VDSL 2+

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

hellsnake schreef: begin 2008 komt vdsl2 er dus dat valt binnen een jaar.
Belgacom is verplicht om hun vdsl2 direct aan de alternatieven aan te bieden dus die snelheden zullen ze zeker kunnen halen.
We zullen mekaar begin volgend jaar nog eens spreken ...
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Niet dat ik mij wil mengen in dit onderonsje, maar waarom moet alles zo over goed-beter-beste gaan?

Dat een sport voiture met een V8 van 6 liter en 450Pk beter is dan een Golf'ke, daar twijfel ik niet aan.
Ik zou alleen niet graag de brandstof en verzekering ervoor moeten betalen.

Ging het dan niet vooral om veel waar voor je geld te krijgen? En toegeven, Dommel doet het daar toch wel opvallend goed in.
Zelf heb ik nog Skynet momenteel, kwestie van toch niet gebombardeerd te worden tot Dommel groepie. :-)
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 663 keer
Provider
Te Koop forum

(off-topic)

Echt. who cares. Dat de $provider-groupies (of misschien moeten we eerder beginnen spreken over evangelisten) zich es tot hun provider houden en stoppen met op een ander te bashen. Ze hebben allemaal hun voordelen, allemaal hun nadelen.

Grow up. Echt, ik ben dat gebash meer dan kotsbeu.

(on-topic)

We zullen inderdaad moeten afwachten of belgacom hun beloftes waarmaakt. VSDL2 zou nice zijn, maar ik heb er zeer m'n twijfels over of ze dit zomaar (zonder BIPT) gaan 'vrij'-maken. Wait and see ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ditCh schreef:
ketter schreef: En ditCh je kan wel al maanden een stukske zagen over je chello hoor. :roll: Ik wil is zien als er een tijd komt dat je chello achterhaald gaat zijn of je dan nog steeds in elke post van jou dat gaat vermelden dat je toch een o zo goed abbo hebt. :lol:
Ben eens benieuwd wanneer Dommel nog maar in de buurt gaat komen van mijn Chello abonnement ( als dat ooit al mogelijk zal zijn met Docsis3 dat er aan staat te komen ).

Daarentegen heeft er niemand een probleem mee dat al die Dommel groupies hier dommel signatures & dommel avatars hebben, maar owee ... als er 1 andere user durft te zeggen dat hij een super ( EN beter ) abonnement heeft dan dommel.

En jouw beweringen betreffende de BGC helpdesk slaan al helemaal nergens op ...
Heb ik mischien ergens iets van Dommel staan ?? Dan zie jij dingen die er niet zijn. :lol:

En ja er zitten wel degelijk VEEL onbekwame mensen op de helpdesk van skynet.Want het eerste wat ze zeggen we zullen je lijn is testen en het volgende is dan .Ja de lijn is ok je moet het bij je eigen bekabeling zoeken of het is je eigen computer en daar gaat dan aan de andere kant weer die hoorn die met volle snelheid op de haak word gegooid.En zo gaat het er heel dikwijls aan toe.Weet je waar ze daar goed in zijn :lol: Onwetende mensen ganse dagen opbellen om ze nog maar is een jaarcontract van het 1 of ander aan u been te hangen.Mijn vrouw hier werd pas opgebeld voor 6€ korting op telefoon abbo en mijn vrouw kreeg nog niet de kans om ja of nee te zeggen want de hoorn werd alweer afgegooid aan de andere kant.Maar gelukkig heeft ze zelf direct terug gebeld met de melding dat ze er niet mee af moesten komen maar ik kan je het factuur laten zien dat ze het toch geprobeerd hebben maar dan zijn ze aan het verkeerde adres hier want ze hebben het toch moeten annuleren hoor. :lol:

Ik heb alleen maar voor Dommel gekozen omdat ik dan geen geloop had .
Skynet en Dommel zitten op het zelfde netwerk en dat leek me de snelste overstap.Niet meer of niet minder.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

