flt schreef:Daar begint het al... waarom haal je zo'n brol al in huis?
Misschien voor het voetbal
flt schreef:Daar begint het al... waarom haal je zo'n brol al in huis?
kryptonate schreef:ketter schreef:kryptonate schreef: of gewoon door het feit dat er geen andere provider bij jou beschikbaar is.
kryptonate dit is de grootste onzin Als je adsl hebt van belgacom dan kan je ook een andere provider nemen.
En voor digitale tv zijn er ook andere en mischien selfs beter mogelijkheden .
Dank je om mijn algemene indruk af te schilderen als de grootste onzin. Ik had het over zowel ADSL als kabel. En bij kabel kun je niet zomaar naar een andere isp overschakelen.
Ik ben hier thuis de persoon die het meeste gebruik maakt van internet en we hebben Belgacom TV. Mijn pa wil niet overschakelen op een andere leverancier van digitale televisie met als gevolg dat we geen andere isp kunnen nemen.
ZMD schreef:Er is anders een oplossing voor dit probleem, stap over naar Dommel, EDPnet, DX Solutions, EVOnet,...
ZMD schreef:Er is anders een oplossing voor dit probleem, stap over naar Dommel, EDPnet, DX Solutions, EVOnet,...
meon schreef:ZMD schreef:Er is anders een oplossing voor dit probleem, stap over naar Dommel, EDPnet, DX Solutions, EVOnet,...
Hoeveel berichten lees jij hier van "Skynet ligt uit" en "Skynet traag tussen zo laat en zo laat" ?
SpIdEr69 schreef:ZMD schreef:Er is anders een oplossing voor dit probleem, stap over naar Dommel, EDPnet, DX Solutions, EVOnet,...
heb daar inderdaad al zitten naar kijken. Maar je hebt dan wel een startkost zie zo hoog ligt bv dommel 200Euro... en dat het allemaal regelmatig uitvalt...
SpIdEr69 schreef:Maar door wat skynet nu gedaan heeft zal het ook wel geen waar meer zijn om limiet uit te breiden naar 40GB zoals hierboven vermeld stond.
SpIdEr69 schreef:En als ze het limiet aftrekken van de volgende maand vind ik toch ook niet eerlijk. je komt op smallband omdat je aan uw 10gb zit en ze trekken die gb's dan nogmaals af van u volgende maand ook.
Ik vind het goed ! Dan gaan mensen eindelijk beseffen dat 10gb niet voldoende is ! En alternatieven kiezen ipv steeds te werken met leech truks en dergelijke !
En later die dag was het netwerk wat trager door een DDOS attack, wat iedere provider kan overkomen.
Goendi schreef:Terzijde, voor men het weer afbreekt... Bedank al diegenen die dermate veel over hun limiet gaan elke maand... Ik kan perfect begrijpen dat als je er misbruik gemaakt wordt van zo'n zaken, dat er niet veel goodwill zal zijn om gedupeerden in zo'n situatie een cadeau te doen.
Ofloo schreef:Het is een gerucht, ze moeten toch iets doen om u contract nog eens te kunnen verlengen zijn er geen gaande promoties met een jaar contract op dit moment?
meon schreef:ZMD schreef:Er is anders een oplossing voor dit probleem, stap over naar Dommel, EDPnet, DX Solutions, EVOnet,...
Hoeveel berichten lees jij hier van "Skynet ligt uit" en "Skynet traag tussen zo laat en zo laat" ?
stonestrong schreef:Dommel is er nog nooit uit geweest (oke, 1 keer een stroompanne, maar heeft Skynet ook al niet eens een ganse centrale plat gehad?) en dat van dat traag zijn was door een DDOS aanval!
meon schreef:Ik ben al meer dan 5 jaar klant van Dommel (weliswaar hosting)...
Geloof me, ik heb het al meer dan eens volledig plat geweten, iets dat ik van Skynet niet kan zeggen.
Dat was niet de eerste DDOS hoor.
Als je inderdaad al 5 jaar host bij Dommel en je bent beter te spreken over Skynet geloof ik je daarin.
Maar als ISP ben ik ferm content van dommel (heb da nu nog niet zo lang, maargoed) Mediumband en de nieuwsserver zijn voor mij de grote troeven die mij naar hun toe gezogen hebben, en daar kan een smtp-server die ff plat gaat mij niet voor tegenhouden