Djingo schreef:Thijswalc schreef:hellsnake schreef:Thijswalc schreef:Morgen toch maar 'ns een woordje uitleg vragen aan de helpdesk, dit trekt er echt niet meer op..
De skynet klok loopt niet altijd goed dus een veiligheidsmarge van 15 minuten nemen is wel aangeraden.
De helpdesk was niet echt behulpzaam, dan maar een klacht richting ombudsdienst telecommunicatie..
Het is hun fout dat ze die disconnect in mei onderbrengen, en niet de mijne, dus ik ga daar dan ook niet voor boeten..
Benieuwd of dit enige zoden aan de dijk zal brengen..
Ziet maar of je geeft hun dadelijk alle recht om het teveel verbuikte volume te eisen.
Tenslotte ben je akkoord gegaan met een kontrakt waarin vermeld staat dat je een volume hebt van x GB en akkoord gaat voor alles wat meer is dan dat aantal GB 5€ / schijf van 5GB te betalen.
Ik kan mis zijn, maar zou hier serieus mee oppassen.
Daar zou ik inderdaad maar goed mee opletten.
Of ga je Skynet "aanklagen" omdat ze u niet de mogelijkheid geven om de leechtruc te gebruiken?
Hoe dan ook heb je geen poot om op te staan, want:
a) Blijf je binnen uw normale volume wordt er zowieso niks bijgeteld bij volgende maand dus hoef je je ook niet druk te maken over disconnects voor middernacht
b) Rekenen ze uw verkeer van maand b bij maand c omdat dit teveel is, hebben ze een perfecte en legale reden om dit te doen. Je krijgt nl. zoveel volume per maand toegewezen. Als je wilt kiezen om het volume van 3 maand op één maand te gebruiken dan moet je daar de gevolgen van dragen.
Ok, dat laatste is mischien wat cru gesteld, maar in dat opzicht klopt hun werkwijze volledig.
Moraal van't verhaal: als je risico's neemt, kan je je vingers wel eens verbranden, moet je daar de verantwoordelijkheid voor willen dragen en het niet op anderen steken. En dan is het beter stil te zwijgen ipv luid te gaan roepen.