ketter schreef: Heb ik mischien ergens iets van Dommel staan ?? Dan zie jij dingen die er niet zijn. :lol:
Ik zal maar niet beginnen met threads op te rakelen waar jij Dommel ophemelt ?
ketter schreef: En ja er zitten wel degelijk VEEL onbekwame mensen op de helpdesk van skynet.Want het eerste wat ze zeggen we zullen je lijn is testen en het volgende is dan .Ja de lijn is ok je moet het bij je eigen bekabeling zoeken of het is je eigen computer en daar gaat dan aan de andere kant weer die hoorn die met volle snelheid op de haak word gegooid.En zo gaat het er heel dikwijls aan toe.Weet je waar ze daar goed in zijn :lol: Onwetende mensen ganse dagen opbellen om ze nog maar is een jaarcontract van het 1 of ander aan u been te hangen.Mijn vrouw hier werd pas opgebeld voor 6€ korting op telefoon abbo en mijn vrouw kreeg nog niet de kans om ja of nee te zeggen want de hoorn werd alweer afgegooid aan de andere kant.Maar gelukkig heeft ze zelf direct terug gebeld met de melding dat ze er niet mee af moesten komen maar ik kan je het factuur laten zien dat ze het toch geprobeerd hebben maar dan zijn ze aan het verkeerde adres hier want ze hebben het toch moeten annuleren hoor. :lol:
Ik vind het niet meer dan normaal dat ze als eerste mijn lijn testen ... En het zou mij ten zeerste verbazen dat de hoorn wordt afgegooid door de helpdeskmedewerker ( en als het dan toch het geval zou zijn, wat zeker kan gebeuren, zal deze persoon zeker niet lang tewerkgesteld blijven ). De outbound belacties zoals je onwetende vrouw recent heeft meegemaakt worden niet door helpdeskmedewerkers gedaan, maar door sales agenten ( en meestal worden dergelijke acties outsourced naar een groot callcenter ).
ketter
Elite Poster
Elite Poster

Jij zij toch (Daarentegen heeft er niemand een probleem mee dat al die Dommel groupies hier dommel signatures & dommel avatars hebben) en niet over wat er gepost word. :roll: En die avatar en consoorten gebruik ik toch niet. :!:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

ketter schreef:Jij zij toch (Daarentegen heeft er niemand een probleem mee dat al die Dommel groupies hier dommel signatures & dommel avatars hebben) en niet over wat er gepost word. :roll: En die avatar en consoorten gebruik ik toch niet. :!:
Precies selectief blind ? Jij zit op mijn kap omdat ik tevreden ben van Chello, ik haal maar aan dat er voor Dommel wel reclame mag gemaakt worden ... daar hoor ik je nooit iets van zeggen.

En het is "zei" ...
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Jij zij toch (Daarentegen heeft er niemand een probleem mee dat al die Dommel groupies hier dommel signatures & dommel avatars hebben) en niet over wat er gepost word. En die avatar en consoorten gebruik ik toch niet.
Ik heb er een probleem mee dat er hier een ketter rondloopt die Dommel heilig verklaart en derhalve alles afbreekt wat niet-Dommel is. Is het zo duidelijk genoeg? En voorts heb ik er helemaal een probleem mee dat je vind dat helpdeskmedewerkers hun werk niet doen als ze de lijn meten en maw nakijken wat ze moeten nazien. Even voor uw info: in 95% van de gevallen zitten deze helpdeskmedewerkers goed met de interpretatie van hun metingen. Dat laatste wil ik Dommel nog eens zien doen! Ik meen me bvb een post te herinneren waar blijkbaar problemen optreden met een bepaald type router. Ik kan je verzekeren dat bij Belgacom men redelijk rap geweten zou hebben dat het bij die router ligt, en men zich er zeker niet voor zou generen om een andere aan te bieden indien het een Belgacom router is. En wat betreft dat telefoontje... Zélf heb ik daar zoals kwasi elke normale mens ook een hekel aan. Maar als je dacht dat enkel Belgacom dit doet... Dan ben je weer danig naïef. Ik zeg het overigens al een tijdje: als het woord Belgacom/Telenet in een zin staat is het per definitie slecht, en springt er een horde klagers in de post die allemaal even moeten vertellen dat het toch logisch is, aangezien Belgacom/Telenet, en hoe je best EDPnet of Dommel neemt. Scarlet wordt zelfs niet eens vernoemd, want 'in hetzelfde bedje ziek'. Nochtans heb ik bvb NOOIT last van mijn Tele2 verbinding, en ben ik heel tevreden van hun telefoontarieven (alle aansluitingsproblemen ten spijt)! Komaan hé, maar als het enige doel van te posten is om te verklaren dat EDPnet/Dommel beer is, en als bottom line aan te voeren dat het allemaal normaal is aangezien Belgacom/Telenet, post dan niet... Geen geketter, geen ge-ofloo en bijgevolg ook geen ge-goendi of ge-ditch!
Coop
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Snitch, er gaan geen 3 dagen voorbij of je hebt weeral eens vermeld wat een superabonnement/snelheden je hebt, we weten het ondertussen...
Je doet je naam als wandelend reclamebord op dit forum weer alle eer aan.
Alleen een beperkt aantal mensen kunnen er gebruik van maken, dus wrijf het niet zo in ons gezicht elke keer je de kans schoon ziet.

Als ik het kon nemen zou ik het direct doen, maar helaas...

