r2504 schreef:Coop schreef:Ik download volle bak DVD's.
Proficiat... en hoe voelt dat zo met een kast vol die je nooit bekijkt
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Dank u.
Het voelt vrij prettig ja, deze morgen na het branden van mijn zoveelste dvd had ik wel wat zuurvorming, maar dat kan ook te maken hebben met de pikante saus van gisteravond.
Bij telenet had ik elke maand paar keer zuurvorming, dit was te wijten aan de vooroorlogse limiet en het aanschouwen van de factuur, het zuur komt me weer op als ik eraan denk.
Voor de rest hou ik van het gevoel om keuzevrijheid te hebben, pak nu, als ik op de kabel internet wil heb ik dat niet en zou ik opgescheept zitten met zo een k*tbedrijf als telenet.
Als ik een avondje film wil kijken heb ik keuzevrijheid, een beetje mijn eigen videotheek zeg maar.
Als ik mijn webspace in orde heb zal ik mijn gigantische lijst die elke week fenomenaal groeit (dankzij dommel) eens posten, als ik mijn lijst moest posten die ik met telenet heb gehaald zou het een lijstje zijn zogroot als een rolsigarettenblaadje.
Vroeger bij telenet ocharme moest ik oppassen met een gamedemo te downen, nu kan het niet genoeg zijn, dat is net als met de deelnemers van expeditie robinson, op dat eiland (telenet) kregen ze niks te vreten en 1maal terug thuis (dommel) vreten ze zich dik.
Eigenlijk is mijn gedrag dus ook een beetje de fout van telenet.
Telenet is slecht voor de gezondheid.