Tommyboy3 schreef:Dus als je Netconnect hebt moet je maandelijks 32,95 euro + die 7 € betalen ? Of zit dat in die prijs van 32.95 in ?
Je betaald 32.95 aan Dommel + 7 aan BGC voor een discovery lijn, tenzij je al een discoverylijn hebt bij BGC nu (of een ander telefoon abo bij Belgacom).
Later dit jaar zou de kost van het huren van de telefoonlijn wegvallen, maar op dit moment kunt ge der jammer genoeg niet onder uit.
Daar is trouwens ook een bericht over hier op UB.
Zelf ben ik een Klant van Dommel sinds januari, en heb het me ,og geen seconde beklaagd. Een groot gevoel van e-vrijheid dat ik nu heb.
Een deftige limiet, helpdesk, service, en de mediumband is zaaalig.
Ge merkt amper dat ge niet meer op breedband zit
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
.
En sinds ik er bij ben is der gemiddeld om de 2 maand wel een leuk extraatje voor de klanten bij gekomen (happy hours, boostpackage, atm-overhead die niet aangerekend word, gratis upload, nog meer extra volume aangekondigd voor begin juli).
Oh ja, als ge al een jaar of meer bij Belgacom zat, dan hebt ge ook elke maand die lijn moeten betalen hoor, ze rekenen die pas sinds enkele maanden niet meer aan bij BGC. Het verschil is wel dat Belgacom die alle twee waarschijnlijk op 1 factuur zette. Maar als dat het verschil maakt . . dan moet ge maar x aantal maand wachten tot het BIPT het kan afdwingen van BGC dat ze het laten vallen he (staat al op papier, maar zeggen en doen zijn 2 zaken he).