Ondanks dat mijn domiciliëring als activated aangeduid staat in het dommel systeem, staat er nog steeds een factuur open dat tegen morgen moet betaald zijn en ook nog niet van mijn rekening is gegaan.
Nog iemand met het dezelfde probleem?
facturatieprobleem
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Domiciliering geldt altijd pas voor NIEUWE facturen. Een factuur die reeds open staat moet ge ALTIJD nog manueel betalen. Dat is zo met alle domiciliëringen eh.
-
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Ik heb ook reeds maanden problemen met mijn domiciliering.
Betaling is sinds september verleden jaar nog maar een keer met domiciliering gebeurd.
Toen waren ze opeens mijn domicilieringsnummer kwijt.
Hopelijk komt het nu deze maand eindelijk in orde.
Voor ze je internet afsluiten stuurt dommel zeker 3 herinneringen.
Opstaande facturen wel via overschrijving betalen.
Betaling is sinds september verleden jaar nog maar een keer met domiciliering gebeurd.
Toen waren ze opeens mijn domicilieringsnummer kwijt.
Hopelijk komt het nu deze maand eindelijk in orde.
Voor ze je internet afsluiten stuurt dommel zeker 3 herinneringen.
Opstaande facturen wel via overschrijving betalen.