Je kan vanaf heden je vast belgacom of telenet nummer porteren naar 3starsnet ; een eenmalige kost van 25 euro , maar nadien bespaar je maandelijks op je abonnement, want die betaal je niet meer
Dus telenetklanten met nog een vaste lijn, geen maandelijks abonnementsgeld meer te betalen
Voor meer info, PM me gerust. Ik verwacht ook dat er eerstdaags meer info verschijnt op www.3starsnet.com
Belangrijk nieuws : vanaf heden mogelijk tot porteren tel nr
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Hoe zit dat dan? Moet je dan nog aan Belgacom een bvb discovery line betalen? Want die is meestal wel "vereist" om adsl te hebben...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Klopt, als je adsl hebt moet je nog minstens een discovery line aanhouden (denk dat dit het goedkoopste is).devilkin schreef:Hoe zit dat dan? Moet je dan nog aan Belgacom een bvb discovery line betalen? Want die is meestal wel "vereist" om adsl te hebben...
-
- Pro Member
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
als je auw discoverylijn bij belgacom je abogeld internet tesamen telt.
Hoeveel verschil zit er dan met telenet 55€ 24 op 24 gratis bellen naar vaste lijnen ?
Hoeveel verschil zit er dan met telenet 55€ 24 op 24 gratis bellen naar vaste lijnen ?
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik denk dat daar moeilijk een algemeen antwoord op te geven is aangezien dit afhangt van (1) je belgedrag (nationaal, GSM, internationaal, ...), (2) of je sowieso al Internet nodig hebt voor andere zaken, en (3) je huidig tariefplan (Telenet in jouw geval, Belgacom e.a. met al dan niet een rits opties voor anderen).proxiboyke schreef:als je auw discoverylijn bij belgacom je abogeld internet tesamen telt.
Hoeveel verschil zit er dan met telenet 55€ 24 op 24 gratis bellen naar vaste lijnen ?
Voor mijn belgedrag (weinig nationaal, veel internationaal) bespaar ik per maand ca. 80 a 100 EURO (EDPNET + VOIP + Discovery line) tov mijn vorige oplossing (Belgacom) - zeker de moeite dus.
Waar ik het nut niet van inzie is om (voor ADSL gebruikers) een nummer overdracht te doen naar een VOIP provider: is het niet veel gemakkelijker om je nummer te behouden op je Discovery line ?
Bovendien ben je bij een nr overdracht "gevangen" bij een VOIP provider, zodat je niet voluit van de concurrentie in de VOIP sector gebruik kan maken (ik verander regelmatig geheel transparant voor mijn huisgenoten en contacten van VOIP provider).
Jan
- Braindamage
- Elite Poster
- Berichten: 995
- Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
- Locatie: Heusden-Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Hier hebben we ook een gewone discoveryline want het bellen gebeurt volledig via internet voor landlijnen en via gsm voor gsm nummers. Denk dat het dan interessanter is om gewoon je telefoonnummer te behouden op de Belgacomlijn om gebeld te worden. Veel voordeel heeft het toch niet om je telefoonnummer over te zetten naar een voipaccount. En als je een discoveryline toch moet hebben voor je internet, dan moet er volgens mij toch een nummer aan gekoppeld zijn, anders heb je toch geen telefoonaansluiting meer
En moest het toch niet nodig zijn om een telefoonnummer gekoppeld te hebben aan je discoveryline, dan hang je om bereikbaar te zijn volledig af van je internetverbinding, dus als die eens 'down' is, dan zit je vast. (natuurlijk is er wel nog de gsm)
En moest het toch niet nodig zijn om een telefoonnummer gekoppeld te hebben aan je discoveryline, dan hang je om bereikbaar te zijn volledig af van je internetverbinding, dus als die eens 'down' is, dan zit je vast. (natuurlijk is er wel nog de gsm)
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik veronderstel dat het steeds mogelijk is om terug naar Belgacom te gaan (mits "migratiekosten").BungaMan schreef:ik begrijp het niet goed hoor, dus nu zit je liever met je nummer 'gevangen' bij belgacom? Of is het nadien niet meer mogelijk om van voip naar belgacom te gaan?
