inkomende mails nooit gekregen ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Strybie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 dec 2006, 01:51
Locatie: Brugge

Hallo

Zeer vreemd, maar vele mailtjes die men ons stuurde zijn niet (nooit) aangekomen ?? Al mailtjes die zondag en maandag werden verstuurd naar ons telenet adres ???

Nog personen die dit al eerder hebben meegemaakt ?

ik vraag me af wat er dan met die mails is gebeurd ? De afzender kreeg geen bericht dat mail niet werd afgeleverd en wij kregen de mails niet binnen (mezelf en partner, en beide aparte useraccount).

Ik kan maar zeggen dat dit zeer vervelend is :-(
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

De spam filter van Telenet staat standaard ingesteld op spam berichten verwijderen. Ik ben zo ook een aantal mails kwijt geraakt voor ik dit door had.
joker66
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 jan 2007, 19:03

Waren ze afkomstig van een andere provider ??dan kan ik dat alleen maar toejuichen :lol: :lol:
Strybie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 dec 2006, 01:51
Locatie: Brugge

joker66 schreef:Waren ze afkomstig van een andere provider ??dan kan ik dat alleen maar toejuichen :lol: :lol:


sommige van telenet provider afkomstig, andere vanuit NL, eentje vanuit Fr en nog andere vanuit andere B provider ... Al weet van minstens 7 mails die we niet hebben gekregen :x
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Strybie schreef:sommige van telenet provider afkomstig, andere vanuit NL, eentje vanuit Fr en nog andere vanuit andere B provider ... Al weet van minstens 7 mails die we niet hebben gekregen :x


Zoals Mr T. al schreef, controleer je instellingen van je spam filter in Mijn Telenet.
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

Ik heb hert vroeger ook vaak gehad met mijn tn spamfilter. Ook binnen telenet.
joker66
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 jan 2007, 19:03

Ik gebruik gmail en geen problemen en kan zowel geinstalleerd worden in outlook of outlook express geen last van spam en 2750MB groot

groetjes joker66 :wink:
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

joker66 schreef:Ik gebruik gmail en ... en 2750MB groot

ondertussen al 2806MB 8) allé hier toch
Strybie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 dec 2006, 01:51
Locatie: Brugge

Praetorian schreef:Ik heb hert vroeger ook vaak gehad met mijn tn spamfilter. Ook binnen telenet.


als je spamfilter uit zet, krijg je massa's spam, dus zette ik deze maar terug aan ....
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Strybie schreef:
Praetorian schreef:Ik heb hert vroeger ook vaak gehad met mijn tn spamfilter. Ook binnen telenet.


als je spamfilter uit zet, krijg je massa's spam, dus zette ik deze maar terug aan ....


Je kan deze ook op Tagging zetten ipv op Deleting, je krijgt dan de spam nog wel binnen, maar zo kan je de false positives er ook uithalen en whitelisten via Mijn Telenet.
Mate
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 28 jul 2005, 16:44

verdorie, dat verklaart veel ! :x

enkel nog gmail it is then !
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”