Ik had een tijdje geleden voor een belangrijke klant 6 aanvragen gedaan van Skynet naar EDPNET.
Nu heeft Belgacom verdorie alle ADSL lijnen reeds TE VROEG gedeactiveerd, ik bel naar oude collega's bij Belgacom en daar vertellen ze me dat dit de laatste tijd nogal vaak voorvalt.
Ik had geluk vertelde ze me aangezien ze MAAR 2 dagen van te voren hadden gedeactiveerd... Voor t zelfde geld kon het makkelijk een week zijn!?
Edpnet is hiervan op de hoogte en herkent het probleem, maar kan me niet direct helpen omdat zij natuurlijk ook met een planning zitten. Ik ken de situatie bij Belgacom en daar reken ik niet op om de lijn terug actief te maken voor die twee dagen, EDPnet kan ook niet veel doen, ik sta er natuurlijk ook tussenin en mijn NIEUWE klant is furieus!!!!!!
Zijn er nog mensen bekend met dit probleem en heeft er iemand misschien een oplossing of een tip voor mij om zulke debacles te vermijden?????
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)