![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Alvast bedankt.
dendemen2004 maar ik hoop dat ze je die gewoon ook gaan aanrekenen dandendemen2004 schreef:jawel, maar ik heb het al is 6 uur kunnen volhouden en toen werdt ik gedisconnect. en in die 6 uur haal ik toch makkelijk 10 GB binnen
Hahaha grapjas Coop.Coop schreef:Het mooie aan Dommel is dat je die fratsen niet hoeft uit te alen voor veel te downloaden, op smalband gaat het nog snel genoeg
En ik had die vraag dus ook, maar mij hadden ze bijna levend verbrandt.
Vuile ketter !
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=12641
Als je het verschil niet ziet tussen winsmaximalisatie bij dommel en geldkloppers die u alleen maar uitzuigen voor 10 GB ... bij dommel kan je nu (in vgl met die uitzuigers) bijna 70 GB meer downloaden als je uw downloads laat gebeuren tussen 1 en 13uproz schreef:Dommel is ook maar een privébedrijf met als prioritair doel winstmaximalisatie. Ik zie dus niet in waarom dat men die truc dan ook niet bij Dommel mag toepassen (als hij al werkt met Dommel).
volledig mee akkoordKK schreef:Eigenlijk zou een ISP gewoon de mensen die de boel proberen op te lichten moeten buiten kegelen. Als er 1 ding is waar ik een absolute hekel aan heb, dan is het wel aan zo'n idioten die enkel aan zichzelf denken en zo de boel voor anderen om zeep helpen.
Ik weet nie hoor maar volgensmij heb je daar GEEN last van hoor als ik hier over mijn limiet zit, en als je op medium Band zit gaaat er een FUP in werking duss....KK schreef:Eigenlijk zou een ISP gewoon de mensen die de boel proberen op te lichten moeten buiten kegelen. Als er 1 ding is waar ik een absolute hekel aan heb, dan is het wel aan zo'n idioten die enkel aan zichzelf denken en zo de boel voor anderen om zeep helpen.
Daar zou nu ook verandering inkomen lees ik her en der.Draco888 schreef:De fees die ze aan BGC moeten betalen daarentegen . .Coop schreef:TomG, traffic kost bijna niets meer, daarvan zal een bedrijf niet failliet gaan hoor.
In't algemeen :Coop schreef:Daar zou nu ook verandering inkomen lees ik her en der.Draco888 schreef:De fees die ze aan BGC moeten betalen daarentegen . .Coop schreef:TomG, traffic kost bijna niets meer, daarvan zal een bedrijf niet failliet gaan hoor.
Wat is jou excuus voor op een zaterdag zo vroeg achter je PC te zitten ? ik kom net terug van nachtpost
eerder een principiële zaak vind ik. Je krijgt de beste isp, in vgl met de rets, en dna nog zou je van hen proberen profiteren. Meestal zijn dit ook de snelste roepers dat anderen ( cfr. allochtonen) profiteren van andere zaken.Coop schreef:TomG, traffic kost bijna niets meer, daarvan zal een bedrijf niet failliet gaan hoor.
Iedereen beslist zelf wat hij doet met zijn contract, maar hij/zij moet dan ook verantwoordelijkheid dragen voor zijn gedrag.Praetorian schreef:eerder een principiële zaak vind ik. Je krijgt de beste isp, in vgl met de rets, en dna nog zou je van hen proberen profiteren. Meestal zijn dit ook de snelste roepers dat anderen ( cfr. allochtonen) profiteren van andere zaken.Coop schreef:TomG, traffic kost bijna niets meer, daarvan zal een bedrijf niet failliet gaan hoor.