toekomstige dommel klant

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
efm
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 feb 2007, 12:35

Hey.
Ik ga een van de dagen overschakelen van belgacom naar dommel....
Kheb zojuist gebeld naar belgacom ivm contractduur enz en ze zeiden me dat ik al 1 jaar bij belgacom zit dus ik nu elke maand kan opzeggen of laten opzeggen.
Ik vroeg hen ook naar de afstand tot de centrale maar dit konden ze niet zeggen ?? raar.....
nu heb ik wel een beetje bang dat men snelheid van dommel veel lager gaat zijn dan bij adsl. (of sluiten ze me aan bij dezelfde centrale?)
dit zijn men snelheden bij adsl:
* Your DOWNLOAD Speed:
3415 kbps or 427 KB/sec

an efficiency of ~85%

Your UPLOAD Speed:
335 kbps or 42 KB/sec

gaat dit bij dommel hetzelfde zijn of ??

en ik zit hier nog altijd met men allereerste Eicon Diva ADSL USB modem.
kzou graag overschakelen naar een nieuwe modem of modem/router.
kunnen jullie me iets aanbevelen ?
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Ze sluiten u inderdaad aan op dezelfde centrale.
Uw waarden zullen dus normaal minstes evengoed zijn, maar dan wel binnen de profiel waarden die Dommel voor zijn abbonement voorziet.

Voor een nieuwe modem/router raad ik een linksys aan.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
efm
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 feb 2007, 12:35

ahja ze zeiden me ook via de telefoon dat je nu een internetabo kunt nemen zonder een telefoonlijn........

gaat dat bij dommel maybe ook zo worden ??

iemand die dit al weet .??

bye
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

Voor de afstandscheck;
De commerciële klantendienst kunnen het wél zien maar de overgrote meerderheid weet niet WAAR ze het kunnen zien. Ze werken namelijk met diverse programma's en één van de oudere meer gesofisticeerde programma's geeft de lijnstatus en afstand aan.

Diegene die er wel uitvoerig mee KUNNEN werken zijn de mensen van de storingsdiensten; 080022700, u kan daar hopelijk een vriendelijke ziel vinden die u dat wil vertellen. (afstand van de centrale NU momenteel).
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

efm schreef:ahja ze zeiden me ook via de telefoon dat je nu een internetabo kunt nemen zonder een telefoonlijn........

gaat dat bij dommel maybe ook zo worden ??
Momenteel nog niet.
Dit is een typische truk om de alternatieve providers dwars te zitten.
Jammer
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Cnfys
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 maa 2007, 15:27

S|N schreef:Voor de afstandscheck;
De commerciële klantendienst kunnen het wél zien maar de overgrote meerderheid weet niet WAAR ze het kunnen zien. Ze werken namelijk met diverse programma's en één van de oudere meer gesofisticeerde programma's geeft de lijnstatus en afstand aan.

Diegene die er wel uitvoerig mee KUNNEN werken zijn de mensen van de storingsdiensten; 080022700, u kan daar hopelijk een vriendelijke ziel vinden die u dat wil vertellen. (afstand van de centrale NU momenteel).

kunnen ze dat ook zien als je telenetklant bent?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Je kan een check laten doen met telefoonnummer van je buur ofzo :) . maar ik dacht dat het ook mogelijk was met een adres
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”