facturatieprobleem

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Ondanks dat mijn domiciliëring als activated aangeduid staat in het dommel systeem, staat er nog steeds een factuur open dat tegen morgen moet betaald zijn en ook nog niet van mijn rekening is gegaan.


Nog iemand met het dezelfde probleem?
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

best die factuur betalen via overschrijving daar je straks misschien nog zonder internet valt.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Domiciliering geldt altijd pas voor NIEUWE facturen. Een factuur die reeds open staat moet ge ALTIJD nog manueel betalen. Dat is zo met alle domiciliëringen eh.
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

Ik heb ook reeds maanden problemen met mijn domiciliering.
Betaling is sinds september verleden jaar nog maar een keer met domiciliering gebeurd.
Toen waren ze opeens mijn domicilieringsnummer kwijt.
Hopelijk komt het nu deze maand eindelijk in orde.
Voor ze je internet afsluiten stuurt dommel zeker 3 herinneringen.
Opstaande facturen wel via overschrijving betalen.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”