Ik heb besloten om ook over te stappen, het eerste jaar nooit problemen gehad maar de laatste tijd valt het internet regelmatig uit en ik heb ook niet de indruk dat ze open kaart spelen over wat er dan mis is.
De laatste paar dagen werkt het internet heel slecht.(traag 60kBps,onstabiel, veel packetloss enz)
Ik ga dan wel een jaar vastzitten wat onhandig is met het feit dat binnenkort de telefoniemarkt ook opengegooid wordt.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Hoe kan ik nu best te werk gaan? Het zou fijn zijn indien het mogelijk is om niet een aantal dagen zonder internet te zitten.
in de voorwaarden van Academic Broadband staat:
"Het Abonnement wordt aangegaan voor onbepaalde duur voor een periode van minimum 1 jaar en kan door elke partij worden opgezegd aan het einde van deze periode met een opzegtermijn van 45 dagen. Na verloop van het eerste jaar is het Abonnement te allen tijde opzegbaar mits inachtname van een opzegtermijn van 45 dagen. De opzegging dient schriftelijk en per aangetekende brief te geschieden (gericht aan Full Telecom, Belcrownlaan 13i, 2100 Antwerpen)."
Moet ik Academic broadband een opzegbrief sturen en dan dommel contacteren dat ik bij hen wil en een opzegbrief heb gestuurd naar fulladsl? Is de datum dat ik klant wil worden bij hen dat de verzenddatum van de opzegbrief + 2 dagen voor het verzenden + 45 dagen voor de opzegtermijn - bijvoorbeeld 3 dagen om zeker te zijn dat ik niet zonder zit? Is dat geen probleem om dan enkele dagen klant te zijn bij zowel Fulladsl als Dommel?
Is het trouwens de moeite om te proberen iets te doen aan die 45 dagen doordat ze een slechte dienstverlening hebben (slechte internetverbinding) en dat ze van netwerk verander(d)en(ze gingen toch naar dat netwerk waar ook edpnet enz op zitten)?
is deze opzegbrief goed?:
Naam
Adres
Vorst, 26/02/2007
Full Telecom
Belcrownlaan 13i
2100 Antwerpen
Aangetekend
Betreft: Opzegging overeenkomst wegens falende dienstverlening
Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik u meedelen dat ik mijn huidige ADSL-verbinding, genaamd ADSL GO, van Academic Broadband wens op te zeggen. Ik kan helaas geen begrip meer tonen voor de tekortkomingen van jullie product. De internetverbinding valt regelmatig uit, is onstabiel en langzaam.
Daarom stel ik u hierbij schriftelijk op de hoogte van mijn wens om mijn ADSL abonnement te beëindigen. Volgens artikel 8.1 van de voorwaarden kan ik dit doen meteen opzegtermijn van 45 dagen.
Gelieve mij binnen 7 dagen na ontvangst van deze brief, de opzegging te bevestigen. Indien dit niet gebeurt beschouw ik de beëindiging als aanvaard.
Mijn abonnementsgegevens:
Gebruikersnaam: xxxxx
Aansluit telefoonnummer: xxxxxx
Met vriendelijke groet,
Naam
Edit: Inderdaad even die gegevens (ook al waren het niet de mijne
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)