Hey.
Ik ga een van de dagen overschakelen van belgacom naar dommel....
Kheb zojuist gebeld naar belgacom ivm contractduur enz en ze zeiden me dat ik al 1 jaar bij belgacom zit dus ik nu elke maand kan opzeggen of laten opzeggen.
Ik vroeg hen ook naar de afstand tot de centrale maar dit konden ze niet zeggen ?? raar.....
nu heb ik wel een beetje bang dat men snelheid van dommel veel lager gaat zijn dan bij adsl. (of sluiten ze me aan bij dezelfde centrale?)
dit zijn men snelheden bij adsl:
* Your DOWNLOAD Speed:
3415 kbps or 427 KB/sec
an efficiency of ~85%
Your UPLOAD Speed:
335 kbps or 42 KB/sec
gaat dit bij dommel hetzelfde zijn of ??
en ik zit hier nog altijd met men allereerste Eicon Diva ADSL USB modem.
kzou graag overschakelen naar een nieuwe modem of modem/router.
kunnen jullie me iets aanbevelen ?
toekomstige dommel klant
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Ze sluiten u inderdaad aan op dezelfde centrale.
Uw waarden zullen dus normaal minstes evengoed zijn, maar dan wel binnen de profiel waarden die Dommel voor zijn abbonement voorziet.
Voor een nieuwe modem/router raad ik een linksys aan.
Uw waarden zullen dus normaal minstes evengoed zijn, maar dan wel binnen de profiel waarden die Dommel voor zijn abbonement voorziet.
Voor een nieuwe modem/router raad ik een linksys aan.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Voor de afstandscheck;
De commerciële klantendienst kunnen het wél zien maar de overgrote meerderheid weet niet WAAR ze het kunnen zien. Ze werken namelijk met diverse programma's en één van de oudere meer gesofisticeerde programma's geeft de lijnstatus en afstand aan.
Diegene die er wel uitvoerig mee KUNNEN werken zijn de mensen van de storingsdiensten; 080022700, u kan daar hopelijk een vriendelijke ziel vinden die u dat wil vertellen. (afstand van de centrale NU momenteel).
De commerciële klantendienst kunnen het wél zien maar de overgrote meerderheid weet niet WAAR ze het kunnen zien. Ze werken namelijk met diverse programma's en één van de oudere meer gesofisticeerde programma's geeft de lijnstatus en afstand aan.
Diegene die er wel uitvoerig mee KUNNEN werken zijn de mensen van de storingsdiensten; 080022700, u kan daar hopelijk een vriendelijke ziel vinden die u dat wil vertellen. (afstand van de centrale NU momenteel).
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
efm schreef:ahja ze zeiden me ook via de telefoon dat je nu een internetabo kunt nemen zonder een telefoonlijn........
gaat dat bij dommel maybe ook zo worden ??
Momenteel nog niet.
Dit is een typische truk om de alternatieve providers dwars te zitten.
Jammer
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
S|N schreef:Voor de afstandscheck;
kunnen ze dat ook zien als je telenetklant bent?