Ben scarlet one abonnee sinds 2 jaar, ging goed met een 4Mb lijn tot begin van dit jaar, de box sync problemen had.
En dan bestellen ze een technieker, na 1 week belt de onderaannemer voor een afspraak, na 1.5 week kunnen die komen, die zeggen dan "Belgacom heeft u ne slechten draad gegeven meneer, ge moet nen downgrade krijgen", Nen downgrade, waarom kunde mij dan een 4Mb lijn verkopen ? "blabla, klein letterkes meneer, 1Mb is gegarandeerd door belgacom, rest is best effort".
Bon, na 2 weken komt dienen downgrade naar 1Mb er dan eindelijk door, we kunnen nu terug bellen maar surfen gaat weer zoals "in de goeien ouwen tijd" streamen is out of the question.
Ondertussen hebben we nog altijd af en toe outages van de telefoonlijn (zeer beleefd tgov uw correspondenten mijgedact).
In een ander topic werd hier geopperd dat graafwerken in de straat mss te telefoniekabels beschadigd kunnen hebben, ze zijn idd aan het graven in de straat, 3 weken geleden heb ik gebeld om dat ook eens te melden, "ah ja dat zullen we eens onderzoeken meneer", vandaag bel ik voor een status "ja meneer, we hebben daar vandaag een technieker voor besteld"... ik ben al vriendelijk gebleven, ik heb al geroepen op die gasten, vandaag ben ik apathisch gebleven, ik weet niet wat ik nog moet doen....
Ik vroeg of ze wel zin hebben om ons als klant te houden, omdat het verhaal nu toch nogal tragisch aan het worden is, "ja meneer, als ik het overzicht zo bekijk kan ik u alleen maar gelijk geven "
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
En wat ik hieraan kon doen ?
"aangetekend schrijven sturen meneer"
in een groot zwart gat ja ...
Bon, Scarlet, Tik en de telecomombudsman mogen een briefke verwachten, maar tegen dat dat al effect _zou_ hebben zit ik al lang terug bij het huis van wantrouwen, 'k zal wel betalen voor service ('t is dat ik al even veel mensen uit miserie van scarlet naar telenet heb weten gaan als andersom...)
bij ne reseller vinden ze mij alvast niet snel meer terug...
is het een te snelle conclusie om te zeggen dat goeie koop weer maar eens slechte koop blijkt, beknibbelen op service en daar heb je je concurrentiele prijs, tot als het foutloopt natuurlijk ...