Wat ik echter bedoelde is:
1) als ADSL gebruiker heb je geen keuze, je hebt een Discovery line (met bijbehorend tel nummer) nodig: hier zit je dus sowieso aan vast.
2) ik zie echter niet het voordeel om daarenboven mijzelf "vast te pinnen" (ttz niet weg kunnen zonder kosten) bij 1 VOIP provider, aangezien het mijn ervaring is dat het loont om af en toe van VOIP provider te veranderen.
Maar misschien ontgaat mij wel iets - input welkom.
Jan
Iemand heeft vast om er vooral opgebeld te worden en belt zelf via voipbuster/voipcheap of een ander gratis provider. Bij het overzetten van je vast naar voip, bespaar je maandelijks 14,95 (is toch de kost die ik voor mijn analoge lijn betaal). Zo blijf ik bereikbaar op vast en uitgaand verkeer hoeft niet per sé via die provider, dit kies je zelf.2) ik zie echter niet het voordeel om daarenboven mijzelf "vast te pinnen" (ttz niet weg kunnen zonder kosten) bij 1 VOIP provider, aangezien het mijn ervaring is dat het loont om af en toe van VOIP provider te veranderen.
Maar misschien ontgaat mij wel iets - input welkom.
Jan
Is vooral zeer interessant denk ik voor telenetklanten; voor adsl klanten ligt het iets anders.
Hoe dan ook is deze overdraagbaarheid van vaste nrs naar voip goed voor de concurrentie. Als bgc en telenet velen zien vertrekken, gaan ze misschien toch eindelijk eens dat abo geld verminderen en dat is dan toch ook weer een voordeel.
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Voor Telenet klanten kan dit inderdaad vrij interessant zijn. 4 mogelijke nadelen toch: (1) het is onmogelijk om naar noodnummers te bellen, (2) geen stroom = geen telefoon, (3) geen Internet = geen telefoon, en (4) VOIP is naar mijn ervaring nog niet even matuur als een Telenet/Belgacom lijn (maw de VOIP service valt vaker uit en dan ben je dus niet bereikbaar - zonder dat je dat noodzakelijkerwijze steeds weet).Strybie schreef:Is vooral zeer interessant denk ik voor telenetklanten; voor adsl klanten ligt het iets anders.
Voor ADSL klanten is er volgens mij geen enkel voordeel (zie mijn voorgaande berichten) - enkel de meerkost van de migratie.
Correct.Hoe dan ook is deze overdraagbaarheid van vaste nrs naar voip goed voor de concurrentie.
Belgacom zal volgens mij (zoals de zaken nu staan) niemand zien vertrekken - waarom zou iemand vertrekken als er geen voordeel bij te halen is ?Als bgc en telenet velen zien vertrekken, gaan ze misschien toch eindelijk eens dat abo geld verminderen en dat is dan toch ook weer een voordeel.
Ik denk wel dat Belgacom en co gevoelig zijn aan andere aspecten van de VOIP concurrentie: sinds ik van een 2-maandelijkse factuur van > 200 EURO tot 2x6.5 EURO ben teruggevallen krijg ik heel regelmatig telefoon van vriendelijke Belgacom mannen en vrouwen die mij perse de laatste tariefplannen uit de doeken willen doen. Als ik dan vermeld dat ik met VOIP bel, zijn ze zo eerlijk toe te geven dat "u moet begrijpen dat we daar niet onder kunnen gaan".
Jan
Daarvoor is er nog de gsm(1) het is onmogelijk om naar noodnummers te bellen
Ook hier de gsm , maar moet zeggen dat dit zelden of nooit voorvalt ....(2) geen stroom = geen telefoon (3) geen Internet = geen telefoon
Zit nu al tijdje bij 3starsnet en nog nooit uitgevallen en kwaliteit gesprekken even goed4) VOIP is naar mijn ervaring nog niet even matuur als een Telenet/Belgacom lijn (maw de VOIP service valt vaker uit en dan ben je dus niet bereikbaar - zonder dat je dat noodzakelijkerwijze steeds weet).