Dommel/EDPnet is voor de grote massa verkrijgbaar en ze zijn bereid iets te doen aan de wensen van de klant, meer download !

En ja, wij maken reclame in onze avatars over dommel/EDPnet, maar dit is om de mensen op de hoogte te brengen dat er nog iets anders is dan telenet/skynet welk goedkoper is en meer download toelaat.
ditCh schreef: Chello Extreme klant ( eat that dommel groupies )
*Zucht* :roll:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wij zullen lachen wanneer hij moet overstappen op het ultrasnelle abonnenment van Telenet ;)
Dan kunnen wij zeggen: Eat that, Turbo telenet klant ;)
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Coop schreef:Snitch, er gaan geen 3 dagen voorbij of je hebt weeral eens vermeld wat een superabonnement/snelheden je hebt, we weten het ondertussen...
Goendi schreef:
Ik heb er een probleem mee dat er hier een ketter rondloopt die Dommel heilig verklaart en derhalve alles afbreekt wat niet-Dommel is.
2 stellingen waar ik me wel in kan vinden.
Praetorian
Premium Member
Premium Member

Coop schreef:Snitch, er gaan geen 3 dagen voorbij of je hebt weeral eens vermeld wat een superabonnement/snelheden je hebt, we weten het ondertussen...
Alleen een beperkt aantal mensen kunnen er gebruik van maken, dus wrijf het niet zo in ons gezicht elke keer je de kans schoon ziet.

Dommel/EDPnet is voor de grote massa verkrijgbaar en ze zijn bereid iets te doen aan de wensen van de klant, meer download !

En ja, wij maken reclame in onze avatars over dommel/EDPnet, maar dit is om de mensen op de hoogte te brengen dat er nog iets anders is dan telenet/skynet welk goedkoper is en meer download toelaat.
Ik kan me hier ook wel in vinden.
Vind het meer dan kinderachtig van ditch.
Sjah chello is beter dan dommel, maar niemand hier kan het nemen... Dat in tegenstelling met edpnet/dommel die WEL een nationale dekking hebben.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Praetorian schreef:Sjah chello is beter dan dommel, maar niemand hier kan het nemen...
Ik ben één van de gelukkigen die het zou kunnen nemen maar ik hou mijn hart vast met wat Telenet er mee gaat doen.
ketter
Elite Poster
Elite Poster

ditCh nu zie je toch dat ik er niet alleen zo over denk van je omhoog gevallen gedoe hier.Wees maar blij dat je me niet persoonlijk kent want ik :puke: gewoon van je omdat je toch steeds het laatste woord moet hebben.

En goendi jij bent niet meer dan een meeloperke van ditCh want ik heb de indruk dat als er ergens iets gezegt word dat je hem ter hulp moet komen omdat hij zich anders alleen moet verdedigen en dat nog niet kan.
En waarom zou Dommel me een andere modem moeten aanraden??Ik heb toch zelf deze modem gekocht.Goendi maar ik verzeker U dat je me ooit nog tegen het lijf gaat lopen en dat je me nooit zal vergeten. :wink:
Wees gerust. :lol2:
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Groupie-wars
*zucht*

Terug on topic?
Ik moet zeggen dat VDSL2 me wel interesseert, met het oog op de toekomst.
Die ROP'kes vormen een ideale springsplank voor een toekomstig glasvezel netwerk tot aan de stoep.
En als ze de 100mbit tot een halve km kunnen garanderen, en ze om de km een ROP zouden plaatsen, dan wilt dat zeggen dat ze door nog een ROP tussen twee bestaande te zetten iedereen tussen 2 ROPs 100mbit zouden kunnen geven. (ik weet het, beetje simplistisch, maar toch).

Maar de snelheid he, stel dat ze zoals sommigen beweren zorgen dat iedereen (dus eigenlijk de meeste klanten) binnen 1km van een ROP zetten. Dan kunnen ze 50mbit up en down garanderen. Maar VDSL is bedoelt voor Triple Play, dus een deel daarvan zal al gereserveerd zijn voor telefonie en vooral digitale TV.
Dus zal er waarschijnlijk (ik weet het, veel voorwaardelijkheden he :p) 30-40mbit overblijven.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

ketter schreef:Goendi maar ik verzeker U dat je me ooit nog tegen het lijf gaat lopen en dat je me nooit zal vergeten. :wink:
Help help een stoer iemand heeft me bedreigd vanachter zijn pc! Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Poop, ik een wandelend reclamebord ? Het zijn net de Dommel groupies die een wandelend reclamebord zijn ... (waaronder jij op de eerste plaats )

En de regio Brussel / Leuven is nu ook weer niet zo beperkt he ...

