Programmas opnemen met Belgacom TV,.. wanneer nu ?

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Gesloten
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Vraag is duidelijk,.. heeft er iemand een idee wanneer het ons mogelijk gemaakt wordt programma's op te nemen met de decoder terwijl we uiteraard naar een andere zender kijken :???:
Ooit hebben ze mij eens gezegd .... half november Mr. ... yeah right ... we zijn ondertussen al december :?

Zijn ze ermee aan het rammelen ginder bij Belgacom of hoe zit dat nu eigenlijk :x
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Al de ISP's welke hier schijnbaar op Userbase hun titanenstrijd verderzetten, zouden zich beter wat meer inzetten om hun klanten te dienen. Het is triest gesteld in belgenland in dat opzicht.

UB heeft geen banden met ISP's van welke kleur dan ook.
Lees de Disclaimer
<center> ====================================== </center>

@Xplod
Zie echter eens in deze thread

:wink:
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

In die thread wordt ik eigenlijk ook niet wijzer hé Blue-Sky :roll:
Bij Telenet lukt het al sinds april ofzo,.. schandalig dat Belacom er nog niet ingeslaagd is van het ook te doen :cry:
Nu kan ik nog wat opemen met mijn oude VCR maar als Telenet hier mijn kabel effectief afsluit binnenkort, dan hoop ik toch tegen dan de mogelijkheid te hebben om met mijn BTV decoder programma's op te nemen.

Het probleem zal wel aan hun netwerk liggen die de capaciteit van meerdere streams naar al hun abonnees nog niet aan kan wel,...dat ze het dan tenminste toch al activeren voor de mensen waar het WEL aan kan dan :!:

Ik ben aangesloten hier op VDSL,.. capaciteit zat voor die dingen dus,... waar wachten ze dan nog op. Zo stellen ze al wat mensen tevreden nietwaar :|
chrisvdp
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 jul 2006, 15:25

Als er tegen half januari geen duidelijkheid is over onderandere opnemen maar ook over bv HDTV en de internetsnelheid (internet downloadsnelheid halveert nog steeds tijdens het kijken van belgacomtv) dan vliegt belgacomtv buiten. En ik hoop dat er nog vele volgen, zodat ze eindelijk moeite gaan doen hun klanten tevrede te stellen/houden.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

chrisvdp schreef:En ik hoop dat er nog vele volgen, zodat ze eindelijk moeite gaan doen hun klanten tevrede te stellen/houden.


Jamaar als je niet in het INDI gebied zit ben je toch genegerd door Telenet hun dure digitale brol. 't Is van de regen in de drup, tenzij je voor TV Vlaanderen gaat.
chrisvdp
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 jul 2006, 15:25

Deej_1977 schreef:
chrisvdp schreef:En ik hoop dat er nog vele volgen, zodat ze eindelijk moeite gaan doen hun klanten tevrede te stellen/houden.


Jamaar als je niet in het INDI gebied zit ben je toch genegerd door Telenet hun dure digitale brol. 't Is van de regen in de drup, tenzij je voor TV Vlaanderen gaat.


Dat is idd waar... Gelukkig woon ik in het INDI gebied... Maar die hebben dan weer geen interactieve diensten als ik me niet vergis dus pfff... Wat een apenland
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Zitten er hier eigenlijk mensen van Belgacom TV op dit forum :???:
Zoja,... ze zouden het dan beter eens melden aan hun bazen ginder dat het stilletjesaan tijd wordt dat ze stoppen met de mensen aan het lijntje te houden.
Nog een beetje en ik krijg er mischien wel nog spijt van dat ik mijn kabelabbo heb opgezegd :evil:
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

chrisvdp schreef:
Deej_1977 schreef:
chrisvdp schreef:En ik hoop dat er nog vele volgen, zodat ze eindelijk moeite gaan doen hun klanten tevrede te stellen/houden.


Jamaar als je niet in het INDI gebied zit ben je toch genegerd door Telenet hun dure digitale brol. 't Is van de regen in de drup, tenzij je voor TV Vlaanderen gaat.


Dat is idd waar... Gelukkig woon ik in het INDI gebied... Maar die hebben dan weer geen interactieve diensten als ik me niet vergis dus pfff... Wat een apenland



Wij willen geen interactieve diensten, die kosten toch alleen amar geld.
iN-Di heeft Kinepolis TV, binnekort HD uitzendingen bv VTM, abo.geld blijft evenhoog als je geen extra kanalen wilt,... , je kan je decoder gratis uitruilen volgend jaar,...

Ben ik blij dat ik iN-Di heb kunnen nemen.
probleumpje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:47

Ondertussen is er comfortview
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

probleumpje schreef:Ondertussen is er comfortview


Bezig met uw postcount naar boven te krijgen zeker? :?
probleumpje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:47

flt schreef:
probleumpje schreef:Ondertussen is er comfortview


Bezig met uw postcount naar boven te krijgen zeker? :?


Dat is misschien uw motief, zeg liever iets over het topic in plaats van je nutteloze praat...
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

probleumpje
als er hier iemand nutteloze praat verkoopt, ben jij het. Je kickt zelfs topics van 6 maand oud omhoog.
probleumpje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:47

Mr.T schreef:probleumpje
als er hier iemand nutteloze praat verkoopt, ben jij het. Je kickt zelfs topics van 6 maand oud omhoog.


Als jij het verband tussen mijn post en de topic titel niet begrijpt, is dat jouw probleem...
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

probleumpje schreef:
Mr.T schreef:probleumpje
als er hier iemand nutteloze praat verkoopt, ben jij het. Je kickt zelfs topics van 6 maand oud omhoog.


Als jij het verband tussen mijn post en de topic titel niet begrijpt, is dat jouw probleem...

er is een nieuw topic waarin comfort view aangekondigd is en ge hebt er zelf al in gepost. daarna hebt ge hier, in een 6 maand oude topic, gepost :?
Gesloten

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”