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
dus 25 euro betalen voor iets te laten uitvoeren waar je uiteindelijk minder voor terug krijgt..? Tenzij die voip provider minder/geen abonnementskosten rekent en gratis gesprekken naar vaste lijnen levert..
Dan de extra nadelen die er nog eens bovenop komen.
Als je van Belgacom komt:
- moet men nog steeds telefoon lijn hebben dus daar spaar je niks
- mensen die de vaste lijn gebruiken, verliezen gratis gesprekken tijdens daluren, en per vaste connectie kost, wat uiteindelijk voor mensen die lang bellen slecht uikomt !
- m'n moet ofwel een extra gsm nemen om noodnummers te kunnen bellen. of men kan ze niet meer bellen
Telenet:
- verliezen ook gratis bellen net als bij belgacom, ik weet niet of dit dan aan een 24 uur tarief of met daluren werkt maar kom iedere kost is een kost en moeten dus gaan betalen per minuut.
- ook zij moeten een extra gsm abo nemen, voor het bellen van noodnummers.
Eerlijk gezegd ik zie het positieve niet, waar is het voordeel. Het enige voordeel dat ik zie is dat het bij wet nu kan.
Dan de extra nadelen die er nog eens bovenop komen.
Als je van Belgacom komt:
- moet men nog steeds telefoon lijn hebben dus daar spaar je niks
- mensen die de vaste lijn gebruiken, verliezen gratis gesprekken tijdens daluren, en per vaste connectie kost, wat uiteindelijk voor mensen die lang bellen slecht uikomt !
- m'n moet ofwel een extra gsm nemen om noodnummers te kunnen bellen. of men kan ze niet meer bellen
Telenet:
- verliezen ook gratis bellen net als bij belgacom, ik weet niet of dit dan aan een 24 uur tarief of met daluren werkt maar kom iedere kost is een kost en moeten dus gaan betalen per minuut.
- ook zij moeten een extra gsm abo nemen, voor het bellen van noodnummers.
Eerlijk gezegd ik zie het positieve niet, waar is het voordeel. Het enige voordeel dat ik zie is dat het bij wet nu kan.
Eenmalige kost en geen abonnementskosten, ik betaal nu 14,95 per maand voor mijn analoge lijndus 25 euro betalen voor iets te laten uitvoeren waar je uiteindelijk minder voor terug krijgt..? Tenzij die voip provider minder/geen abonnementskosten rekent en gratis gesprekken naar vaste lijnen levert..
Gratis gesprekken ? Je zit met abo geld en maandelijks forfait (voor tarief no limit national anytime is het 19,95 €). Je zit daarboven nog met je connectiekost. Extra gsm voor noodnummers ? Iedereen heeft wel een of meerdere gsm, niet ?Dan de extra nadelen die er nog eens bovenop komen.
Als je van Belgacom komt:
- moet men nog steeds telefoon lijn hebben dus daar spaar je niks
- mensen die de vaste lijn gebruiken, verliezen gratis gesprekken tijdens daluren, en per vaste connectie kost, wat uiteindelijk voor mensen die lang bellen slecht uikomt !
- m'n moet ofwel een extra gsm nemen om noodnummers te kunnen bellen. of men kan ze niet meer bellen
Bij telenet zit je ook met een maandelijks vaste kost van16,95 € voor free phone, en als je any time wil is het 19,95 €. En deze gesprekken enkel gratis naar vaste nummers, niet naar gsm nummers.Telenet:
- verliezen ook gratis bellen net als bij belgacom, ik weet niet of dit dan aan een 24 uur tarief of met daluren werkt maar kom iedere kost is een kost en moeten dus gaan betalen per minuut.
- ook zij moeten een extra gsm abo nemen, voor het bellen van noodnummers.
