gerucht: ADSL GO naar 40gb/maand

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

Mijn spionnen laten me weten dat er intern onderzoek is naar capaciteits verhoging voor alle adsl go's (meerderheid van de klanten)

maw, verwacht op termijn een (eindelijke) verhoging van de belachelijke 10gb limiet

Er zou sprake zijn van het naar 40 gbyte op te trekken.

yours truly

the bearded devil
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Dat zou goed nieuws zijn zeg. Hebben je spionnen er ook een termijn op geplakt?
willli
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 20 apr 2006, 13:05

klinkt inderdaad superinteressant. Volgens mij hebben ze nog een week als ze het in februari willen doen maar ik vrees dat dat wel een veel te korte termijn zou zijn.....



Hopen dat het waar is,
Willi
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

feit is , het komt er 90%, datum is nog nie echt vast. zal waarscheinlijk op 6 maanden geprojecteerd worden.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

hoy69 schreef:feit is , het komt er 90%, datum is nog nie echt vast. zal waarscheinlijk op 6 maanden geprojecteerd worden.


Het zal voornamelijk interessant zijn om te zien hoe de 'anderen' (TN, ...) hierop zullen reageren.


Vraagje@Hoy69 : wat gaat er dan gebeuren met het abonnement ADSL Plus ? De maandelijkse downloadlimiet is daar momenteel 30GB.
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

hoy69 schreef:feit is , het komt er 90%, datum is nog nie echt vast. zal waarscheinlijk op 6 maanden geprojecteerd worden.


Ik weet niet of ik nog 6 maand zal wachten, ander ben ik naar dommel
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ze projecteren er al 5 jaar op. Toen is denk ik de meter effectief gaan meten, daarvoor was de limiet van 10 GB enkel theoretisch. Nu, met 40 GB én hogere uploadsnelheid wil ik nog wel eens overwegen nog even bij Skynet te blijven ...
(Ik ben echt geen grootverbruiker, kijk naar m'n signature)
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

meon schreef:Nu, met 40 GB én hogere uploadsnelheid wil ik nog wel eens overwegen nog even bij Skynet te blijven ...
Heb even gaan zien, bij maandelijks volume : Gebruikt volume voor deze maand 1 GB 311 MB van de beschikbare 15 GB (nog niets te merken van een aanpassing)
Nu ja, bij mijn verbruik ook niet nodig :-)
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

ik heb mijn oor hier nog eens te luisteren gelegd en momenteel is er niks van aan.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

hollebollegijs schreef:ik heb mijn oor hier nog eens te luisteren gelegd en momenteel is er niks van aan.

"uiteraard niet" komt in mij op. :roll:
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

gerucht nummer 1565459875
Gebruikersavatar
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 dec 2003, 13:34
Locatie: Izegem
Bedankt: 3 keer

Is toch niet mogelijk? De plus (die duurder is) zou benadeeld worden met zijn 30Gb. Ik zeg: bullshit.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Kwabber schreef:Is toch niet mogelijk? De plus (die duurder is) zou benadeeld worden met zijn 30Gb. Ik zeg: bullshit.

De plus zou dan natuurlijk ook verhoogt worden.
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

hoop doet leven, blijven wachten !!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

bf62 schreef:hoop doet leven, blijven wachten !!!! :lol: :lol: :lol: :lol:


Nog 1096 nachtjes slapen en dan zal het er misschien wel zijn :smash2:
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

daarom is het ook een gerucht...
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Bij nader inzien vraag ik mij inderdaad af of Belgacom bewust het evenwicht met Telenet zou willen verstoren waardoor ze nu lekker doorverdienen aan hun volumepacks. Want als Skynet naar 40GB gaat en daarover gaat adverteren dan gaan de Telenet klanten hun ogen wel opengaan natuurlijk en gaat Telenet misschien een tegenzet doen.

Eigenlijk zou gewoon Tele2 moeten adverteren met hogere limieten :lol:.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Natuurlijk gaan er limieten verhoogd worden... De vraag is meer hoeveel decenia dat gaat duren. :roll:
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Hou eens op met deze pesterijen.

Het is al erg genoeg dat we elke maand moeten leven met die achterhaalde limiet, en nu dit nog eens in de wonde smeren :puke:

Als er ook maar een kans was dat ik weg kon gaan bij skynet had ik dat allang gedaan.


Ik geloof het pas als ik het zie op mijn volumemeter. het belooft een spannend jaar te worden :s
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

gewoon het getal al, 40.

alle beetjes helpen natuurlijk maar 40 das meer dan scarlet en minder dan dommel voor nog steeds meer geld ;)
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

als jullie van die limiet af willen, verhuis dan gewoon naar edpnet of dommel?
jeezes..
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

En wat als je bij skynet moet blijven owv diverse redenen, JEEZES ?

Belgacom TV bv.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Teebee schreef:En wat als je bij skynet moet blijven owv diverse redenen, JEEZES ?

Belgacom TV bv.


Belgacom TV is aanvaardbaar als je voetballiefhebber bent, anders gewoon zo ver mogelijk vandaan blijven :smash2:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Teebee schreef:Hou eens op met deze pesterijen.

Het is al erg genoeg dat we elke maand moeten leven met die achterhaalde limiet, en nu dit nog eens in de wonde smeren :puke:

Als er ook maar een kans was dat ik weg kon gaan bij skynet had ik dat allang gedaan. :s


Dikke zever Teebee :lol: Er zijn mogelijkheden genoeg om van die kut limiet af te zijn.En als je het over Belgacom tv heb daar kan je ook zonder want vroeger was er dat ook niet en toen miste je die rommel ook niet :lol:
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Zo'n gebaar van belgacom zou alleen maar aantonen dat ze het beginnen te begrijpen, het volume is nog niet spectaculair, maar het begint er al beter op te lijken.
stevenp008
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 nov 2006, 16:48
Locatie: Landen
Contacteer:

wel alternatief dommel geen upload limiet veel goedkoper en 50gb download en geen smallband het laagste da je kan gaan is 1Mbps
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

_rEuTeL_ schreef:als jullie van die limiet af willen, verhuis dan gewoon naar edpnet of dommel?
jeezes..



