpnet voet bij stuk houdt. Jij wilt niet betalen voor geleverde diensten. Je hebt mijn inziens geen poot om op te staan.
btw
De winstmarges op een ADSL aansluiting van 29.95 euro, bedragen echt geen 11,40 (?) euro per maand zodat ze je raw copper zomaar op hun kunnen nemen.
blijkbaar wel ja, niet moeilijk als ge hier om't uur moet passeren om te zien of er geen posts zijn aangepast in tussentijd...daffiess schreef: Lezen is blijkbaar een verheven kunst geworden voor sommigen onder ons.
kijk es in de spiegel en doe zelf een muilkorf aan, da's verplicht vor muilezels als gij.daffiess schreef: Aan de laatste trash posters, zeg iets zinvols of zwijg!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Twee nieuwelingen die de wereld denken te kennen blijkbaar. Persoonlijk vind ik de manier van reageren opmerkelijk. Ze brengt veel bij aan deze topic.
Ziehier:
Ziehier:
Dit was post 1. 2 posts later:FlashBlue schreef:
Kan wel.
Kan niet.
FlashBlue schreef:
Kan wel.
Kan nog steeds niet.
Interessant! En zo duidelijk! En dan ben je verbaasd dat je een onverwachte factuur krijgt als je 'vergeet' dat er normaal Belgacom facturen komen eenmaal je een product afneemt? Komaan hé, elk kind weet dat als hij iets besteld en gebruikt hij hiervoor moet betalen. EDPnet is een ISP, verzorgt DSL diensten, via een netwerk van een ander (en gebruiken bijgevolg de bekabeling). Voor die bekabeling is al jaar en dag een abonnement nodig, heb je dit niet geen probleem, maar dan worden die kosten je doorgerekend indien je er gebruik van maakt. En jij bent de enige die dit abnormaal vind. Niet op de hoogte? Doet niet terzake! Jou DSL abbo, EDPnet factureert je hun kosten, en er staat DUIDELIJK aangegeven dat je een actieve telefoonlijn moet hebben. Selectief doof zijn en kop in het zand steken zijn géén argumenten bij een vrederechter noch deurwaarder, dus doe zo voort. En eh pubers? Uzelf al eens bezig gezien?Mr.T schreef:
Kan niet.
Kan soms wel.
*kuch* De TS krijgt terecht de wind van voren, en zijn reply's trekken evenmin op veel, en jij gaat diegenen de les spellen die reageren? Wat is dat hier? De kak-op-edpnet post omdat je niet tevreden bent over iets? Komaan hé, wordt eens wakker en volwassen!Aan de laatste trash posters, zeg iets zinvols of zwijg!
Ben nog steeds mi terecht verontwaardigd over hoe dit tot nu toe is aangepakt en afgehandeld door EDPnet. Jouw overbodige persoonlijke interpretatie doet geen afbreuk aan mijn verontwaardiging.Goendi schreef: Interessant! [...] volwassen!
Het probleem van deze thread is dat zelfs nadat ik herhaaldelijk aangegeven heb waarom ik verontwaardigd heb, dit klaarblijkelijk niet doordringt bij oa jou. Jij bent nog steeds bezig naast de eigenlijke kwestie, maar zo te zien niet in staat dit in te zien. Ik bepaal hier wat de kwestie is, daar ik diegene ben welke hetgeen zich heeft voorgedaan met mijn internetprovider ervaart als een probleem.
Ik heb besloten dat het een hopeloze zaak is dit jou te proberen uit te leggen. Zelfs na het verwijderen van mijn posts, doe je echter nog voort. Wat denk je hier in godsnaam mee te bereiken? Deze forumthread was een uitlaatklep voor mij, niets meer, niets minder. Dit heb ik eerder ook zeer duidelijk en expliciet aangegeven. Jouw selectieve blindheid is jouw probleem. Dit is geen puberale pissing contest, wat jij er echter probeert van te maken. Vind je het echt verwonderlijk dat ik dan besluit al mijn posts te wissen?