Geen maandelijks abo geld, en voor de uitgaande gesprekken zoek je gewoon de goedkoopste (of gratis) provider;Eerlijk gezegd ik zie het positieve niet, waar is het voordeel. Het enige voordeel dat ik zie is dat het bij wet nu kan.
Iemand die nog nergens klant is, neemt een gratis voip in nummer, om vast bereikbaar te zijn, en heeft m.i. geen kosten meer (als je gratis belt met voipbuster, voipcheap, ....); enkel nog je gsm kost en deze valt best mee als je al gratis belt naar vaste nummers. sms via voipbuster is ook maar 0.05 per sms.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Jamaar je zit er service van andere providers bij te kletsen dat geld ook voor belgacom en telenet dat kan je ook combineren trouwens je betaald misschien geen abonnementskosten maar je betaald wel per minuut geef mij dan maar een vaste kost.
Trouwens je vergeet de kost van je bandbreedte, kost van een discovery line in geval van BGC of hoe zou je dat dan rekenen? Is dat soms geen abonnementsgeld?
Trouwens je vergeet de kost van je bandbreedte, kost van een discovery line in geval van BGC of hoe zou je dat dan rekenen? Is dat soms geen abonnementsgeld?
GEEN abonnementsgeld meer. Kost gesprekken, 1 cent per minuut. Voor de free phone abonnementen van bgc en telenet aan 19,95 kan ik al serieus wat uurtjes bellen. En ik gebruik voipbuster om te bellen naar vast en die zijn gratis.Ofloo schreef:Jamaar je zit er service van andere providers bij te kletsen dat geld ook voor belgacom en telenet dat kan je ook combineren trouwens je betaald misschien geen abonnementskosten maar je betaald wel per minuut geef mij dan maar een vaste kost.
Trouwens je vergeet de kost van je bandbreedte, kost van een discovery line in geval van BGC of hoe zou je dat dan rekenen? Is dat soms geen abonnementsgeld?
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Dus gij krijg een raw copper gratis ? Zever al op, als je dat niet inziet is er iets mis met u. Zeg gewoon dat je van die firma bent en het hier probeert te verkopen.
En als ik 30 cent per connectie kost betaal tijdens de piek uren, daarmee een uur bel komt u 1 cent per minuut duurder uit.
En als ik 30 cent per connectie kost betaal tijdens de piek uren, daarmee een uur bel komt u 1 cent per minuut duurder uit.
En vriendelijk dat we zijn .... ik probeer hier gewoon tips te geven voor andere forumgangers om vanaf heden te besparen en geen abonnementsgeld meer te betalen ... Ik ben niet van de firma, ik ben zelfstandig in een totaal andere branche, en probeer gewoon voor mezelf te kijken om te snoeien in kosten. Jij misschien van Bgv of telenet als je je zo aanvallend opstelt ?Ofloo schreef:Dus gij krijg een raw copper gratis ? Zever al op, als je dat niet inziet is er iets mis met u. Zeg gewoon dat je van die firma bent en het hier probeert te verkopen.
Ik betaal niets via voipbuster. Ik betaal enkel via 3starsnet omdat mijn fax via hen loopt (is het geporteeerde nummer) en dat kost me maar 1 cent per minuut en 1 cent connectiekost.En als ik 30 cent per connectie kost betaal tijdens de piek uren, daarmee een uur bel komt u 1 cent per minuut duurder uit.
@Strybie
Iemand die adsl heeft, heeft ook een discoveryline, dat kan gewoon niet anders.
Dus heb je al een nummer voor inkomende gesprekken. Dit nummer is bovendien zeer betrouwbaar en werkt ook als er geen internet is of wanneer je modem en/of ata niet aan staan. Welk nut heeft het dan dit nummer te laten overzetten naar een voip provider?
Was bedoeld @BungaMan en niet @Strybie
Iemand die adsl heeft, heeft ook een discoveryline, dat kan gewoon niet anders.