Hanteert dommel & edpnet dan geen limiet?
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

stevenp008 schreef:wel alternatief dommel geen upload limiet veel goedkoper en 50gb download en geen smallband het laagste da je kan gaan is 1Mbps


wat mij daar nog niet in duidelijk is of die 1mbps dan ook in rekening gebracht worden of niet.. want uit sommige posts krijg ik hier wel die indruk.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Ofloo schreef:
stevenp008 schreef:wel alternatief dommel geen upload limiet veel goedkoper en 50gb download en geen smallband het laagste da je kan gaan is 1Mbps


wat mij daar nog niet in duidelijk is of die 1mbps dan ook in rekening gebracht worden of niet.. want uit sommige posts krijg ik hier wel die indruk.


Neen, dat wordt niet in rekening gebracht. Je hebt een FUP en natuurlijk de laagste prioriteit.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
kryptonate
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 16 sep 2003, 19:19
Locatie: Gent

Blijkbaar vergeten veel mensen hier dat niet iedereen zomaar kan overstappen naar bijvoorbeeld Dommel. Dit kan zijn door BelgacomTV waar je een ADSL-abonnement van Belgacom voor nodig hebt (en over 2 jaar moeten we toch allemaal digitale tv hebben als we nog tv willen kijken) of gewoon door het feit dat er geen andere provider bij jou beschikbaar is.
BasicQ
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 20 jun 2003, 17:46
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

kryptonate schreef:Blijkbaar vergeten veel mensen hier dat niet iedereen zomaar kan overstappen naar bijvoorbeeld Dommel. Dit kan zijn door BelgacomTV waar je een ADSL-abonnement van Belgacom voor nodig hebt (en over 2 jaar moeten we toch allemaal digitale tv hebben als we nog tv willen kijken) of gewoon door het feit dat er geen andere provider bij jou beschikbaar is.


Of door een pa te hebben die niet zomaar zijn skynet-mailadres wil veranderen :s
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

BasicQ schreef:Of door een pa te hebben die niet zomaar zijn skynet-mailadres wil veranderen :s


Ben er al bijna 3 maand weg en mijn mailadres is nog steeds actief en werkend.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

Al zou het gerucht niet waar zijn... ik kan me wel inbeelden dat belgacom er iets aan wilt doen. Ze zitten momenteel toch achter op Telenet qua snelheid en limiet, al is die limiet niet zo veel verschillend.
Please help, looking for a way to get rich and fast
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

BasicQ schreef:
kryptonate schreef:Blijkbaar vergeten veel mensen hier dat niet iedereen zomaar kan overstappen naar bijvoorbeeld Dommel. Dit kan zijn door BelgacomTV waar je een ADSL-abonnement van Belgacom voor nodig hebt (en over 2 jaar moeten we toch allemaal digitale tv hebben als we nog tv willen kijken) of gewoon door het feit dat er geen andere provider bij jou beschikbaar is.


Of door een pa te hebben die niet zomaar zijn skynet-mailadres wil veranderen :s


koop hem een domein voor kerst ;)

nooitmeerskynet.be .. hehe
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

kryptonate schreef: of gewoon door het feit dat er geen andere provider bij jou beschikbaar is.


kryptonate dit is de grootste onzin :roll: Als je adsl hebt van belgacom dan kan je ook een andere provider nemen.
En voor digitale tv zijn er ook andere en mischien selfs beter mogelijkheden .
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

idd ! ik voel me gelukkiger bij skynet of ik betaal graag meer voor minder pakt bij ons niet !
Kom maar met een beter excuus ! :twisted:
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

kryptonate schreef:allemaal digitale tv hebben als we nog tv willen kijken) of gewoon door het feit dat er geen andere provider bij jou beschikbaar is.


age skynet kunt pakken, kunde ook dommel pakken, is bijna hetzelfde. (staan op de zelfde backbone net als skynet)
kwaksalver
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:34

Da klinkt allemaal mooi!

Liever @ 40GB bij Belgacom en ne goeie service en de 36u disconnect dan bij een ander @ 50GB...

Ik trek nu mé mijne GO ook al 50/60GB per maand binne dankzij de 36u disconnect dus als da 40GB zou worden trek ik een dikke 100GB binne, dus geen reden om over te schakelen dan voor mij..

Service en uptime van Belgacom is zoizo beste!

Ik hoop eigelijk eerder op een ongelimiteerde upload!
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

kwaksalver schreef:Liever @ 40GB bij Belgacom en ne goeie service en de 36u disconnect dan bij een ander @ 50GB...


Ik snap echt het probleem niet met die 36u disconnect. Kan dat eens iemand verduidelijken?

Als mijn modem disconnect, ben ik 2 secs later weer online. Meestal heb ik het zelfs niet gemerkt.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
kwaksalver
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:34

devilkin schreef:
kwaksalver schreef:Liever @ 40GB bij Belgacom en ne goeie service en de 36u disconnect dan bij een ander @ 50GB...


Ik snap echt het probleem niet met die 36u disconnect. Kan dat eens iemand verduidelijken?

Als mijn modem disconnect, ben ik 2 secs later weer online. Meestal heb ik het zelfs niet gemerkt.


Ik zie het niet als een probleem, eerder als een voordeel ;-) Al mocht het iets langer zijn dan 36u...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”