mischien domme vraag, maar je moet dit toch doormailen naar [email protected]
Ik heb de pdf bladjes uitgeprint getekend , gescand en teruggemaild naar [email protected] , maar ik heb een incident nummer ontvangen ..
contract dommel
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Het mail adres weet ik niet meer, maar ik heb het op dezelfde manier gedaan, pdf uitgeprint > getekend > ingescand en gemaild naar dommel.hoy69 schreef:mischien domme vraag, maar je moet dit toch doormailen naar [email protected]
Ik heb de pdf bladjes uitgeprint getekend , gescand en teruggemaild naar [email protected] , maar ik heb een incident nummer ontvangen ..
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Je krijgt altijd een ticketnummer als je naar administratieve adressen mailt bij dommel, daar moet je je niet te veel van aantrekken
Dan weet je tenminste dat het is aangekomen en kan je verwijzen naar dat ticketnummer als ze beweren het nooit ontvangen te hebben.
Dan weet je tenminste dat het is aangekomen en kan je verwijzen naar dat ticketnummer als ze beweren het nooit ontvangen te hebben.
allright... kheb dan een antwoord gekregen door zone automatiche robot mail generator datk in de controlpannel mijn gegevens en contract info moet bekijken. bon, beetje geduld, zal allemaal wel op zn pootjes komen veronderstel ik.
Geeft wel een raar gevoel , om eerst al de eerste maand te betalen, de setupkosten van 20euri te betalen en dan pas je contract tekenen en zo....
Geeft wel een raar gevoel , om eerst al de eerste maand te betalen, de setupkosten van 20euri te betalen en dan pas je contract tekenen en zo....
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ze zullen dat doen zodat ze geen wanbetalers hebben.hoy69 schreef: Geeft wel een raar gevoel , om eerst al de eerste maand te betalen, de setupkosten van 20euri te betalen en dan pas je contract tekenen en zo....
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Ik zou ze idd, naar [email protected] versturen.
En als je je onzeker voelt, bel hen 5 minuutjes na verzending is op om het ontvangst te bevestigen.
Dan ben je gerust.
En als je je onzeker voelt, bel hen 5 minuutjes na verzending is op om het ontvangst te bevestigen.
Dan ben je gerust.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Yup zelfde manier. Naar email adres [email protected] was binnen de 24u geregeld. Maar dat was voor de grote stormloop. Ik denk dat ze bij Dommel een of twee mensen extra mogen aanwerven alst zo doorgaat lolAnD schreef:Het mail adres weet ik niet meer, maar ik heb het op dezelfde manier gedaan, pdf uitgeprint > getekend > ingescand en gemaild naar dommel.hoy69 schreef:mischien domme vraag, maar je moet dit toch doormailen naar [email protected]
kdenk datk ze maar ga bellen, ik zie dat het geld goed is aangekomen , maar als commentaar staat er dat contract nog niet ontvangen is.
eh, hoe krijg je je acount gegevens zoals username en passwoord? kan je dit in je controlpannel van dommel vinden of zo? waarschijnlijk moet contract eerst gevalideerd worden ...
eh, hoe krijg je je acount gegevens zoals username en passwoord? kan je dit in je controlpannel van dommel vinden of zo? waarschijnlijk moet contract eerst gevalideerd worden ...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Ik denk dat dat bij mij ook wel een paar dagen duurde voor die effectief als verwerkt stonden opgegeven. Even geduld oefenen en niet panikerenhoy69 schreef:kdenk datk ze maar ga bellen, ik zie dat het geld goed is aangekomen , maar als commentaar staat er dat contract nog niet ontvangen is.
Bij mijn pakketten klik je op de R, dan zenden ze je accountgegevens nog eens door.
VoIQ: I think before I talk
MN ACOUNT gegevens hebk nu al, kan ik ondertussen al dommelen, dan moet mn zus maar wachten op haar huis adres voor haar adsl connectie hehe
edit: ondertussen "geprobeerd" te bellen... wasda zeg, na 10minuten muziek, krijg ik de melding dat men niet gaat opnemen en dan word de lijn stopgezet .. grrr
edit: ondertussen "geprobeerd" te bellen... wasda zeg, na 10minuten muziek, krijg ik de melding dat men niet gaat opnemen en dan word de lijn stopgezet .. grrr