Waarom zou ik het er niet in mogen wrijven ? Als ik iets negatiefs zeg over Dommel zitten jullie met zen allen op mijn kap want Dommel is zowat de heilige graal.
Lord Utopia schreef: Wij zullen lachen wanneer hij moet overstappen op het ultrasnelle abonnenment van Telenet Wink
Dan kunnen wij zeggen: Eat that, Turbo telenet klant Wink
We zullen zien ...
Blue-Sky
Erelid
Erelid

ditCh schreef:Signature removed since it was generating more followups than the message contents.
Groot gelijk man, 'k vraag me ook af waar het naartoe gaat indien men al wetens willens iemand zijn nick-name door de "redresseur" draait.
Ik wou al schrijven de vandikteschaaf :twisted:
Draco888 schreef:Groupie-wars [*zucht*] Terug on topic?
Inderdaad is dit off topic, dus terug on topic a.u.b.
dreamrocker
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

ik vind het al heel sterk dat er toch iets gaat veranderen
als je ovelaatst die woordvoerder van bgc hoorde
"onze klanten zitten hier niet op te wachten"
waar haalt die vent dat , ik persoonlijk ben mede daardoor overgestapt
maar nu die vdsl2 ik hoop dat ze er iets moois van maken , en dat het niet bij praten alleen blijft

ff off topic
deej_1977 niet panikeren vent , blaffende honden bijten niet :wink:
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Deej_1977 schreef:
ketter schreef:Goendi maar ik verzeker U dat je me ooit nog tegen het lijf gaat lopen en dat je me nooit zal vergeten. :wink:
Help help een stoer iemand heeft me bedreigd vanachter zijn pc! Afbeelding
Ben jij Goendi ? Ik weet niet hij kan zo'ne lelijke kop hebben dat ge hem inderdaad nooit meer vergeet.. :twisted: ik zou het niet direct als een bedreiging opvatten, ..
Coop
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ditch schreef: Het zijn net de Dommel groupies die een wandelend reclamebord zijn ... (waaronder jij op de eerste plaats )
Ik zou de kerel kunnen kussen die me Dommel heeft aangeraden, dat was een openbaring ! zeker als je van dat telenet komt, internet is volledig verandert voor mij sinds Dommel !
Dus ik denk dat het normaal is dat we Dommel loven en aanraden.
En de regio Brussel / Leuven is nu ook weer niet zo beperkt he ...
Wel als je vergelijkt met héél Vlaanderen.
Waarom zou ik het er niet in mogen wrijven ? Als ik iets negatiefs zeg over Dommel zitten jullie met zen allen op mijn kap want Dommel is zowat de heilige graal.
Stop met wenen !
Wat zou je in Gods naam negatief kunnen zeggen over Dommel ?
Goedkoper als de concurrentie en je mag veel meer downloaden en geen smalband.
En rara, dat is toch wat de meeste userbase gebruikers willen ?
Lord Utopia schreef: Wij zullen lachen wanneer hij moet overstappen op het ultrasnelle abonnenment van Telenet Wink
Dan kunnen wij zeggen: Eat that, Turbo telenet klant Wink
We zullen zien ...
Dan zullen we eens zien of telenet nog zo goed is.
Wetende dat je veel meer betaald dan bij Dommel en véél minder krijgt.
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

OK, iedereen is fan van zijn eigen provider, anders zou je al snel overgeschakeld zijn!

Hou het een beetje rustig, er moet geen ruzie ontstaan omdat de ene vindt dat provider X beter is dan Y, terwijl een ander het andersom vindt!

respecteer gewoon elkaars mening, wil je hier een zinnige discusie over starten, be my guest, maar hijack er geen ander topic voor!
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

For the record, ik ben geen telenet fan. Je weet niet eens hoe graag ik zou willen overstappen naar dommel of edpnet. Maar het is meer een zaak van kunnen. Ik heb zelf maar zo weinig geld, als ik met dat weinige geld zelf mijn internet connectie moet betalen. Zie, mijn zus ziet het niet zitten om nog eens als die bakjes te betalen.

*laatste bericht*
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Elke provider zal wel goed zijn, elke provider zal wel slecht zijn. Chello is super, Skynet is super, Dommel is super, EDPnet is super.
't Ging over VDSL2 hier, stick with that!
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

En waarom zou Dommel me een andere modem moeten aanraden??Ik heb toch zelf deze modem gekocht.Goendi maar ik verzeker U dat je me ooit nog tegen het lijf gaat lopen en dat je me nooit zal vergeten.
Ik zou je plastische chirurgie aanraden als remedie. Als het resultaat meevalt, hoef je achteraf niet meer bekeken te worden in de maatschappij op zo'n manier dat anderen u herinneren.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Nieuw topic: nu braaf zijn:
<a href="http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 364">VDSL2, deel 2</a>
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”