Kan je veranderen hoor, ik werkte ook een tijdje met dat systeem van BGC, nu heeft tele2 z'n eigen netwerk dus heb je die acc van BGC niet meer nodig
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
't is dat gij niet de eerste (relatief betrouwbare;)) Belgacom-medewerker zijt dit zegt, maar ik zou graag nog eens van m'n stoel geblazen worden door Belgacom ...hollebollegijs schreef:wees nog eventjes geduldig...
wat belgacomt tv betreft, geef ik je gelijk. zelf heb ik het niet omdat ik persoonlijk vind dat het product nog niet helemaal op punt staat, maar we zijn op goede weg. en we zullen wel zien.meon schreef:'t is dat gij niet de eerste (relatief betrouwbare;)) Belgacom-medewerker zijt dit zegt, maar ik zou graag nog eens van m'n stoel geblazen worden door Belgacom ...hollebollegijs schreef:wees nog eventjes geduldig...
Belgacom TV is eigenlijk zo'n "wow!"-product, helaas zitten er nog iets te veel haken en ogen aan om voor veel mensen handig te zijn. (meerdere toestellen, verplichte belgacom adsl, ...)
1 maand? 6 maanden? of langer?hollebollegijs schreef:wacht nog eventjes - er is verandering op komst....op korte termijn zelfs....
binnen een paar weken... en voor iedereen...Limburg schreef:1 maand? 6 maanden? of langer?hollebollegijs schreef:wacht nog eventjes - er is verandering op komst....op korte termijn zelfs....
Overal? Of in de grote steden eerst?