Filters steken goed? Eerst ADSL filter en vervolgens telefoniefilter er bovenop?
Terzijde, test aankoop is een consumentenorganisatie. Als je niet tevreden bent over een dienstverlening, dan kun je hen schrijven, maar uw probleem zal daarmee nog niet opgelost zijn hoor.
Internet valt weg
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Shag schreef:Enig idee wat ik nog kan doen? Test Aankoop contacteren mss?
In extremis kan je naar de Ombudsdienst stappen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Goendi schreef:Filters steken goed? Eerst ADSL filter en vervolgens telefoniefilter er bovenop?
Yep heb al vanalles geprobeerd. Zelf nieuwe kabeltjes.
Vandaag geen reply van Dommel, dan zal ik maar de ombudsdienst informeren.
Binnenkort zit ik een maand zonder telefoon en brakig internet Ik verwacht waar voor mijn geld.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Shag schreef:Goendi schreef:Filters steken goed? Eerst ADSL filter en vervolgens telefoniefilter er bovenop?
Yep heb al vanalles geprobeerd. Zelf nieuwe kabeltjes.
Vandaag geen reply van Dommel, dan zal ik maar de ombudsdienst informeren.Binnenkort zit ik een maand zonder telefoon en brakig internet Ik verwacht waar voor mijn geld.
één adres:
http://www.ombudsmantelecom.be/
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
2 uur na men laatste berichtje hier heb ik dan toch nog een reply gekregen op mijn ticket. Maandag komt de technieker, hopen dat alles opgelost zal worden en hopen op een vergoeding. Moest een week met GSM bellen...
Mijn probleem is zo goed als opgelost. Bekabeling is slecht dus moeten ze komende week hier ergens iets gaan openbreken. 2 weken geen telefoon, 2 weken brakig internet. En wie betaalt het? De consument natuurlijk...
- AnD
- Elite Poster
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Mijn nonkel is bij edpnet en bij hem hebben ze ook een nieuwe kabel getrokken, maar hij had bij belgacom geklaagd omdat zijn telefoon heel veel ruis had, belgacom betaalt alles en nu is zijn internetverbinding ook weer tip top in orde.Shag schreef:Mijn probleem is zo goed als opgelost. Bekabeling is slecht dus moeten ze komende week hier ergens iets gaan openbreken. 2 weken geen telefoon, 2 weken brakig internet. En wie betaalt het? De consument natuurlijk...
AnD schreef:Mijn nonkel is bij edpnet en bij hem hebben ze ook een nieuwe kabel getrokken, maar hij had bij belgacom geklaagd omdat zijn telefoon heel veel ruis had, belgacom betaalt alles en nu is zijn internetverbinding ook weer tip top in orde.Shag schreef:Mijn probleem is zo goed als opgelost. Bekabeling is slecht dus moeten ze komende week hier ergens iets gaan openbreken. 2 weken geen telefoon, 2 weken brakig internet. En wie betaalt het? De consument natuurlijk...
@Shag: AnD heeft hier een goed punt. Als het probleem echt aan de buitenbekabeling ligt zou BGC normaal verantwoordelijk moeten zijn en instaan voor de kosten., zij zijn de netwerk beheerder uiteindelijk.
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Belgacom moet bij een storing alles op zich nemen. Dommel kan er niets aan doen bij een bekabelingsprobleem, daar is netwerkbeheerder Belgacom voor verantwoordelijk.
Dus niet te snel Dommel beschuldigen van fouten.
Dus niet te snel Dommel beschuldigen van fouten.
Draco888 schreef:@Shag: AnD heeft hier een goed punt. Als het probleem echt aan de buitenbekabeling ligt zou BGC normaal verantwoordelijk moeten zijn en instaan voor de kosten., zij zijn de netwerk beheerder uiteindelijk.
Begrijp ik wel, maar ik bedoel de kosten van mijn GSM, mijn Xbox live waar ik een maand heb voor betaald en maar 2 weken van kan genieten, same deal met men internet. Heb betaald voor een maand, maar heb maar 2 weken degelijke verbinding.
Wordt hier rekening mee gehouden? Nee, deze kosten zijn allemaal voor mij.