Dus heb je al een nummer voor inkomende gesprekken. Dit nummer is bovendien zeer betrouwbaar en werkt ook als er geen internet is of wanneer je modem en/of ata niet aan staan. Welk nut heeft het dan dit nummer te laten overzetten naar een voip provider?
Was bedoeld @BungaMan en niet @Strybie
Laatst gewijzigd door uf 03 feb 2007, 17:43, in totaal 1 gewijzigd.
als je adsl hebt, kan je niet anders dan ook een gewoon nr aan te houden , en ben je goedkoopst af met een discovery line (die ten andere enkel voor particulieren kan en niet voor zelfstandigen). Dit nummer kan je niet naar voip overzetten, want anders werkt je adsl niet meer.uf schreef:@Strybie
Iemand die adsl heeft, heeft ook een discoveryline, dat kan gewoon niet anders.
Dus heb je al een nummer voor inkomende gesprekken. Dit nummer is bovendien zeer betrouwbaar en werkt ook als er geen internet is of wanneer je modem en/of ata niet aan staan. Welk nut heeft het dan dit nummer te laten overzetten naar een voip provider?
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
ADSL kan best werken zonder telefoon nummer, het heet raw copper, het komt alleen duurder uit, als jij BGC kan overtuigen van mij gratis copper te voorzien, ben ik als eerste klant goed. Dit zal dus nooit gebeuren !
Trouwens ik heb een signup gedaan destijds voor een gratis nummer en ik heb de indruk dat je hardware moet kopen van hun voor je account geactiveerd wordt, newsflash je kan best zonder hun hardware..
Maar het overdragen van uw nummer is onvoordelig voor elke klant !
3stars zal nooit de kwaliteit kunnen leveren van gewone telefonie, Voip vereist een hoop bandbreedte dus voor telenet klanten is dit evenmin voordelig ! Ze zullen heel snel op smallband zitten door 2gb upload limiet.
Trouwens ik heb een signup gedaan destijds voor een gratis nummer en ik heb de indruk dat je hardware moet kopen van hun voor je account geactiveerd wordt, newsflash je kan best zonder hun hardware..
Maar het overdragen van uw nummer is onvoordelig voor elke klant !
3stars zal nooit de kwaliteit kunnen leveren van gewone telefonie, Voip vereist een hoop bandbreedte dus voor telenet klanten is dit evenmin voordelig ! Ze zullen heel snel op smallband zitten door 2gb upload limiet.
ik ook niet via voipbuster met belgacom u punt !?Strybie schreef:En vriendelijk dat we zijn .... ik probeer hier gewoon tips te geven voor andere forumgangers om vanaf heden te besparen en geen abonnementsgeld meer te betalen ... Ik ben niet van de firma, ik ben zelfstandig in een totaal andere branche, en probeer gewoon voor mezelf te kijken om te snoeien in kosten. Jij misschien van Bgv of telenet als je je zo aanvallend opstelt ?Ofloo schreef:Dus gij krijg een raw copper gratis ? Zever al op, als je dat niet inziet is er iets mis met u. Zeg gewoon dat je van die firma bent en het hier probeert te verkopen.
Ik betaal niets via voipbuster. Ik betaal enkel via 3starsnet omdat mijn fax via hen loopt (is het geporteeerde nummer) en dat kost me maar 1 cent per minuut en 1 cent connectiekost.En als ik 30 cent per connectie kost betaal tijdens de piek uren, daarmee een uur bel komt u 1 cent per minuut duurder uit.
Ken ik niet, en hoeft hier niet, want ik heb telenet.ADSL kan best werken zonder telefoon nummer, het heet raw copper, het komt alleen duurder uit, als jij BGC kan overtuigen van mij gratis copper te voorzien, ben ik als eerste klant goed. Dit zal dus nooit gebeuren !
Ik kreeg gratis voip in nummer zonder dat ik hardware kocht ....Trouwens ik heb een signup gedaan destijds voor een gratis nummer en ik heb de indruk dat je hardware moet kopen van hun voor je account geactiveerd wordt, newsflash je kan best zonder hun hardware..
