Internet valt weg

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Filters steken goed? Eerst ADSL filter en vervolgens telefoniefilter er bovenop?

Terzijde, test aankoop is een consumentenorganisatie. Als je niet tevreden bent over een dienstverlening, dan kun je hen schrijven, maar uw probleem zal daarmee nog niet opgelost zijn hoor.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Shag schreef:Enig idee wat ik nog kan doen? Test Aankoop contacteren mss?


In extremis kan je naar de Ombudsdienst stappen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Goendi schreef:Filters steken goed? Eerst ADSL filter en vervolgens telefoniefilter er bovenop?


Yep heb al vanalles geprobeerd. Zelf nieuwe kabeltjes.

Vandaag geen reply van Dommel, dan zal ik maar de ombudsdienst informeren.
Binnenkort zit ik een maand zonder telefoon en brakig internet :? Ik verwacht waar voor mijn geld.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Shag schreef:
Goendi schreef:Filters steken goed? Eerst ADSL filter en vervolgens telefoniefilter er bovenop?


Yep heb al vanalles geprobeerd. Zelf nieuwe kabeltjes.

Vandaag geen reply van Dommel, dan zal ik maar de ombudsdienst informeren.Binnenkort zit ik een maand zonder telefoon en brakig internet :? Ik verwacht waar voor mijn geld.

één adres:
http://www.ombudsmantelecom.be/
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

2 uur na men laatste berichtje hier heb ik dan toch nog een reply gekregen op mijn ticket. Maandag komt de technieker, hopen dat alles opgelost zal worden en hopen op een vergoeding. Moest een week met GSM bellen...
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Mijn probleem is zo goed als opgelost. Bekabeling is slecht dus moeten ze komende week hier ergens iets gaan openbreken. 2 weken geen telefoon, 2 weken brakig internet. En wie betaalt het? De consument natuurlijk...
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Shag schreef:Mijn probleem is zo goed als opgelost. Bekabeling is slecht dus moeten ze komende week hier ergens iets gaan openbreken. 2 weken geen telefoon, 2 weken brakig internet. En wie betaalt het? De consument natuurlijk...
Mijn nonkel is bij edpnet en bij hem hebben ze ook een nieuwe kabel getrokken, maar hij had bij belgacom geklaagd omdat zijn telefoon heel veel ruis had, belgacom betaalt alles en nu is zijn internetverbinding ook weer tip top in orde. ;)
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

AnD schreef:
Shag schreef:Mijn probleem is zo goed als opgelost. Bekabeling is slecht dus moeten ze komende week hier ergens iets gaan openbreken. 2 weken geen telefoon, 2 weken brakig internet. En wie betaalt het? De consument natuurlijk...
Mijn nonkel is bij edpnet en bij hem hebben ze ook een nieuwe kabel getrokken, maar hij had bij belgacom geklaagd omdat zijn telefoon heel veel ruis had, belgacom betaalt alles en nu is zijn internetverbinding ook weer tip top in orde. ;)

@Shag: AnD heeft hier een goed punt. Als het probleem echt aan de buitenbekabeling ligt zou BGC normaal verantwoordelijk moeten zijn en instaan voor de kosten., zij zijn de netwerk beheerder uiteindelijk.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Belgacom moet bij een storing alles op zich nemen. Dommel kan er niets aan doen bij een bekabelingsprobleem, daar is netwerkbeheerder Belgacom voor verantwoordelijk.

Dus niet te snel Dommel beschuldigen van fouten.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Draco888 schreef:@Shag: AnD heeft hier een goed punt. Als het probleem echt aan de buitenbekabeling ligt zou BGC normaal verantwoordelijk moeten zijn en instaan voor de kosten., zij zijn de netwerk beheerder uiteindelijk.


Begrijp ik wel, maar ik bedoel de kosten van mijn GSM, mijn Xbox live waar ik een maand heb voor betaald en maar 2 weken van kan genieten, same deal met men internet. Heb betaald voor een maand, maar heb maar 2 weken degelijke verbinding.

Wordt hier rekening mee gehouden? Nee, deze kosten zijn allemaal voor mij.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Jomma, je kunt ze je falende internetverbinding aanrekenen, maar niet dat je Xbox het niet doet hoor. Zij staan in voor je internet, niet je Xbox.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”