Hallo
Zeer vreemd, maar vele mailtjes die men ons stuurde zijn niet (nooit) aangekomen ?? Al mailtjes die zondag en maandag werden verstuurd naar ons telenet adres ???
Nog personen die dit al eerder hebben meegemaakt ?
ik vraag me af wat er dan met die mails is gebeurd ? De afzender kreeg geen bericht dat mail niet werd afgeleverd en wij kregen de mails niet binnen (mezelf en partner, en beide aparte useraccount).
Ik kan maar zeggen dat dit zeer vervelend is
inkomende mails nooit gekregen ?
sommige van telenet provider afkomstig, andere vanuit NL, eentje vanuit Fr en nog andere vanuit andere B provider ... Al weet van minstens 7 mails die we niet hebben gekregenjoker66 schreef:Waren ze afkomstig van een andere provider ??dan kan ik dat alleen maar toejuichen
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Zoals Mr T. al schreef, controleer je instellingen van je spam filter in Mijn Telenet.Strybie schreef:sommige van telenet provider afkomstig, andere vanuit NL, eentje vanuit Fr en nog andere vanuit andere B provider ... Al weet van minstens 7 mails die we niet hebben gekregen
-
- Premium Member
- Berichten: 645
- Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37
Ik heb hert vroeger ook vaak gehad met mijn tn spamfilter. Ook binnen telenet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Je kan deze ook op Tagging zetten ipv op Deleting, je krijgt dan de spam nog wel binnen, maar zo kan je de false positives er ook uithalen en whitelisten via Mijn Telenet.Strybie schreef:als je spamfilter uit zet, krijg je massa's spam, dus zette ik deze maar terug aan ....Praetorian schreef:Ik heb hert vroeger ook vaak gehad met mijn tn spamfilter. Ook binnen telenet.