Waarom nadelig ? Eenmalige kost van 25 € en erna nooit geen abonnementsgeld meer; ik bespaar maandelijks 14,95 € op mijn analoge lijnMaar het overdragen van uw nummer is onvoordelig voor elke klant !
Kwalitatief horen mensen geen verschil. Ik bel dagelijks veel voor het werk en niemand klaagde eerder over de kwaliteit. Er gaan hier dagelijks redelijk wat telefoontjes buiten en mijn upload zit dagelijks gemiddeld tussen de 65 - 85 en mijn maandelijks limiet is 5 GB , dus ik heb ruimte genoeg.3stars zal nooit de kwaliteit kunnen leveren van gewone telefonie, Voip vereist een hoop bandbreedte dus voor telenet klanten is dit evenmin voordelig ! Ze zullen heel snel op smallband zitten door 2gb upload limiet.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Zie heb ik geen last van, ken ik niet, ik ben bij telenet, nu heb je het in het begin niet aangeraden voor alle gebruikers? stel u dat iemand u raad had op gevolgd had jij die persoon zijn extra kosten terug betaald, onderstaande quote??Strybie schreef:Ken ik niet, en hoeft hier niet, want ik heb telenet.ADSL kan best werken zonder telefoon nummer, het heet raw copper, het komt alleen duurder uit, als jij BGC kan overtuigen van mij gratis copper te voorzien, ben ik als eerste klant goed. Dit zal dus nooit gebeuren !
Strybie schreef:Je kan vanaf heden je vast belgacom of telenet nummer porteren naar 3starsnet ; een eenmalige kost van 25 euro , maar nadien bespaar je maandelijks op je abonnement, want die betaal je niet meer
Waarschijnlijk omdat je niks anders doet dan telefoneren op het internet dan wel te verstaan.Strybie schreef:Er gaan hier dagelijks redelijk wat telefoontjes buiten en mijn upload zit dagelijks gemiddeld tussen de 65 - 85 en mijn maandelijks limiet is 5 GB , dus ik heb ruimte genoeg.
Ofloo, je stelt je kinderachtig op. Lees mijn eerste posting aub. Ik heb het NIET aangereaden voor alle gebruikers. Ik richtte mij vooral naar de telenetgebruikers, ik citeer een belangrijk stuk uit mijn eerste posting dewelke jij weglaat als je mij citeert ...Zie heb ik geen last van, ken ik niet, ik ben bij telenet, nu heb je het in het begin niet aangeraden voor alle gebruikers? stel u dat iemand u raad had op gevolgd had jij die persoon zijn extra kosten terug betaald, onderstaande quote??
Dus telenetklanten met nog een vaste lijn, geen maandelijks abonnementsgeld meer te betalen
En ik reageerde in mijn volgende posting naar een adsl klant
Klopt, als je adsl hebt moet je nog minstens een discovery line aanhouden (denk dat dit het goedkoopste is).
Lees eerst alles goed voor je bepaalde besluiten neemt aub. En probeer misschien ook beleefd te blijven tegenover andere forumgangers. We hebben elk onze eigen mening; gelieve elkaars mening te respecteren.
Mooie spreuk is : you can get everything with politeness
Als besluit komt ik terug op mijn allereerste posting. Het overzetten van je analoge lijn naar voip provider is ideaal voor al wie surft via kabel. Problemen voor speciale nummers en zo ... Nee, ik denk dat iedereen die hier op forum zit ook minstens 1 of meerdere gsm heeft, dewelke kunnen gebruikt worden voor de speciale nummers (en als internet uitvalt, wat volgens mij bijna nooit gebeurt)
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Blijkbaar heb ik de volgende reply gemist. Toch vind ik dat je een product voorstelt als gratis goedkoop, wanneer dit niet is, je combineert veel services, waardoor het inderdaad goedkoper uitkomt maar dit heeft weinig te maken met 3stars.