Misschien een tip voor PUB/Userbase... database aanmaken waar je het klantenverloop registreerd (eventueel met een reden) onder de bezoekers... gewoon om eens te kijken hoeveel er maandelijks gaan lopen van provider X naar provider Y.
Het laat een BGC/TN namelijk koud hoeveel mensen klagen... maar als je op die manier kan aantonen hoeveel er effectief gaan lopen zijn, en naar waar is dat best leuk.
Klantenverloop...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
In principe is het een goed id ... maar ik vrees dat het aandeel van userbase / pub tov alle Belgische internetgebruikers miniem is en hierdoor dus ook een fout beeld gaat geven.
-
- Deel van't meubilair
Dus geeft het ook een verkeerd beeld van mensen die meer volume wensen ? Eigenlijk heeft er dus niemand problemen met de limietenditCh schreef:ik vrees dat het aandeel van userbase / pub tov alle Belgische internetgebruikers miniem is en hierdoor dus ook een fout beeld gaat geven.
Ik denk dat we goed genoeg beseffen dat het geen statistiek is van de hoogste plank, het gaat waarschijnlijk toch wel een beetje trends aantonen.
-
- Elite Poster
Volledig mee eens hoor ... als je ziet hoeveel handtekening al die petitities opleveren tegen limieten kan je stellen dat er een kleine minderheid niet voldoende heeft met de huidige limieten.r2504 schreef: Dus geeft het ook een verkeerd beeld van mensen die meer volume wensen ? Eigenlijk heeft er dus niemand problemen met de limieten
Ik denk dat we goed genoeg beseffen dat het geen statistiek is van de hoogste plank, het gaat waarschijnlijk toch wel een beetje trends aantonen.
Ik denk echt niet dat het een globale trend kan aangeven ... maar goed het kan misschien wel een kleine indicatie zijn.
-
- Deel van't meubilair
Ik wel vooral wel eens weten van zelfs die kleine minderheid (al wil ik dat nog in het midden laten) hoeveel er ondertussen ook effectief een andere provider hebben gekozen.ditCh schreef:Volledig mee eens hoor ... als je ziet hoeveel handtekening al die petitities opleveren tegen limieten kan je stellen dat er een kleine minderheid niet voldoende heeft met de huidige limieten.
60.000 handtekeningen is leuk als deze ondertussen allemaal een andere provider hadden genomen (TN zou niet meer lachen als 10% van z'n klanten gaat lopen), maar als er slechts 1000 dit hebben gedaan dan is het logisch dat BGC/TN er niet wakker van liggen.
-
- Elite Poster
Ik ben overgestapt van Telenet naar Chello omwille van hun Chello Extreme abonnement ...r2504 schreef: Ik wel vooral wel eens weten van zelfs die kleine minderheid (al wil ik dat nog in het midden laten) hoeveel er ondertussen ook effectief een andere provider hebben gekozen.
Voila das al 1
Heeft telenet chello niet overgekocht?ditCh schreef:Ik ben overgestapt van Telenet naar Chello omwille van hun Chello Extreme abonnement ...r2504 schreef: Ik wel vooral wel eens weten van zelfs die kleine minderheid (al wil ik dat nog in het midden laten) hoeveel er ondertussen ook effectief een andere provider hebben gekozen.
Voila das al 1
-
- Elite Poster
ja ... en nee ... eigenlijk heeft het concern Liberty Global dat eigenaar is van UPC en deels ook al van Telenet zijn aandeel in Telenet vergroot door deze overname.hellsnake schreef:Heeft telenet chello niet overgekocht?ditCh schreef:Ik ben overgestapt van Telenet naar Chello omwille van hun Chello Extreme abonnement ...r2504 schreef: Ik wel vooral wel eens weten van zelfs die kleine minderheid (al wil ik dat nog in het midden laten) hoeveel er ondertussen ook effectief een andere provider hebben gekozen.
Voila das al 1
Ik heb trouwens uit goede bron vernomen dat de Chello abonnementen blijven bestaan zoals ze nu zijn ( krijg er 2 wekelijks zelfs nog reclame voor in mijn bus ) en er enkel extra diensten van Telenet worden aangeboden op het Chello netwerk ( telefonie, digitale tv )
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Hm, ik had zowieso het idee om in de nieuwe site bij te houden welke provider je hebt en welk abonnement, maar een historie daarvan bijhouden is inderdaad ook wel interessant.r2504 schreef:Misschien een tip voor PUB/Userbase... database aanmaken waar je het klantenverloop registreerd (eventueel met een reden) onder de bezoekers... gewoon om eens te kijken hoeveel er maandelijks gaan lopen van provider X naar provider Y.
Het laat een BGC/TN namelijk koud hoeveel mensen klagen... maar als je op die manier kan aantonen hoeveel er effectief gaan lopen zijn, en naar waar is dat best leuk.
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Idd, had ook zo al iets in gedachte.
Maar een extra db, voor de wijzigingen van isp tot isp bij te houden zou wel een leuke extra zijn
Maar een extra db, voor de wijzigingen van isp tot isp bij te houden zou wel een leuke extra zijn
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Deel van't meubilair
De cijfers voor TN blijken trouwens netto 17% groei voor internet, met een verloop van 8%. Op zich niet slecht, al zou men zonder verloop het 50% beter doen, en verliest men nu ongeveer 33% van z'n nieuwe klanten.
Bron: http://www.telenet.be/images/NL_PERSBER ... -86880.pdf
^^Vervolg van Telenet kondigt volledig jaarresultaten 2006 aan^^,=r2504 schreef:De cijfers voor TN blijken trouwens netto 17% groei voor internet, met een verloop van 8%. Op zich niet slecht, al zou men zonder verloop het 50% beter doen, en verliest men nu ongeveer 33% van z'n nieuwe klanten.
Telenet kondigt jaarresultaten 2007 aan,: http://hugin.info/136600/R/1192940/241133.pdf
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
komt er een nieuwe site?meon schreef:Hm, ik had zowieso het idee om in de nieuwe site bij te houden welke provider je hebt en welk abonnement, maar een historie daarvan bijhouden is inderdaad ook wel interessant.r2504 schreef:Misschien een tip voor PUB/Userbase... database aanmaken waar je het klantenverloop registreerd (eventueel met een reden) onder de bezoekers... gewoon om eens te kijken hoeveel er maandelijks gaan lopen van provider X naar provider Y.