Vergelijkings Tabel Internet Belgie

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Bierspier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 14 aug 2006, 11:00

*Voor ADSL heeft u nog steeds een vaste telefoonlijn nodig; Belgacom Discoveryline om enkel te internetten en weinig of niet te bellen!

Kan je veranderen hoor, ik werkte ook een tijdje met dat systeem van BGC, nu heeft tele2 z'n eigen netwerk dus heb je die acc van BGC niet meer nodig ;)
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

wacht nog eventjes - er is verandering op komst....op korte termijn zelfs....
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Die verandering is al maanden gaande,de isp's verhogen hun limieten,nachtsurfen wordt toegekend,waarom niet in een keer gewoon net zoals onze buurlanden,een mooi pakket, adsl(unlimited,telefonie,en desnoods digitale televisie).Zoals oa tele2allin,adsl en telefonie voor de prijs van39€.Tis maar een voorbeeld. :lol:
Live life to the Max
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

wees nog eventjes geduldig...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

hollebollegijs schreef:wees nog eventjes geduldig...

't is dat gij niet de eerste (relatief betrouwbare;)) Belgacom-medewerker zijt dit zegt, maar ik zou graag nog eens van m'n stoel geblazen worden door Belgacom ...
Belgacom TV is eigenlijk zo'n "wow!"-product, helaas zitten er nog iets te veel haken en ogen aan om voor veel mensen handig te zijn. (meerdere toestellen, verplichte belgacom adsl, ...)
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

meon schreef:
hollebollegijs schreef:wees nog eventjes geduldig...

't is dat gij niet de eerste (relatief betrouwbare;)) Belgacom-medewerker zijt dit zegt, maar ik zou graag nog eens van m'n stoel geblazen worden door Belgacom ...
Belgacom TV is eigenlijk zo'n "wow!"-product, helaas zitten er nog iets te veel haken en ogen aan om voor veel mensen handig te zijn. (meerdere toestellen, verplichte belgacom adsl, ...)


wat belgacomt tv betreft, geef ik je gelijk. zelf heb ik het niet omdat ik persoonlijk vind dat het product nog niet helemaal op punt staat, maar we zijn op goede weg. en we zullen wel zien.

en er zijn veranderingen op komst waardoor alles goedkoper wordt...dus maw het wordt beter.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

hollebollegijs schreef:wacht nog eventjes - er is verandering op komst....op korte termijn zelfs....

1 maand? 6 maanden? of langer?

Overal? Of in de grote steden eerst?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Limburg schreef:
hollebollegijs schreef:wacht nog eventjes - er is verandering op komst....op korte termijn zelfs....

1 maand? 6 maanden? of langer?

Overal? Of in de grote steden eerst?


binnen een paar weken... en voor iedereen...
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Binnen een paar weken is het voor iedereen 1 april ;).
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”