Desondanks dat ik mijn posts heb gewist, appreciëer ik de meeste reacties, inclusief de negatieve kritiek, maar niet de uwe. Zoek u een nieuwe nutteloze queeste waarbij u uw compulsieve drang tot gelijk krijgen kunt kanaliseren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Als je mijn overbodige persoonlijke interpretatie niet wil, en enkel wil horen 'ja je hebt gelijk', ga dan elders zagen? Of was U nu echt zo naïef dat U dacht 'goh op zo'n publiek forum zal ik wel meeval krijgen zelfs als ik geen gelijk heb'?Ben nog steeds mi terecht verontwaardigd over hoe dit tot nu toe is aangepakt en afgehandeld door EDPnet. Jouw overbodige persoonlijke interpretatie doet geen afbreuk aan mijn verontwaardiging.
Het probleem in deze thread is voornamelijk, en ik quote, dat 'u bepaald wat de kwestie is'. Uiteraard heeft U zo altijd gelijk... Dus stop met zagen en ga je gelijk maar bewijzen en halen. Ben uitermate benieuwd hoeveel het u gaat kosten!Het probleem van deze thread is dat zelfs nadat ik herhaaldelijk aangegeven heb waarom ik verontwaardigd heb, dit klaarblijkelijk niet doordringt bij oa jou. Jij bent nog steeds bezig naast de eigenlijke kwestie, maar zo te zien niet in staat dit in te zien. Ik bepaal hier wat de kwestie is, daar ik diegene ben welke hetgeen zich heeft voorgedaan met mijn internetprovider ervaart als een probleem.
Als je nood hebt om je hart te luchten, ga dan op bezoek bij een psychiater? Ze zullen uw probleem direct begrijpen, aandachtig luisteren en volle bak ja knikken! Ze zullen alles zijn wat jij wenst, aangezien je er voor betaald, en de kans is groot dat ze zoveel grijze haren hebben dat je ze bezwaarlijk puberaal kunt noemen. Ow, sorry, pis ik te veel? Mijn excuses hoor jongen! Tuurlijk begrijp ik je probleem. Je voelt je misbegrepen in deze maatschappij. Nou nou, wat doen ze je toch aan hé?Ik heb besloten dat het een hopeloze zaak is dit jou te proberen uit te leggen. Zelfs na het verwijderen van mijn posts, doe je echter nog voort. Wat denk je hier in godsnaam mee te bereiken? Deze forumthread was een uitlaatklep voor mij, niets meer, niets minder. Dit heb ik eerder ook zeer duidelijk en expliciet aangegeven. Jouw selectieve blindheid is jouw probleem. Dit is geen puberale pissing contest, wat jij er echter probeert van te maken. Vind je het echt verwonderlijk dat ik dan besluit al mijn posts te wissen?
Uw taalvaardigheid is uitermate facinerend! Ik ben er heilig van overtuigd dat de rechters zullen inzien dat uw mondigheid uw standpunten kracht bijzet! Als ze je dan ongelijk geven, zullen ze helemaal niet verwonderd opkijken dat je je Van Dale boven haalt en hem selectieve blindheid en puberale pissing verwijt, hetgeen in schril contrast staat tot uw formulering in alinea 3. En tot slot... Posts verwijderen getuigd eerder van zwakheid en lafheid dan van sterkte hoor, hoeveel verschillende woorden je achteraf ook gebruikt. Maar goed, voor je helemaal ondersteboven bent: ik begrijp u hoor. Geen probleem. En gelijk heb je ja. Uiteraard mist iedereen hier het punt. EDPnet en belgacom zijn de grote schuldigen van uw miserie!Desondanks dat ik mijn posts heb gewist, appreciëer ik de meeste reacties, inclusief de negatieve kritiek, maar niet de uwe. Zoek u een nieuwe nutteloze queeste waarbij u uw compulsieve drang tot gelijk krijgen kunt kanaliseren.
Ach sedatg
Na alle posts die ik in deze thread van jou gelezen, denk ik eerder dat jij een probleem hebt ipv. alle anderen die hier gereageerd hebben.
