En deze omschakeling is het versteken van een "jouw" kabel van een Belgacom DSLAM (ik weet ook niet wat het juist is hoor) naar een DSLAM van Net4All (?)...
en nu wacht ik de quotatie af

en dat de aansluitingen snel active worden
 en dat de aansluitingen snel active worden 

En mijn speedtests schijnen te kloppen nu.Beste,
Onze testen hebben uitgewezen dat de uploadsnelheid weer hersteld is en
zoals tevoren goed is.
Indien u moeilijkheden zou blijven ondervinden, gelieve me dan te
waarschuwen, zodat ik een trouble-ticket kan openen.
In dat geval zouden testresultaten voor de upload-snelheid een erg
handige indicatie zijn voor de helpdesk.
Met vriendelijke groeten,
Klaas Van Gorp

. mijn interesse ligt eigenlijk meer bij rauwe pingsnelheid en goeie upload dan supersnel dl'en.
. mijn interesse ligt eigenlijk meer bij rauwe pingsnelheid en goeie upload dan supersnel dl'en.

a2f zal wel een verbetering zijn om te gamen dan telenet.
 a2f zal wel een verbetering zijn om te gamen dan telenet. 
  . Telefoontje gekregen van belgacom dat de lijn is overgezet. Maar geen log en pass, dus gebeld. Een zéér vriendelijk support daar. Daar kreeg ik dan mijn log en pass. En momenteel werkt het uitstekend en geen downtime gehad.
. Telefoontje gekregen van belgacom dat de lijn is overgezet. Maar geen log en pass, dus gebeld. Een zéér vriendelijk support daar. Daar kreeg ik dan mijn log en pass. En momenteel werkt het uitstekend en geen downtime gehad.

Je zal een nieuwe modem moeten kopen. De goedkoopste modellen (USB) vind je vanaf 40-50€. Maar als je degelijk materiaal wil, dan raadt ik je een ethernetmodem aan (aan te sluiten op een netwerkkaart). De SpeedTouch Home is er zo eentje. Ik denk dat er nu juist een promotie is en dat hij verkocht wordt voor 79€. Sla mij niet als ik mis ben he
 Je zal een nieuwe modem moeten kopen. De goedkoopste modellen (USB) vind je vanaf 40-50€. Maar als je degelijk materiaal wil, dan raadt ik je een ethernetmodem aan (aan te sluiten op een netwerkkaart). De SpeedTouch Home is er zo eentje. Ik denk dat er nu juist een promotie is en dat hij verkocht wordt voor 79€. Sla mij niet als ik mis ben he