contract dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
hoy69
Pro Member
Pro Member

mischien domme vraag, maar je moet dit toch doormailen naar [email protected]
Ik heb de pdf bladjes uitgeprint getekend , gescand en teruggemaild naar [email protected] , maar ik heb een incident nummer ontvangen .. :?
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

hoy69 schreef:mischien domme vraag, maar je moet dit toch doormailen naar [email protected]
Ik heb de pdf bladjes uitgeprint getekend , gescand en teruggemaild naar [email protected] , maar ik heb een incident nummer ontvangen .. :?
Het mail adres weet ik niet meer, maar ik heb het op dezelfde manier gedaan, pdf uitgeprint > getekend > ingescand en gemaild naar dommel.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Je krijgt altijd een ticketnummer als je naar administratieve adressen mailt bij dommel, daar moet je je niet te veel van aantrekken ;)
Dan weet je tenminste dat het is aangekomen en kan je verwijzen naar dat ticketnummer als ze beweren het nooit ontvangen te hebben.
hoy69
Pro Member
Pro Member

allright... kheb dan een antwoord gekregen door zone automatiche robot mail generator datk in de controlpannel mijn gegevens en contract info moet bekijken. bon, beetje geduld, zal allemaal wel op zn pootjes komen veronderstel ik.

Geeft wel een raar gevoel , om eerst al de eerste maand te betalen, de setupkosten van 20euri te betalen en dan pas je contract tekenen en zo....
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

hoy69 schreef: Geeft wel een raar gevoel , om eerst al de eerste maand te betalen, de setupkosten van 20euri te betalen en dan pas je contract tekenen en zo....
Ze zullen dat doen zodat ze geen wanbetalers hebben.
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Ik zou ze idd, naar [email protected] versturen.
En als je je onzeker voelt, bel hen 5 minuutjes na verzending is op om het ontvangst te bevestigen.
Dan ben je gerust.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

AnD schreef:
hoy69 schreef:mischien domme vraag, maar je moet dit toch doormailen naar [email protected]
Het mail adres weet ik niet meer, maar ik heb het op dezelfde manier gedaan, pdf uitgeprint > getekend > ingescand en gemaild naar dommel.
Yup zelfde manier. Naar email adres [email protected] was binnen de 24u geregeld. Maar dat was voor de grote stormloop. Ik denk dat ze bij Dommel een of twee mensen extra mogen aanwerven alst zo doorgaat lol
Catullus
Member
Member

Ik kreeg het mijne niet doorgemaild wegens te groot, dus heb het gisteren maar gewoon op de post gestuurd.
Nu hopen dat ik snel mijn gegevens krijg dat ik kan beginnen :)
hoy69
Pro Member
Pro Member

kdenk datk ze maar ga bellen, ik zie dat het geld goed is aangekomen , maar als commentaar staat er dat contract nog niet ontvangen is.
eh, hoe krijg je je acount gegevens zoals username en passwoord? kan je dit in je controlpannel van dommel vinden of zo? waarschijnlijk moet contract eerst gevalideerd worden ...
the_unlord
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

hoy69 schreef:kdenk datk ze maar ga bellen, ik zie dat het geld goed is aangekomen , maar als commentaar staat er dat contract nog niet ontvangen is.
Ik denk dat dat bij mij ook wel een paar dagen duurde voor die effectief als verwerkt stonden opgegeven. Even geduld oefenen en niet panikeren
:wink:
Bij mijn pakketten klik je op de R, dan zenden ze je accountgegevens nog eens door.
VoIQ: I think before I talk
hoy69
Pro Member
Pro Member

MN ACOUNT gegevens hebk nu al, kan ik ondertussen al dommelen, dan moet mn zus maar wachten op haar huis adres voor haar adsl connectie hehe :twisted:

edit: ondertussen "geprobeerd" te bellen... wasda zeg, na 10minuten muziek, krijg ik de melding dat men niet gaat opnemen en dan word de lijn stopgezet .. grrr
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”