Het is toch simpel, je betaalt voor diensten die geleverd worden. Eerst doen alsof er niets aan de hand is als je geen facturen meer krijgt van belgacom, maar dan wel komen klagen als je een factuur krijgt van Edpnet.
Dan durf je compensatie vragen aan edpnet voor een fout die overduidelijk bij jou ligt?
Na alle posts die ik in deze thread van jou gelezen, denk ik eerder dat jij een probleem hebt ipv. alle anderen die hier gereageerd hebben.
Het is toch simpel, je betaalt voor diensten die geleverd worden. Eerst doen alsof er niets aan de hand is als je geen facturen meer krijgt van belgacom, maar dan wel komen klagen als je een factuur krijgt van Edpnet.
Dan durf je compensatie vragen aan edpnet voor een fout die overduidelijk bij jou ligt?
Goendi,
Publiekelijk trollen is echt je ding hé. Succes ermee, al zul je mijn aanmoediging niet nodig hebben met jouw gedrevenheid. Zonde dat je er geen nobeler doel mee nastreeft. Btw, lijkt afgeven op mijn taalvaardigheid jou misschien grootmoedig? Ik schaam mij voor u.
Allen,
Mr. T
Dat er geen simpele melding afkan, of facturatie niet binnen een redelijke termijn -5 maanden vind ik ondanks uw argumentatie nog steeds niet redelijk- kan worden begonnen, gaat er bij mij nog steeds absoluut niet in.
Publiekelijk trollen is echt je ding hé. Succes ermee, al zul je mijn aanmoediging niet nodig hebben met jouw gedrevenheid. Zonde dat je er geen nobeler doel mee nastreeft. Btw, lijkt afgeven op mijn taalvaardigheid jou misschien grootmoedig? Ik schaam mij voor u.
Allen,
M'n oprechte excuses voor deze wansmakelijke vertoning. Kon me er niet van weerhouden het een been toe te werpen met alle gevolgen vandien.Onder het credo van "don't feed the trolls".
Loopt hier namelijk uit de hand met de persoonlijke beledigingen innit.
Amusement bieden aan gefrustreerde tieners was niet de bedoeling.
Mr. T
Dat er geen simpele melding afkan, of facturatie niet binnen een redelijke termijn -5 maanden vind ik ondanks uw argumentatie nog steeds niet redelijk- kan worden begonnen, gaat er bij mij nog steeds absoluut niet in.
Mooie flame war, excuseer me als ik niet de moeite neem om elke post door te nemen van dit fraai toonbeeld van beschaafde discussie.
Ik sympathiseer met de topic starter, hij heeft gelijk dat het inderdaad een enorm onaangename verrassing is om zoiets voorgeschoteld te krijgen.
Maar zoals al is aangehaald, ook onzorgvuldig he, niets is gratis (behalve misschien dan den Steven zijn bussen in Hasselt ) dus normaal kunt ge dan wel afleiden dat er iets niet in orde is als uw rekening voor uw tel lijn stopt toe te komen. De boekhouding afdelingen zijn altijd degenen die wel werken zoals het hoort bij de meeste ISP/te companies lol ( . . behalve misschien bij Scarlet naar mijn eigen ervaring, hoewel ge kunt stellen dat ze TE hard werkten).
Ik sympathiseer met de topic starter, hij heeft gelijk dat het inderdaad een enorm onaangename verrassing is om zoiets voorgeschoteld te krijgen.
Maar zoals al is aangehaald, ook onzorgvuldig he, niets is gratis (behalve misschien dan den Steven zijn bussen in Hasselt ) dus normaal kunt ge dan wel afleiden dat er iets niet in orde is als uw rekening voor uw tel lijn stopt toe te komen. De boekhouding afdelingen zijn altijd degenen die wel werken zoals het hoort bij de meeste ISP/te companies lol ( . . behalve misschien bij Scarlet naar mijn eigen ervaring, hoewel ge kunt stellen dat ze TE hard werkten).