![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ik ga me een nieuwe GPS aanschaffen maar ben vol vertwijfeling. Voorlopig werk ik met Alturion op een oude iPaq 3970 en een Bluetooth GPS ontvanger van Emtac. Leuke oplossing maar de iPaq wordt wat traag en Alturion wordt blijkbaar niet meer ge-update.
Als we prijs even niet meerekenen dan twijfel ik tussen de volgende:
- HTC 3300 met Tomtom Europe om in één keer mijn oude PDA, GSM & GPS te vervangen. Het is helaas wel een dure combo. Wel een handig toestel, ware het niet dat ik waarschijnlijk binnenkort een PDA / Smartphone van mijn werkgever krijg :/. Plus is dat de ingebouwde FM ontvanger TMC zou mogelijk maken.
- TomTom One Europe v2. Basisfunctionaliteit zonder franjes. Krijgt sinds de laatste update goede commentaar qua snelheid & GPS ontvangst en TomTom is nu eenmaal een goed product. Minpunt: TMC vereist Bluetooth connectie naar GSM met GPRS abonnement.
- Garmin Nüvi 660: alleskunnertje met breedbeeld à la TT 910 (die ik niet overweeg) maar met TMC built-in. Kaarten van NAVTEQ. De Garmin is helaas wel vrij duur en ik zit dan weer zonder PDA natuurlijk.
Mijn vraag: wat gebruiken de Userbasers, gebruiken jullie ook TMC en zijn er nog alternatieven waarvan jullie zeggen: zeker bekijken!?
Thanks!