Bedankt!
Oké, nog een andere danflt schreef:netlimiter
EDIT: gvd Robinvv
Om via een router te beperken zal niet gaan denk ik..Nostradamus schreef:dan moet ik da natuurlijk op beide pc's installeren en kunnen ze het zelf nog afzetten als ze het willen. isser geen oplossing om het via de router te doen? dan kunnen de mensen het niet merken ^^
Daar gaat het helemaal niet over lees het topic hij wenst een pc voorrang te geven, maar een andere pc is constant bandbreedte aan het gebruiken of zo zou je het kunnen stellen, dan is qos de beste oplossing wanneer de andere pc niet actief is krijgt de eerste pc volledige bandbreedte.. maar eens bandbreedte elders vereist wordt, word die voorzien ! Qos is hier de beste oplossing voor bij mijn weten toch.Koerskemel schreef:Ofloo schreef:welk type heb je?
Nostradamus schreef:Hallo ik ben de eigenaar van een Aethra FS4104-AW.![]()
Overigens begrijp ik wel niet goed waarom je ineens over qos begint terwijl het hier over het limiteren van bandbreedte gaat![]()
Koerskemel,
Met qos kan je een bepaalde pc aan de hand van mac iprange voorrang geven op de rest wanneer nodig.Nostradamus schreef:ik dacht dat ge met QoS je bandbreedte enzo kon beinvloeden/bepalen. Hoe is enkel de vraag natuurlijk.