![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
Ooit hebben ze mij eens gezegd .... half november Mr. ... yeah right ... we zijn ondertussen al december
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Zijn ze ermee aan het rammelen ginder bij Belgacom of hoe zit dat nu eigenlijk
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Jamaar als je niet in het INDI gebied zit ben je toch genegerd door Telenet hun dure digitale brol. 't Is van de regen in de drup, tenzij je voor TV Vlaanderen gaat.chrisvdp schreef:En ik hoop dat er nog vele volgen, zodat ze eindelijk moeite gaan doen hun klanten tevrede te stellen/houden.
Dat is idd waar... Gelukkig woon ik in het INDI gebied... Maar die hebben dan weer geen interactieve diensten als ik me niet vergis dus pfff... Wat een apenlandDeej_1977 schreef:Jamaar als je niet in het INDI gebied zit ben je toch genegerd door Telenet hun dure digitale brol. 't Is van de regen in de drup, tenzij je voor TV Vlaanderen gaat.chrisvdp schreef:En ik hoop dat er nog vele volgen, zodat ze eindelijk moeite gaan doen hun klanten tevrede te stellen/houden.
chrisvdp schreef:Dat is idd waar... Gelukkig woon ik in het INDI gebied... Maar die hebben dan weer geen interactieve diensten als ik me niet vergis dus pfff... Wat een apenlandDeej_1977 schreef:Jamaar als je niet in het INDI gebied zit ben je toch genegerd door Telenet hun dure digitale brol. 't Is van de regen in de drup, tenzij je voor TV Vlaanderen gaat.chrisvdp schreef:En ik hoop dat er nog vele volgen, zodat ze eindelijk moeite gaan doen hun klanten tevrede te stellen/houden.
Dat is misschien uw motief, zeg liever iets over het topic in plaats van je nutteloze praat...flt schreef:Bezig met uw postcount naar boven te krijgen zeker?probleumpje schreef:Ondertussen is er comfortview
Als jij het verband tussen mijn post en de topic titel niet begrijpt, is dat jouw probleem...Mr.T schreef:probleumpje
als er hier iemand nutteloze praat verkoopt, ben jij het. Je kickt zelfs topics van 6 maand oud omhoog.
er is een nieuw topic waarin comfort view aangekondigd is en ge hebt er zelf al in gepost. daarna hebt ge hier, in een 6 maand oude topic, gepostprobleumpje schreef:Als jij het verband tussen mijn post en de topic titel niet begrijpt, is dat jouw probleem...Mr.T schreef:probleumpje
als er hier iemand nutteloze praat verkoopt, ben jij het. Je kickt zelfs topics van 6 maand oud omhoog.