Toen ik daarnet mijn gebruikte volume wou controleren met isp monitor stond alles opeens op -1024MB.
Dus dan probeerde ik naar https://e-care.skynet.be te gaan om het op de site te controleren en daar kon ik ook al niet inloggen.
Het lijkt er dus op dat de belgacom meter al even slecht is als de telenet meter die ook om de 5 minuten niet werkt.
Heeft er nog iemand anders last van dit probleem?
e-care niet bereikbaar
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Dit is de eerste keer dat ik weet heb dat e-care niet werkt. Buiten eens aangekondigde onderhoudswerken.hellsnake schreef:Toen ik daarnet mijn gebruikte volume wou controleren met isp monitor stond alles opeens op -1024MB.
Dus dan probeerde ik naar https://e-care.skynet.be te gaan om het op de site te controleren en daar kon ik ook al niet inloggen.
Het lijkt er dus op dat de belgacom meter al even slecht als de telenet meter die ook om de 5 minuten niet werkt.
Heeft er nog iemand anders last van dit probleem?
Dat meen ik me ook te herinneren.ditCh schreef:Dit is de eerste keer dat ik weet heb dat e-care niet werkt. Buiten eens aangekondigde onderhoudswerken.
('k heb het vermoeden nu terug ondelhoud, die hebben hun draak vergeten te plaatsen)
De draak van airzimmy

Ze zijn er schijnbaar nog aan bezig... Ook n' witte pagina,hellsnake schreef:Hier werkt het nog altijd niet.
De website is al beschikbaar maar wanneer je je volume wil controleren zie ik op een mooie witte pagina.
Nu verschijnt hier een melding "deze pagina is versleuteld" en het kleine image van een slotje...
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3654
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
bij mij zegt ispmonitor: geen connectie met skynet serverWilly1 schreef:Misschien is de Volume meter vanaf nu alleen nog met e-Services te bereiken.
Stond toch ook al maanden op e-care dat de toegang nog maar tijdelijk zou zijn.
En dan werkt die ISPmonitor natuurlijk ook niet meer.

als je doet via e-services kom je eveneens daar terecht, dus ook een blanco pagina
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png


Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Nu terug in orde, ze hebben er goed aan doorgewerkt.
(toch beter op hun Status Pagina vermelden, als er werken gepland zijn)
<center>Hieronder het bewijs: </center>
(toch beter op hun Status Pagina vermelden, als er werken gepland zijn)
<center>Hieronder het bewijs: </center>
- Bijlagen
-
- maand_volume.jpg
- (21.37 KiB) 1899 keer gedownload
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Het is vaak na aanpassingswerken dat software zoals ISP monitor niet meer werkt, omdat de manier van aanloggen verandert is. ISP monitor zal er vast wel een patch voor uitbrengen.hellsnake schreef:ISP monitor zegt nog altijd niets maar nu kan ik tenminste al op de site kijken.